AndroidHealthClinic

Nokia N8 vs. iPhone 4 vs. Samsung Galaxy S2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb nu bijna 2 maanden de S2 en vind dit een geweldig toestel. Alles is makkelijk aan te passen en het "rooten" gaat ook veel makkelijker dan het "jailbreaken". Het toestel lijkt mij erg kwetsbaar, dat wel. Gelukkig kan ik zuinig met mijn spullen omgaan.
 
Lol, niemand rept hier een woord over de N8 :p Das duidelijk.

Alleen spijtig dat we hier in Belgie geen abonnementen hebben met onbeperkt internet. En dat zou ik Nederland ook is kunnen eindigen.
 
Verrassend maar toch de Iphone omdat de Galaxy S2 gewoon te groot is voor mijn kleine vingertjes.
 
Ik heb nu bijna 2 maanden de S2 en vind dit een geweldig toestel. Alles is makkelijk aan te passen en het "rooten" gaat ook veel makkelijker dan het "jailbreaken". Het toestel lijkt mij erg kwetsbaar, dat wel. Gelukkig kan ik zuinig met mijn spullen omgaan.

Hoezo, je surft op je iPhone naar Jailbreakme.com klikt iPhone 4 aan je bent klaar.
 
Het is idd een groot toestel, de N8 heeft al een groot scherm vind ik met zijn 3,5". Zelfde als de iPhone dus. Deze morgen in de winkel eens checken.
 
Laatst bewerkt:
De lens die gebruikt wordt wel.
lens in combinatie met de sensor.

maar OT: als je alles uit je telefoon wilt halen en alles aanpassen etc samsung, ben je voor meer gebruiksvriendelijkheid iphone, wil je gwn de basic smartphone apps kunnen draaien en zo veel mogelijk geld besparen n8.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 20:42 ----------

Hoezo, je surft op je iPhone naar Jailbreakme.com klikt iPhone 4 aan je bent klaar.
en na het updaten van je firmware kun je helemaal opnieuw beginnen..
 
Zit nog een half jaar vast aan m'n HTC Desire .. gaaf toestel, erg tevreden over :) Denk dat ik geen nieuw toestel ga kiezen, maar gewoon dit toestel hou :)
 
Ik heb nu bijna 2 maanden de S2 en vind dit een geweldig toestel. Alles is makkelijk aan te passen en het "rooten" gaat ook veel makkelijker dan het "jailbreaken". Het toestel lijkt mij erg kwetsbaar, dat wel. Gelukkig kan ik zuinig met mijn spullen omgaan.

Dat is mijn probleem :p Ik laat nogal eens dingen vallen of er dingen op vallen. Bij mijn vorige samsung (gewone gsm) was het scherm na 1 dag stuk. Zat in broekzak, fitness, gewicht erop en gedaan ermee. Dus een beschermhoes is wel handig dan. Stainless steel ofzo :D
 
Lol, niemand rept hier een woord over de N8 :p Das duidelijk.

Alleen spijtig dat we hier in Belgie geen abonnementen hebben met onbeperkt internet. En dat zou ik Nederland ook is kunnen eindigen.
n8 is een prima ding hoor, en zeker voor zijn geld. (bouwkwaliteit en camera is denk ik het grootste +punt)
 
[/COLOR]
en na het updaten van je firmware kun je helemaal opnieuw beginnen..[/QUOTE]

Dat klopt alleen kun je alle apps heel makkelijk opslaan, weer even naar de zelfde site en klaar ben je.
 
lens in combinatie met de sensor.

maar OT: als je alles uit je telefoon wilt halen en alles aanpassen etc samsung, ben je voor meer gebruiksvriendelijkheid iphone, wil je gwn de basic smartphone apps kunnen draaien en zo veel mogelijk geld besparen n8.

Ok, duidelijk.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 20:51 ----------

n8 is een prima ding hoor, en zeker voor zijn geld. (bouwkwaliteit en camera is denk ik het grootste +punt)

Idd. De galaxy S2 zijn mogelijkheden en snelheid spreken me dan weer aan. En de iPhone vanwege zijn stabiliteit en gebruiksvriendelijkheid.
 
Laatst bewerkt:
Zit nog een half jaar vast aan m'n HTC Desire .. gaaf toestel, erg tevreden over :) Denk dat ik geen nieuw toestel ga kiezen, maar gewoon dit toestel hou :)

Wat zijn de voordelen van HTC tov deze 3?

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 20:53 ----------

zoals XXL al zei, waarom zit htc niet tussen de keuzes? erg gebruiksvriendelijk, en stevige designs en ook goede hardware meestal

Omdat hij er niet uitspringt :p Hij zit zo wat ergens tussenin.
 
Wat zijn de voordelen van HTC tov deze 3?

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 20:53 ----------



Omdat hij er niet uitspringt :p Hij zit zo wat ergens tussenin.
???

iig het beste wat je kan doen is ze testen, heb je sneller een beeld dan de info die je hier krijgt.
 
Klopt, nu nog een winkel vinden waar ik ze eens kan uittesten. Iemand een idee in Belgie?

Kan je er trouwens pdf's opzetten?
 
Laatst bewerkt:
Allemaal Touch, dan springt de iphone er toch het beste uit.. Heb ze allemaal wel eens in me handen gehad..

Zou niet al te slim zijn om nu een Iphone 4 aan te schaffen..
Paar maanden wachten en dan de Iphone 5..
Jailbreaken en je kan alles.. Alle specialiteiten van overige mobs. kan je er allemaal opzetten..

moet je er een beetje in verdiepen: hier staat alles wat je moet weten Iphoneclub.nl/forum
 
n8 is een prima ding hoor, en zeker voor zijn geld. (bouwkwaliteit en camera is denk ik het grootste +punt)

De N8 is een ontzettend slecht toestel wat regelmatig last heeft van vastlopers.

Idd. De galaxy S2 zijn mogelijkheden en snelheid spreken me dan weer aan. En de iPhone vanwege zijn stabiliteit en gebruiksvriendelijkheid.

Stabiliteit? Ik snap niet waarom mensen hier een onderscheid maken tussen de stabiliteit van Android en IOS5, beide OS'en zijn stabiel en zullen echt niet vastlopen, wat wel kan vastlopen zijn de applicaties bij Android omdat deze niet altijd goed genoeg zijn door getest.
 
Laatst bewerkt:
De N8 is een ontzettend slecht toestel wat regelmatig last heeft van vastlopers.



Stabiliteit? Ik snap niet waarom mensen hier een onderscheid maken tussen de stabiliteit van Android en IOS5, beide OS'en zijn stabiel en zullen echt niet vastlopen, wat wel kan vastlopen zijn de applicaties bij Android omdat deze niet altijd goed genoeg zijn door getest.
naja kheb m niet zolang geprobeerd, maar hij kwam best goed over. ze hadden gwn de hardware wat beter moeten maken en symbian moeten vervangen met android.
 
Back
Naar boven