AndroidHealthClinic

Nolvadex echt of nep (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

WINSTROLST

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 aug 2005
Berichten
887
Waardering
2
Ik heb hier een aantal strips nolvadex op de achterkant staat
EDIGEN
20mg comprimedos efg
via oral = logisch
lab EDIGEN s.a.

de bovenkant van de strips is groen en er zitten 10 pille per strip in helaas heb ik gewen doosjes denken jullie dat ze echt of nep zij ??
Bestaan er uberhaubt strips als deze bedankt :eek:
[img=http://img217.imageshack.us/img217/1475/pic0039nolva20yi.th.jpg]
dit is de link naar de fotos
 
Laatst bewerkt:
Nolvadex is goedkoop, dus het lijkt me niet dat ze vervalst zullen worden.
 
www.imageshack.us
Nóg makkelijker. Je hoeft geen account aan te maken, maar direct op browse klikken, foto uploaden en naar hier linken.

Wel een nare grap trouwens om nolva te faken, daar kunnen mensen serieus mee in de problemen komen...
 
D. zei:
Wel een nare grap trouwens om nolva te faken, daar kunnen mensen serieus mee in de problemen komen...

Ja dat zijn zeker geen grappen.... maar dan heeft je suppl. ook een probleem.. komt er niet geheel ongeschonden vanaf ;) :eek: :D
 
MeggamassNick zei:
Ja dat zijn zeker geen grappen.... maar dan heeft je suppl. ook een probleem.. komt er niet geheel ongeschonden vanaf ;) :eek: :D

ik heb het al vaker geroepen maar ook je supplier is afhankelijk van zijn bronnen. wel ben ik van mening dat een goede supplier het grotendeel van de fakes hoort te kunnen herkennen en dus niet per ongeluk hoort te verkopen.
 
en het is me gvd nog gelukt ook ik ff trots hahahaha dankjewel D. voor de link !!!!
 
Laatst bewerkt:
Latin spirit zei:
....... wel ben ik van mening dat een goede supplier het grotendeel van de fakes hoort te kunnen herkennen en dus niet per ongeluk hoort te verkopen.

Precies, en daar herken je een goede en betrouwbare supplier aan :D :rolleyes:
 
Back
Naar boven