MuscleMeat

Nogal laat,

Bezoekers in dit topic

mrc

Cool Novice
Waardering
143
Lengte
1m79
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Maar zou me toch nog eventjes voorstellen.

Vorig jaar heb ik mijn eerste topic geplaatst omtrent dat ik wou beginnen met een kuur om te zien hoe me dat zou bevallen (goed) maar zoals iedereen zijn eigen heeft heb ik ook mijn eigen reden.

Ik ben marc 26 jaar kom uit groningen en heb een behoorlijk verleden van speciaal basis onderwijs en zware medicatie sinds ik 6 jaar was tot zelf medicatiegebruik van van alles en kleinschalig criminaliteit om het te kunnen financieren.
Begin 2023 ben ik volledig gestopt met blowen en met het misbruiken van harddrugs (ontken niet dat zo nu en dan in gelegenheid nog bereid ben iets te gebruiken) en sinds dien ben ik van 0 uren 0x per week sporten overgestapt naar ca 2-4uur 6x per week op een insane intensiviteit om mezelf maar te weerhouden van doordraaien, maar in het proces vernielde ik mijn lichaam dus wist ik dat ik er iets aan moest doen.

Mijn manier van aanpakken was misschien niet het beste idee maar voor mij heeft het enorm geholpen en heb ik nergens spijt van, ik ben namelijk na starten van kuurtje minder gaan sporten (ca 4x 1-1,5uur) ben doordachter gaan sporten betreft oefeningen en uitvoering daarvan, ben opzoek gegaan naar een extra baan, en besloten dat liefde ook voor mij is weggelegd en vrij vlot hierna een prachtige nette Amelander gevonden waar ik sinds dien al mee heb.
Kortom het heeft mijn mindset compleet veranderd op een goede manier

Ter aanvulling, ik denk ook heel erg om dieet want vind heel belangrijk en ik zou graag eens een prep gaan doen met de tijd maar het posen en tannen en alle disciplines naast het trainen en dieeten heb ik niet zoveel mee dus denk niet dat competitie erin zit voor mij

Laatste paar maand gaat iets minder goed met gedisciplineerd zijn doordat nu 70+ uur werk en daarnaast nu op mezelf woon dus volledig huishouden ook nog moet gebeuren wanneer ik vrij ben van werk & mijn vriendin woont op Ameland als daar sweekends heen ga is geen sportschool...
Tips betreft hoe ik weer meer structuur in mijn leven kan krijgen om zo weer meer te kunnen sporten worden erg op prijs gesteld!

Indien iemand hier beetje uit mijn regio komt zoek aub contact, heb niet veel vrienden meer (althans ik zie/spreek ze maar heel zelden) omdat vele niet in staat zijn hun leven te beteren moet ik door maar daar komt soms wel wat eenzaamheid bij kijken

Zoals je overkomt ben je een misbruiker en geen gebruiker.
Als je de basics niet onder controle hebt om wat voor redenen dan ook (vaak excuusjes) dan begin niet aan een kuur.

Je hebt al een achtergrond die niet best is icm anabolen, dus pas hiermee op.

Als je de basics niet onder controle hebt om wat voor redenen dan ook (vaak excuusjes) dan begin niet aan een kuur.

Ongelijk geef ik je zeker niet maar een smoes/excuus is anders wat, ik heb gewoon de weg gevolgd die ik het beste ken (drugs) zonder eerst goed om me heen te kijken voor alternatieven, ik raad ook zeker ieder ander af om hetzelfde pad te volgen.
Ja het heeft voor mij toevallig goed in mijn leven gebracht des ondanks dat ben ik nu wel afhankelijk van iets onnatuurlijks.

