Fitness Seller

Nolvadex meenemen in koffer?

Bezoekers in dit topic

XLarge

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2005
Berichten
1.876
Waardering
1
Ik zit nu lekker in Gran Canaria hotel met fitness ect :)
En ben net bij de apotheek geweest en heb daar nolvadex gekocht 30 stuks 20mg voor een zeer aantrekkelijke prijs;)ongelooflijk hoe goedkoop.
Maar nu is mijn vraag kan ik het gewoon in de koffer stoppen,zonder daar al te veel problemen me te krijgen?
 
Bonnetjes vragen en meenemen.
Geen enkel probleem.



Neem wat lekkers voor mij mee ok????
 
bonnetje heb ik niet meer,
Hij wou me niet meer dan 60stuks meegeven maus;)
 
Das niet veel bro, damn.
Maar 60 tabs zou ik me al helemaal niet druk om maken.

Dacht dat je groot inkocht daar.
 
hmmm klinkt leuk maar voor 60 tabs nolva zou ik geen risico nemen uberhaupt.
 
En als ik nou zeg dat mijn vriendin borstkanker heeft ifinity?
 
En als ik nou zeg dat mijn vriendin borstkanker heeft ifinity?

Dacht je dat elke kankerpatient zelf opzoek moet gaan naar zijn medicijnen?

Uberhaupt zijn dit geen voorbeelden om smoezen over te verzinnen
 
Zou die woorden niet eens in de mond durven nemen.

Ga idd wat meer af, zo is het de moeite waard....en die bonnetjes he.
In zuid europa zijn ze er dol op...in Italie hebben ze zelfs een apart corps voor dat soort dingen.
 
ja inderdaad jongens
Ik denk er nog goed over na
 
als je het meeneemt, steek het dan zeker niet in uw handbagage ofzo, steek het in uw reiskoffer bij uw tioletzak ofzo... maar eigenlijk, waarom risico nemen voor 60 tabs?? langs hier is dit toch ook weer zo duur niet??
 
als je het meeneemt, steek het dan zeker niet in uw handbagage ofzo, steek het in uw reiskoffer bij uw tioletzak ofzo... maar eigenlijk, waarom risico nemen voor 60 tabs?? langs hier is dit toch ook weer zo duur niet??

nou voor 1 vierde van de prijs 60 tabs scheelt 60 euro dus en het is hg dus zeker wel de moeite
 
Gewoon mee nemen die shit. Idd gewoon in je koffer in je toillet tas.
 
in een doosje en dan opsturen naar je thuisadress gozer.

btw hoe vond je vriendin dat voorstel om net te doen alsof zij borstkanker heeft.

ik zou namelijk niet meer durven slapen in de angst dat ze bij mij 's nachts een bal af zet.
 
in een doosje en dan opsturen naar je thuisadress gozer.

btw hoe vond je vriendin dat voorstel om net te doen alsof zij borstkanker heeft.

ik zou namelijk niet meer durven slapen in de angst dat ze bij mij 's nachts een bal af zet.

Opsturen vanuit Spanje??
Echt niet, dan heb je pas kans dat je het kwijt bent.
Corrupte zooi daar, gasten maken die pakjes af en toe open nm.
 
je mag toch 60 tabs nolvadex hebben. is toch niet verboden. is toch gewoon een medicament dat de dokter je heeft voorgeschreven. is geen AS. het wordt wel een andere zaak indien je 20 doosjes zou meenemen. als ze je dan pakken, weten ze dat je aan het smokkelen bent. gran canaria behoort tot spanje maar je moet wel langs de douane (andere regels dan europese vastenland) alhoewel dat die je bagage nooit opendoen. is geen risicogebied.
 
In je handbagage is de kans minimaal dat er gezeik van komt. Zelf ook eens wat spotgoedkope doosjes Nolvadex meegenomen vanuit Griekenland.
 
Als het om 60 tabs gaat , zou het geen probleem moeten opleveren.
 
flikker die pillen gewoon in een multivitamine potje ;)
 
btw hoe vond je vriendin dat voorstel om net te doen alsof zij borstkanker heeft.

ik zou namelijk niet meer durven slapen in de angst dat ze bij mij 's nachts een bal af zet.


haha:D
Voorstel vond ze niet heel leuk, maarja.. ik denk dat ik het gewoon in mijn koffer stop aangezien het geen a.s is
 
Back
Naar boven