MuscleMeat

nolva/armidex in kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

marlymass

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 mei 2005
Berichten
359
Waardering
0
je hoort vaak dat mensen armidex of nolva in hun kuur nemen om de voochtretentie tegen te gaan nou vraag ik mij af heeft dit ook invloed op herstel?
zou dit het krimpen van de ballen ook kunnen beperken?
 
Het krimpen van ballen voorkom je met hcg.
 
arimidex in de kuur en na de kuur nolva ;)
 
ik begrijp de werking van nolva ik begrijp dat deze middelen tot de nakuur behoren maar als je er als een waterbed uit ziet is het meschien toch wel zo fijn om wat nolva of zoiets te pakken
aangezien nolva de leydig cellen stimuleerd om weer te gaan werken vraag ik mij af of dat tijdens de kuur ook zo zou kunnen zijn of teminste de klap zou kunnen beperken na de kuur
 
nolva is een anti oestrogeen en heeft een slechte invloed op je massa winst in de kuur gebruik daarom gewoon een aromatase blokker b.v proviron aromasin femara,, ik garandeer je dat je minimaal vocht vast zult houden met deze.... nolva in de nakuur houden maar mocht je last krijgen van gyno dan weer wel....
 
anders leest dit maar eens meschien is het dan beter uit gelegd ;)

[Link niet meer beschikbaar]
 
kevinlorenzin zei:
nolva is een anti oestrogeen en heeft een slechte invloed op je massa winst in de kuur gebruik daarom gewoon een aromatase blokker b.v proviron aromasin femara,, ik garandeer je dat je minimaal vocht vast zult houden met deze.... nolva in de nakuur houden maar mocht je last krijgen van gyno dan weer wel....


Zoal Elmo laats ook al zei, moet je het feit dat nolva de kuur remt ook niet al te hoog nemen. Femara, arimidex en al die andere ''moderne'' anti-e is toch echt iets van deze tijd. Kortom vroeger werden ze ook groot met het gebruik van nolva als anti-e. Natuurlijk moet je het optimale uit je kuur halen en kun je dus beter voor bijvoorbeeld femara kiezen om oestrogenen tegen te gaan.

Ik zit zelf op dit moment ook in een kuur en heb eigenlijk vanaf week 2 nolva geslikt i.v.m. gyno. Daarnaast neem ik ook nog arimidex. Ik zit nu in de vierde week en ben toch 5,5 kilo aangekomen. Het is natuurlijk moeilijk te zeggen hoeveel dit was geweest zonder de nolva, maar wat ik bedoel te zeggen dat niet iedereen moet denken dat het je kuur verdoet!
 
Back
Naar boven