Fitness Seller

Nokia N8 vs. iPhone 4 vs. Samsung Galaxy S2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Was samsung niet de eerste met camera op gsm?
 
Was samsung niet de eerste met camera op gsm?

De eerste met optische zoom...
G800 met optische zoom
Samsung heeft met de G800 reden om trots te zijn. De G800 is namelijk 's werelds eerste mobiele telefoon met een digitale camera met optische zoom. Veel camera's op GSM's hebben wel een digitale zoom, maar dit gaat sterk ten koste van de kwaliteit van de foto. De optische zoom stelt je in staat om in te zoomen zonder kwaliteitsverlies. Met de G800 kun je 3x optisch zoomen en daarna nog 4 keer digitaal.

Andere camera opties
Niet alleen zoomen is een sterke optie, maar ook worden de foto's in 5 megapixels opgeslagen. Tijdens donkere momenten gebruik je de ingebouwde Xenon flitser. Met deze telefoon heb je dus een erg goede vervanger van je normale digitale camera.

Overig
De Samsung G800 heeft een groot TFT scherm van 2,4 inch. Handig voor de fotocamera, maar uiteraard kan deze mobiele telefoon meer dan foto's nemen zoals video's opnemen en afspelen, MP3 afspelen en internetten. Helaas is er geen Wifi aanwezig, maar dankzij het HSDPA protocol gaat internetten wel supersnel; tot 7,2 mbps.
De 690 mAh Li-ion batterij heeft een standbytijd tot 220 uur (ruim 9 dagen). Het geheugen kan d.m.v. een microSD slot worden uitgebreid tot maximaal 4GB.

Samsung_G800_1.jpg

Samsung_G800_3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Trouwens die iPhone 4, wat is me dat een zwaar ding.
 
Heb slechte reviews gelezen over de sensation eigenlijk, dus wil je dualcore dan misschien best de SG2
 
Sg2 is echt een top telefoon. Dun, licht, snel en echt een mooi scherm. Alleen het besturingssysteem is nu echt nog klote. Vastlopers en dual cores die op voele toeren blijven draaien. Gaan ze wel fixen, maar hoelang dat duurt is maar de vraag.
 
Sg2 is echt een top telefoon. Dun, licht, snel en echt een mooi scherm. Alleen het besturingssysteem is nu echt nog klote. Vastlopers en dual cores die op voele toeren blijven draaien. Gaan ze wel fixen, maar hoelang dat duurt is maar de vraag.
Nog nergens last van gehad.. Ook nog nooit te warm geworden terwijl ik er veel op game(snes emulator ftw).

Je moet gewoon vaak die ram wissen en wifi+gps+bluetooth en auto synchronisatie uit als je het niet gebruikt.
 
Nog nergens last van gehad.. Ook nog nooit te warm geworden terwijl ik er veel op game(snes emulator ftw).

Je moet gewoon vaak die ram wissen en wifi+gps+bluetooth en auto synchronisatie uit als je het niet gebruikt.
Warmste wat ik heb gezien is 44 graden, maar dat was in de zon.

Heb ergens gelezen dat die app killers juist slecht voor je telefoon zijn. Wacht wel op de update.
 
Warmste wat ik heb gezien is 44 graden, maar dat was in de zon.

Heb ergens gelezen dat die app killers juist slecht voor je telefoon zijn. Wacht wel op de update.

Appkillers, taskmanagers, zoveel schade kunnen ze niet aanrichten. Wel spreek ik regelmatig mensen die niets van zo'n manager snappen en daar door lijkt het of de manager problemen veroorzaakt.

Ik gebruik de taskmanager/taskkiller continue omdat er ook nog wel eens apps willen blijven draaien op de achtergrond en daardoor onnodig gebruik maken van de 3G of CPU.

Voor je werkgeheugen is een taskkiller niet nodig gezien Android force close zal toepassen bij een te kort aan werkgeheugen.
 
Voor je werkgeheugen is een taskkiller niet nodig gezien Android force close zal toepassen bij een te kort aan werkgeheugen.

Autokiller is een app waarbij je de grens van force closes kan opschuiven, waardoor je zelf beslist hoe aggressief die android omgaat met RAM.
 
Appkillers, taskmanagers, zoveel schade kunnen ze niet aanrichten. Wel spreek ik regelmatig mensen die niets van zo'n manager snappen en daar door lijkt het of de manager problemen veroorzaakt.

Ik gebruik de taskmanager/taskkiller continue omdat er ook nog wel eens apps willen blijven draaien op de achtergrond en daardoor onnodig gebruik maken van de 3G of CPU.

