Fitness Seller

Nolvadex of letrozole voor niet steroide gebruiker?

Bezoekers in dit topic

Senneee

Cool Novice
Lid geworden
2 okt 2011
Berichten
43
Waardering
3
Lengte
1m75
Massa
79kg
Vetpercentage
12%
Beste BBers

Ik ben 20 jaar en train nu ongeveer een jaar voor volle 100% en ben al heel tevreden met mijn vooruitgang
Ik ben nooit dik ofzo geweest maar altijd al wel last gehad van puffy nipples
In het begin (ongeveer op 17% bf) dacht ik dat het wel zou wegtrekken door gezonder te eten en veel te trainen
Ik ben inmiddels al teruggezakt naar een bf% dat tussen 10-12 schommelt en ben aan mijn buik al een hoop vet kwijtgeraakt, enkel is er zo goed als niets veranders aan mijn tepels
Ben 3 maanden naar de dokter gegaan en hij zei dat het op een half jaartje wel zou wegtrekken, maar zoals ik al wel verwachtte gebeurd er niets

Ik heb al een hoop over nolva en letro gelezen maar 90% van de topics zijn over gebruik van deze producten na een kuurt en de overige 10% spreekt elkaar allemaal tegen
De ene site zegt dat nolva voorkomt maar niet reduceert, letro wel
De andere site zegt net het tegenovergestelde

Ik heb al wel vaak gelezen dat letro veel zwaarder is en het zeker niet langdurig gebruikt mag worden

Nu is mijn vraag: hoe kan ik de gyno laten wegtrekken, wetende dat ik nooit heb gekuurt
Ik ga voor ik een definitieve keuze maak om een van deze te nemen zoiso nog naar een fitness dokter om meer uitleg te vragen, maar het zou leuk zijn om wat zekere informatie te hebben

Groetjes
 
Heb hetzelfde gedacht en heb letro genomen na een halve tablet heb ik flinke oedeem gekregen bij mn linker voet en kon ik 1 week niet lopen. Met heel veel moeite kon ik naar de wc 2 Meter van me vandaan om te pissen
 
Heb hetzelfde gedacht en heb letro genomen na een halve tablet heb ik flinke oedeem gekregen bij mn linker voet en kon ik 1 week niet lopen. Met heel veel moeite kon ik naar de wc 2 Meter van me vandaan om te pissen

Dat is een tegenslager, was het echt spul of misschien rommel/fake?
Heb je nu nog last van die gyno?

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 00:20 ----------

Heb hetzelfde gedacht en heb letro genomen na een halve tablet heb ik flinke oedeem gekregen bij mn linker voet en kon ik 1 week niet lopen. Met heel veel moeite kon ik naar de wc 2 Meter van me vandaan om te pissen



En dan 4 weken nemen zoals na een kuur of gewoon blijven nemen tot dat het weg gaat + 3 à 4 dagen om zeker te zijn?
 
Dat is een tegenslager, was het echt spul of misschien rommel/fake?
Heb je nu nog last van die gyno?

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 00:20 ----------






En dan 4 weken nemen zoals na een kuur of gewoon blijven nemen tot dat het weg gaat + 3 à 4 dagen om zeker te zijn?
Dat weet ik niet, good luck om Human grade femara of nolvadex uberhaubt van je huisarts te krijgen
 
Dat weet ik niet, good luck om Human grade femara of nolvadex uberhaubt van je huisarts te krijgen

Ja misschien binnen 3 maanden nog eens aankloppen bij de dokter, maar dan is de zomer al weer bijna om :D
 
Puffy nipples is niet hetzelfde als gyno. En je zal het niet weg krijgen met letro of nolva.
 
Puffy nipples is niet hetzelfde als gyno. En je zal het niet weg krijgen met letro of nolva.

Weet ik wel, daarmee ben ik naar de dokter gegaan
Die heeft gezegt dat het puberale gyno is
 
Dan nog gaat de letro en nolva niet helpen.
 
Hier even op inhakend: Ik heb hier ook altijd al last van, zonder ooit te hebben gekuurd of wat dan ook. Ik heb het altijd gehad en ik reken er nu, met 28 jaar, niet op dat dat iets is wat snel zal wegtrekken. Ook bij lage vetpercentages van 10-12% zie je het nog een beetje.

Ik vind het zelf best vervelend, ik voel me er toch wat onzekerder door als ik strakkere shirts e.d. draag. Ik zit nu wat hoger in vetpercentage waardoor je het nog wat beter ziet. Is er nou iets wat je zonder al te veel risico eraan kan doen? Ik heb het ook alweer niet zo ernstig dat ik me ervoor wil laten opereren en een oedeem aan mn linkervoet zit ik ook niet echt op te wachten zeg maar.
 

Heb je ook enig idee hoe het zit qua rebound? Dat is hetgeen waar ik eerder bang voor ben, ik wil best een keer nolva proberen alleen hier zit ik dus mee.. Ik heb je al vaker zien posten over nolva maar heb je ook enig idee hoe je een rebound kan voorkomen of dat daar uberhaupt wel sprake van is oid?

Alvast bedankt!
 
Back
Naar boven