AndroidHealthClinic

NoGainNoPain gaat bulken!

Bezoekers in dit topic

NoGainNoPain

Novice
Lid geworden
9 jan 2019
Berichten
21
Waardering
9
Lengte
1m89
Massa
90kg
Vetpercentage
18%
Hoi allemaal,

Ik lees inmiddels al een tijdje mee op dit forum, ik heb veel geleerd en vind het altijd super tof om te kijken hoe andere mensen hun logs beheren en daar ook op terug kunnen vallen.

Graag stel ik mijn eigen even voor:
Ik ben Corné, 19 jaar oud en ik woon in Nunspeet (Gelderland). Ik doe sinds mijn 4e aan waterpolo en deed tot mijn 12e ook aan wedstrijdzwemmen. op 17 jarige leeftijd kwam ik in aanraking met fitness en dat trok me gelijk heel erg aan.

Dit leek mij ook een slim idee en wil daarom ook graag een log beginnen.

Ik ben in mei 2018 begonnen met trainen in de sportschool waar ik woon. Ik was altijd een beetje chubby en ben toen gelijk begonnen met afvallen, dat was redelijk gelukt. Ik woog 82 kilo wat mijn laagste gewicht was in de afgelopen 5 jaar. Daarna ben ik op onderhoud gaan eten omdat ik niet echt wist hoe en wat ik moest doen. Zo kwam ik ook op dit forum, na heel wat dingen wijzer te zijn geworden en na een cut waar ik zelfs de 80 kilo heb aangetikt, ga ik nu beginnen met mijn eerste echte bulk, graag wil ik jullie daar in meenemen!

Ik heb wel nog nooit een echt voedingsschema gevolgd en deed het altijd op de gok, wel hield ik alles bij in MyFitnessPall.

Mijn trainingsschema zou ik even in deze log neerzetten.

Dankje voor het lezen!
 

Bijlagen

  • Push Pull Split.xlsx
    490,7 KB · Weergaven: 71
Laat ik hierbij maar even mijn training neerzetten, de eerste van het schema. Ja ik ben begonnen op woensdag, maar dat was gewoon omdat ik niet kon wachten met het proberen van dit schema.

4 september 2019:

5 minuten op de loopband

Squat
1 x 20 x 20kg
1 x 10 x 60kg
1 x 6 x 80 kg
Werksets
4 x 6 x 90 (Volgende week 95kg)

Overhead press
1 x 10 x 20kg
Werksets
4 x 6 x 40kg (Volgende week 42,5kg) Heb een erge schouderblessure gehad doe rustig aan nu :)

Front split squat
Werksets

3 x 8 x 40kg (Zwaar, volgende week wel 42,5kg proberen)

Benchpress
1 x 10 x 20kg
1 x 6 x 40kg
Werksets
3 x 10 x 60


Paused leg extension
Werksets

2 x 20 x 63kg


Incline DB press
Werksets

2 x 12 x 22kg (44kg totaal)

Tricep skullcrusher
Werksets

2 x 15 x 8kg (16 totaal)

Fijne training, had vooral veel motivatie. Ga lekker door zo, morgen een pull day!
 
Veel succes!
 
Gisteren een pull-day gehad! Deze ging erg lekker en heb deze samen met mijn vriendin gedaan.
In de eerste weken wil ik echt letten op vorm wat ik nu heel erg belangrijk vindt.

Training donderdag 5 september 2019
Opwarmen 5 minuten lopen en schouder opwarm oefeningen.

Deadlift

1 x 20 x 8
1 x 60 x 6
Werksets
3 x 100 x 6

Cable pulley row
Werksets

4 x 50 x 8

Chin ups
Hierbij stel ik een eigen repgoal in deze verschilt per week (wordt hoger).
Deze week: 15 x BW

Lying leg curl
Werksets

3 x 14 x 8

Wide cable row
Werksets

3 x 41 x 10

Seated bicep curl
Werksets

2 x 18 x 15

15 minuten buikspieren




Training voelde heel erg goed, ik begin ook echt te reageren op dat ik meer calorieën eet, super fijn. Zit nu op 3100 calorieën met als macro's K/E/V = 434/186/69.

Vandaag staat een rustdag gepland!
 
Back
Naar boven