Voor je werkgeheugen is een taskkiller niet nodig gezien Android force close zal toepassen bij een te kort aan werkgeheugen.
http://www.google.nl/search?q=Why+y...&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
 
Ben er een paar gaan testen bij mediamarkt en de HTC sensation mag er zeker tussen. Nokia n8 mag er dan weer uit met zijn wat minder besturingsysteem.

Het scherm van de Galaxy S was het mooiste om te zien. Heel helder en levendige kleuren. HTC sensation reageerde toch wel wat sneller en heeft zeker ook een mooi scherm.
 
Ik heb geen ervaring met de andere twee telefoons, maar ik heb sinds een paar dagen een Galaxy S2 en daar ben ik zeer tevreden over. Werkt snel, doet wat ie moet doen en ik heb er nog geen problemen mee gehad.

De keus tussen Android en iOS was voor mij niet moeilijk toen ik zag dat de Apple SDK $100 per jaar kost (lol).
 
ik heb zelf de n8 maar loopt veel vast en teveel ellende om op te noemen. Word binnenkort opgestuurd. Plus is de mooie foto's maar qua besturing moet je ook vrij hard het touchscreen aanraken..
 
Ik heb geen ervaring met de andere twee telefoons, maar ik heb sinds een paar dagen een Galaxy S2 en daar ben ik zeer tevreden over. Werkt snel, doet wat ie moet doen en ik heb er nog geen problemen mee gehad.

De keus tussen Android en iOS was voor mij niet moeilijk toen ik zag dat de Apple SDK $100 per jaar kost (lol).
Ontwikkel je apps dan? Lijkt me snel terugverdiend als je een paar goede apps hebt. Sowieso slim om ze op beide platforms aan te bieden dan..
 
Ontwikkel je apps dan? Lijkt me snel terugverdiend als je een paar goede apps hebt. Sowieso slim om ze op beide platforms aan te bieden dan..
Ja, maar ik doe het meer voor de lol om te leren hoe Android werkt, ben niet van plan iets uit te brengen ofzo. Voor een beetje hobby'en is het dan toch wel fijner als het gratis is :p
 
Ja, maar ik doe het meer voor de lol om te leren hoe Android werkt, ben niet van plan iets uit te brengen ofzo. Voor een beetje hobby'en is het dan toch wel fijner als het gratis is :p

Maak iets simpels dan :D iets als die foreveralone sms widget
 
Ik wilde graag even reageren, omdat ik ze laatst alle 3, om beurten, gekocht heb en weer heb teruggebracht (om te testen).

De nokia n8 heeft, zoals je kan zien in de specificaties, het besturingssysteem symbian en dat is nadelig ten aanzien van applicaties, maar voordelig mbt gebruiksvriendelijkheid. Tevens is de N8 de eerste tel met een HDMI aansluiting.

De iphone 4 heeft het wel bekende iOS, letterlijk duizenden applicaties en toepassing. Groot nadeel vind ik dat je overal een apple-id voor moet hebben en het toestel is vrij breekbaar.

De samsung galaxy s II is, mijns inziens, alles wat je zoekt in een smartphone, vooral het grote(re) AMOLED scherm en de toegankelijkheid van de software, evenals de applicaties zijn grote pluspunten.

TIP: Let wel, vooralsnog is vanaf 13 oktober de galaxy verboden in nederland, dus mocht je m willen heb, zou je wellicht voor die tijd, nog voor dumpprijzen kunnen aanschaffen...

Uiteindelijk heb ik vorige week uiteindelijk een BOLD 9900 aangeschaft, beestachtig!
 
Ik wilde graag even reageren, omdat ik ze laatst alle 3, om beurten, gekocht heb en weer heb teruggebracht (om te testen).

De nokia n8 heeft, zoals je kan zien in de specificaties, het besturingssysteem symbian en dat is nadelig ten aanzien van applicaties, maar voordelig mbt gebruiksvriendelijkheid. Tevens is de N8 de eerste tel met een HDMI aansluiting.

De iphone 4 heeft het wel bekende iOS, letterlijk duizenden applicaties en toepassing. Groot nadeel vind ik dat je overal een apple-id voor moet hebben en het toestel is vrij breekbaar.

De samsung galaxy s II is, mijns inziens, alles wat je zoekt in een smartphone, vooral het grote(re) AMOLED scherm en de toegankelijkheid van de software, evenals de applicaties zijn grote pluspunten.

TIP: Let wel, vooralsnog is vanaf 13 oktober de galaxy verboden in nederland, dus mocht je m willen heb, zou je wellicht voor die tijd, nog voor dumpprijzen kunnen aanschaffen...

Uiteindelijk heb ik vorige week uiteindelijk een BOLD 9900 aangeschaft, beestachtig!


:roflol: je test twee toptelefoons op de moment en je gaat uiteindelijk voor een BB.... in welk opzicht vind je deze dan beter?
 
Back
Naar boven