XXL Nutrition

Nokia N8 vs. iPhone 4 vs. Samsung Galaxy S2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cools

Colossal Veteran
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
3 okt 2006
Berichten
13.556
Waardering
2.950
Welke zou jij kopen als je kijkt naar verkrijgbare apps, updates, customer service, besturingssysteem, hardware en duurzaamheid. Hangt natuurlijk vanaf wat voor jou belangrijker is dan.
 
Laatst bewerkt:
:roflol:
Killy en AppleT, kom er maar in.


OT: Heb zelf een S2, dus S2. Verkrijgbare apps is gewoon android market, zijn er genoeg. Updates nog niet gehad. Zelfde met klantenservice. Besturingssysteem is snel en eenvoudig. Hardware in het beste op het moment. Duurzaamheid lijkt me niet echt geweldig (touchscreen), maar heb er een hoes omheen zitten.
 
Laatst bewerkt:
heb zelf een iphone 4 , dus ik zeg iphone 4
 
S2 + Cyanogenmod

/thread
 
Wat dacht je van de HTC Sensation?
 
Wat dacht je van de HTC Sensation?

Die is vergelijkbaar met de Galaxy S2. Heb nu deze 3 genomen omdat ze alledrie een verschillend besturingssysteem hebben en duidelijke verschillen.

Natuurlijk kan de Galaxy S2 pas echt vergeleken worden als de Nokia N9 en iPhone 5 uitkomt, maar hier moeten we het mee doen momenteel.
 
Laatst bewerkt:
Iphone 5 zal vrij snel uitkomen, de 4 zou ik dan persoonlijk niet nemen (ook al is hij heel goed).
 
Samsung, ben daar het meest tevreden over.
 
GEEN iphone ;) iedereen heeft dat al

zou voor samsung gaan
 
Het is Blackberry, Iphone of Samsung Galaxy, andere telefoons zijn overbodig geworden.
 
Nokia loopt wel achter op het gebied van smartphones (besturingssysteem en software dan vooral), maar je mag de kwaliteit wel niet vergeten.
 
Laatst bewerkt:
-Besturingssysteem van iPhone en Galaxy S2 zijn ongeveer gelijk, iPhone is wel gebruiksvriendelijker.
-iPhone heeft momenteel meer apps beschikbaar en er zijn meer updates.
-Galaxy S2 is sneller.
-N8 ziet er stevig uit en nokia maakt nu eenmaal degelijke gsm's, een 12MP camera van carl zeiss heeft ook zijn voordelen.
-iPhone en Galaxy S2 zien er niet stevig uit.

Dat zijn zowat de belangrijkste voor-en nadelen van allemaal denk ik.
 
-Besturingssysteem van iPhone en Galaxy S2 zijn ongeveer gelijk, iPhone is wel gebruiksvriendelijker.
-iPhone heeft momenteel meer apps beschikbaar en er zijn meer updates.
-Galaxy S2 is sneller.
-N8 ziet er stevig uit en nokia maakt nu eenmaal degelijke gsm's, een 12MP camera van carl zeiss heeft ook zijn voordelen.
-iPhone en Galaxy S2 zien er niet stevig uit.

Dat zijn zowat de belangrijkste voor-en nadelen van allemaal denk ik.

voor 8eu oid heb je een hoesje voor je iphone... heb hem nog niet stuk kunnen krijgen ;)

Verder maakt een iphone echt kwaliteit foto's, zitten meestal rond de 3mb/ea, zit op dezelfde kwaliteit als de gemiddelde (Normale) digitale fotocamera
 
Welke zou jij kopen als je kijkt naar verkrijgbare apps, updates, customer service, besturingssysteem, hardware en duurzaamheid. Hangt natuurlijk vanaf wat voor jou belangrijker is dan.
samsung s2 is op het moment het beste, maar das ook logisch want hij is ook het nieuwst, of hij het beste voor je geld is kan ik je niet vertellen...... maar ik zou wachten op de iphone5 en dan een vergelijking maken

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 20:33 ----------

voor 8eu oid heb je een hoesje voor je iphone... heb hem nog niet stuk kunnen krijgen ;)

Verder maakt een iphone echt kwaliteit foto's, zitten meestal rond de 3mb/ea, zit op dezelfde kwaliteit als de gemiddelde (Normale) digitale fotocamer
a
grootte van de foto zegt helemaal niks over de kwaliteit, ook al is die 7 mb en 12 megapixel
 
Laatst bewerkt:
De lens die gebruikt wordt wel.
 
IPhone 4 kopen en Cydia er op zetten.
 
voor 8eu oid heb je een hoesje voor je iphone... heb hem nog niet stuk kunnen krijgen ;)

Verder maakt een iphone echt kwaliteit foto's, zitten meestal rond de 3mb/ea, zit op dezelfde kwaliteit als de gemiddelde (Normale) digitale fotocamera

Heb je hem al eens laten vallen of wat veel druk opgezet als ie in je broek zat?
 
Back
Naar boven