Fitness Seller

nolva mee laten lopen tijdens kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mistermx

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
5 jul 2007
Berichten
80
Waardering
1
ik heb een vraag betreft het gebruiken van nolva tijdens de kuur.
ik heb er een tijdje over gelezen en kwam dit artikel tegen op ergogenics:
http://www.ergogenics.org/anabolica207.html#1
hierin staat dus dat een combinatie van aas incl met nolva juist "goed" was.
in hoeverre gaat dit op of heeft iemand hier ervaring mee.
misschien dat je door het gebruik van nolva tijdens de kuur een kleinere kans hebt op een libido dip of iets dergelijks.

ik was zelf van plan volgend jaar een bold of mast only te doen.en wil hierbij dus ook weten of het verstandig is om er nolva bij toe te voegen tijdens de kuur. doel van de kuur is droog worden (en misschien een klein beetje spiermassa opbouwen is mooi meegenomen)
heb ooit een test only gedaan maar kreeg daarbij erg last van puisten op me rug. heb ook 2x een winny only gedaan voor de zomer tijdens keto dieet om droog te worden. hierbij kreeg ik totaal geen last van puisten.
de winny kuurtjes werkte bij mij erg goed en ben 2x erg droog komen te staan. dit waren eigenlijk perfecte kuurtjes voor mij, alleen een maat van me moest laatst opgenomen worden ivm lever problemen (door te lang winny gebruik) dus dat heeft me toch enigsinds angst aangejaagd. doordat dus test zowiezo afvalt, en dat ik bij winny bang ben voor me lever had ik bold of mast ingedachten.

Alle tips/adviezen/ervaringen zijn welkom. wel graag serieuze reacties!
 
ik raad je nix aan maar winny zou gewoon goed moeten zijn. en ja als je bang bent voor winny omdat een maat van jou lever problemen heeft gehad? ok maar je zegt zelf dat hij te lang heeft gebruikt.. tja je hebt altijd risico's met AAS. ik kan voor de rest niet echt veel dingen toe voegen maat sorry ;)
 
kennis van me rade zelfs aan 1 nolva per dag te nemen tijdens de kuur
maar dat was meer vanwege het feit dat ik gevoelig ben voor gyno!

weet niet hoe andere mensen hier over denken?
 
nolva tijdens een test kuur tegen gyno is een goede oplossing, of je 10 of 20 mg nodig hebt is niet op voorhand te zeggen.
 
maar beinvloed het je gains ook? of is het beter om aromasim te nemen
of wachten tot je ook echt gyno krijgt
 
Waar ik meer op doel is om je "zaakje" aan de gang te houden en niet plat te leggen. Dat is ook waar het artikel over gaat, dat je samen met nolva en een aas juist je testikels op gang brengt en niet volledig plat legt.
 
Waar ik meer op doel is om je "zaakje" aan de gang te houden en niet plat te leggen. Dat is ook waar het artikel over gaat, dat je samen met nolva en een aas juist je testikels op gang brengt en niet volledig plat legt.
De boel aan de gang houden met exogene toediening van aas bestaat niet. Je hpta oftewel axis ligt gewoon plat, met wat voor aas dan ook. Waar jij op doelt is ws je testikels 'aan de gang houden'. En dat doe je met hcg.
 
^^ Wat Mr. Mike zegt.

Of als je het doet tegen gyno en andere oestrogeenproblemen: niet doen, dat is echt een verouderde methode. Nolva zorgt er gewoon voor dat de oestrogeen zich niet kan binden aan de receptoren, maar dat neemt niet weg dat al die oestrogeen in je lijf blijft circuleren.
Beter neem je een AI zoals aromasin, want dat gaat daadwerkelijk de productie van oestrogeen (= omzetting van test naar oestrogeen) tegen.
 
als je bold of mast only doet
zou ik niet zo bang zijn
 
Back
Naar boven