Hierop wil ik graag aanvullen hoewel het niet echt van waarde is; ik ben erg goed in het stoppen met middelen, ik heb voldoende gebruikt dat ik lang verslaafd had moeten zijn maar heb nooit enige moeite gehad met niet gebruiken, zelfs niet als ik bijvoorbeeld gedronken heb dat ik toch maar iets aanneem, zelfs op hardstyle-hardcore festivals (waar ik gek op ben) kan ik dikke lol hebben zonder. Ik maak afspraken met mijzelf en daar houd ik mij aan
Blowen is voor mij een probleem geweest want dit hield mijn energieniveau in toom nu ik met mezelf had afgesproken daarmee te stoppen (wat in 1x gelukt is na 5jaar lang tot wel 10gram shop kwaliteit haze per DAG gerookt te hebben) moest ik mijn energie kwijt maar in het proces van mijn energie ontladen in de gym vernielde ik mijzelf en hierom ben ik begonnen. Niet voor snelle gains hoewel ik daar met plezier van heb geprofiteerd

Reden: Incompleet
Laatst bewerkt:
26jaar, 176cm, 80-82kg laatste keer, vet ca 15-17% (spiegel heb nog geen weegschaal sinds op mezelf woon😳) straks weer cutten hoor leven is eventjes chaos door hoogseizoen.

Max squat 110 8x
DL 150 14x
Bench 90 4x

Ik focus totaal niet op gewicht maar uitvoering en tut, ik kies liefst oefeningen waar weinig gewicht zo zwaar mogelijk en stretch zo groot mogelijk is

De pot verwijt de ketel...

Ongelijk geef ik je zeker niet maar een smoes/excuus is anders wat, ik heb gewoon de weg gevolgd die ik het beste ken (drugs) zonder eerst goed om me heen te kijken voor alternatieven, ik raad ook zeker ieder ander af om hetzelfde pad te volgen.
Ja het heeft voor mij toevallig goed in mijn leven gebracht des ondanks dat ben ik nu wel afhankelijk van iets onnatuurlijks.

Hierop wil ik graag aanvullen hoewel het niet echt van waarde is; ik ben erg goed in het stoppen met middelen, ik heb voldoende gebruikt dat ik lang verslaafd had moeten zijn maar heb nooit enige moeite gehad met niet gebruiken, zelfs niet als ik bijvoorbeeld gedronken heb dat ik toch maar iets aanneem, zelfs op hardstyle-hardcore festivals (waar ik gek op ben) kan ik dikke lol hebben zonder. Ik maak afspraken met mijzelf en daar houd ik mij aan
Blowen is voor mij een probleem geweest want dit hield mijn energieniveau in toom nu ik met mezelf had afgesproken daarmee te stoppen (wat in 1x gelukt is na 5jaar lang tot wel 10gram shop kwaliteit haze per DAG gerookt te hebben) moest ik mijn energie kwijt maar in het proces van mijn energie ontladen in de gym vernielde ik mijzelf en hierom ben ik begonnen. Niet voor snelle gains hoewel ik daar met plezier van heb geprofiteerd

knap dat je zo goed bezig bent met je herstel. Als je ooit van plan bent om ASS te gebruiken zou ik daar goed over nadenken, tevens denk ik dat anabolen misschien beter werken dan anti-depressieva want daar word je echt een zombie van maar belangrijk is om dat dan ook niet te gaan misbruiken.

In deze tijd kampen echt ongelofelijk veel mensen met verslavingen door sociale media en alle prikkels om ons heen. Blowen is voor mij ook echt wel een dingetje geweest.

Zoals al eerder gezegd, gezien je verleden -en gedrag daarin- zal anabolica eerder destructief zijn dan opbouwend.
Dan bedoel ik vooral psychisch, maar mogelijk ook fysiek. (op den duur)

Ook gezien je stats is het echt flauwekul om nu al met kuren te beginnen, weggegooid geld, maar wel weer met een onnodige risicofactor.
Er valt nog meer dan genoeg zonder chemische ondersteuning te behalen.

Beter kun je je vastbijten in gezonde leefgewoonten, goed georganiseerd, in balans, met rust/regelmaat en vooral discipline.
Lichaamsbeweging heeft daar absoluut een plaats in, maar houdt het gewoon naturel.

Ik verwijt een ander niks, ik ben zelf volkomen verantwoordelijk welke richting ik mijn leven in stuur omgevingsfactoren deal ik mee door beslissingen te maken.
knap dat je zo goed bezig bent met je herstel. Als je ooit van plan bent om ASS te gebruiken zou ik daar goed over nadenken, tevens denk ik dat anabolen misschien beter werken dan anti-depressieva want daar word je echt een zombie van maar belangrijk is om dat dan ook niet te gaan misbruiken.

