AndroidHealthClinic

Nolva of Aromasin?

Bezoekers in dit topic

mikebv

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2012
Berichten
51
Waardering
16
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Beste bbers,

Sinds vorige week ben ik begonnen met een test-e only kuur.

In het verleden 10 Jaar geleden heb ik ook eens een cycle geprobeerd test/dbol wat verkeerd uitpakte en wat mij 2 kleine schijven achter de tepels achterliet (gyno) gelukkig niet zichtbaar.

Nu neem ik al een week 20mg nolva preventief in, de tepels zijn sinds 2 dagen wat gevoeliger.. als hier mijn shirt of trui langs schuurt. Wat lijkt jullie verstandiger in dit geval? verhogen met 20mg dus (40) nolva of een ai mee laten draaien?
 
Context is alles he.
Wat is je bodyfat?
Dosering van je cycle?

In de eerste week en met al 20mg nolva achter je kiezen zou je normaal gesproken redelijk safe moeten zijn. Hoe vaak controleer je de schijven achter je tepel?
 
Context is alles he.
Wat is je bodyfat?
Dosering van je cycle?

In de eerste week en met al 20mg nolva achter je kiezen zou je normaal gesproken redelijk safe moeten zijn. Hoe vaak controleer je de schijven achter je tepel?
Bf % 15
Dosering van de cycle is 0,5ml 2x pw.
Pretty low… maar wou eventjes aankijken hoe mijn lichaam hier op zou reageren (verhogen kan altijd)

Aan de schijven zit ik misschien 1 / 2x pw
Wil dit niet vaker gaan doen anders raken ze geïrriteerd en word ik gek omdat ik dan weet niet weet of ze gevoelig zijn geworden door mij of door de aas.
 
Als je nolva echt is dan zou je echt genoeg moeten hebben aan 20mg op 250-300 test.

Er zijn sowieso weinig mensen die opspelende gyno gaan hebben op die dosering zonder hcg.

Blijf van je tepels af. Zit er gewoon eens twee weken niet aan! Ja dat is moeilijk, want je bent panisch dat er iets zit maar er gaat echt niks gebeuren. Gevoeligheid zegt niet direct iets.

Je zou kunnen proberen om 5mg aromasin e3.5d of eod te pakken en die nolva er helemaal uit te gooien.
Ik ben zelf gevoelig voor gyno en krijg vervelende bijwerkingen (droge ogen) door nolvadex en ik houd mijn gyno onder controle met aromasin.
 
Als je nolva echt is dan zou je echt genoeg moeten hebben aan 20mg op 250-300 test.

Er zijn sowieso weinig mensen die opspelende gyno gaan hebben op die dosering zonder hcg.

Blijf van je tepels af. Zit er gewoon eens twee weken niet aan! Ja dat is moeilijk, want je bent panisch dat er iets zit maar er gaat echt niks gebeuren. Gevoeligheid zegt niet direct iets.

Je zou kunnen proberen om 5mg aromasin e3.5d of eod te pakken en die nolva er helemaal uit te gooien.
Ik ben zelf gevoelig voor gyno en krijg vervelende bijwerkingen (droge ogen) door nolvadex en ik houd mijn gyno onder controle met aromasin.
Ik heb aromasin liggen maar of die shit real is.
 
Back
Naar boven