AndroidHealthClinic

Nolvadex meenemen op vakantie

Bezoekers in dit topic

Dayon14

Novice
Lid geworden
6 sep 2021
Berichten
16
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

ik ben nu 2 weken klaar met mijn test e only kuur, begin 13 september met nolvadex (hcg kuur bijna klaar). Maar ik ga 24 september naar gran canaria..
Kan ik mijn nolvadex gewoon meenemen in de koffer? Of ik kan ik hier flink mee in de problemen komen?
 
PCT is helemaal niet nodig. Dus je hoeft niks mee te nemen. Je hoeft het zelfs ook niet nu te nemen.
 
PCT is helemaal niet nodig. Dus je hoeft niks mee te nemen. Je hoeft het zelfs ook niet nu te nemen.
Mmm ik ga toch liever voor safe en kuur toch liever na, wil wel dat mn test levels vanzelf weer op natuurlijk niveau komen
 
Mmm ik ga toch liever voor safe en kuur toch liever na, wil wel dat mn test levels vanzelf weer op natuurlijk niveau komen
Vanzelf is juist zonder hulp van pct :p Maar maakt mij niet uit.
 
Als je toch eigenwijs bent, gewoon in je toilettas doen.
 
dreamy1 kan mss wat smokkel advies geven of weet mss wat de gevolgen/kansen zijn om gepakt te worden
 
Voor eigen gebruik is het geen probleem. Kunt zelfs een kuur meenemen, worden geen vragen gesteld.
 
Nolvadex is toch geen cocaïne of wiet? Waarom zou je daar problemen mee krijgen?
 
Medicijnen worden niet echt gecontroleerd, meestal is het wel prima. Coke of andere harddrugs controleren beveiligers niet eens op, daar lopen de honden voor rond.. mocht je je raar gedragen word je er uberhaupt wel even uitgepakt.
 
Back
Naar boven