In deze tijd kampen echt ongelofelijk veel mensen met verslavingen door sociale media en alle prikkels om ons heen. Blowen is voor mij ook echt wel een dingetje geweest.
Thanks, denk dat je AAS bedoelde? ik gebruik idd al een tijdje test omdat meds me juist alleen maar foktop maken (ben enigszins wel met wat ASS geboren😆) en nu kan ik eindelijk een beetje meekomen met de norm. Kom meer voor mezelf op, keuzes zijn meer lange termijn gericht, top vrouwtje uitgezocht die goed voor me is, zit er weer aan te denken naar school te gaan, heb meer plezier in mn werk, etc.
Al met al heeft het me veel positieve verandering bezorgd
Zoals al eerder gezegd, gezien je verleden -en gedrag daarin- zal anabolica eerder destructief zijn dan opbouwend.
Dan bedoel ik vooral psychisch, maar mogelijk ook fysiek. (op den duur)

Ook gezien je stats is het echt flauwekul om nu al met kuren te beginnen, weggegooid geld, maar wel weer met een onnodige risicofactor.
Er valt nog meer dan genoeg zonder chemische ondersteuning te behalen.

Beter kun je je vastbijten in gezonde leefgewoonten, goed georganiseerd, in balans, met rust/regelmaat en vooral discipline.
Lichaamsbeweging heeft daar absoluut een plaats in, maar houdt het gewoon naturel.
Ieder zijn vermoedens maar hoop dat je beseft op hoe weinig info je je reactie baseert aangezien je van mijn psychologische samenstelling geen kennis hebt. We zitten niet allemaal hetzelfde in elkaar wat dat betreft

Ik richt op maat kracht kon me niet minder schelen maar het draait mij om het geestelijke effect, dit helpt mij enorm. Ik leef gezond minstens 95% vd tijd, ik slaap 8uur per nacht en sla geen pauzes over, ik werk met mijn handen en verstand op boerderij, zet 10-25000 stappen per dag, eet goed gezond vers en natuurlijk maar geniet ook regelmatig van iets lekkers. Voorheen was het puur chaos,
dus zo wat? Ik prik 70mg test per week, er zijn vast genetische freaks met een naturel hoger test niveau dan ik hiermee bereik

Ik verwijt een ander niks, ik ben zelf volkomen verantwoordelijk welke richting ik mijn leven in stuur omgevingsfactoren deal ik mee door beslissingen te maken.

Thanks, denk dat je AAS bedoelde? ik gebruik idd al een tijdje test omdat meds me juist alleen maar foktop maken (ben enigszins wel met wat ASS geboren😆) en nu kan ik eindelijk een beetje meekomen met de norm. Kom meer voor mezelf op, keuzes zijn meer lange termijn gericht, top vrouwtje uitgezocht die goed voor me is, zit er weer aan te denken naar school te gaan, heb meer plezier in mn werk, etc.
Al met al heeft het me veel positieve verandering bezorgd

Ieder zijn vermoedens maar hoop dat je beseft op hoe weinig info je je reactie baseert aangezien je van mijn psychologische samenstelling geen kennis hebt. We zitten niet allemaal hetzelfde in elkaar wat dat betreft

Ik richt op maat kracht kon me niet minder schelen maar het draait mij om het geestelijke effect, dit helpt mij enorm. Ik leef gezond minstens 95% vd tijd, ik slaap 8uur per nacht en sla geen pauzes over, ik werk met mijn handen en verstand op boerderij, zet 10-25000 stappen per dag, eet goed gezond vers en natuurlijk maar geniet ook regelmatig van iets lekkers. Voorheen was het puur chaos,
dus zo wat? Ik prik 70mg test per week, er zijn vast genetische freaks met een naturel hoger test niveau dan ik hiermee bereik
Bedoelde AK.

Dacht al rare opmerking maar geef je gelijk in dit geval. Geen persoon heeft recreatieve drugs of aas nodig maar doen de dingen die we doen uiteindelijk voor onszelf wat de reden ook is dacht ik zo

Door bomen het bos niet zien snap ik in dit geval ook niet 😆

Back
Naar boven