Fitness Seller

Nolvadex on cycle?

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
21 nov 2018
Berichten
28
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Mensen,

Ik zit met de vraag over een test e en dbol kickstart kuur.

Nu heb ik nog een heel klein beetje gyno wat weg aan het trekken is maar ik weet dus wel dat ik er gevoelig voor ben.

Ik wil met dbol kickstarten maar ook een ai of nolvadex preventief nemen

Nu is de hoofdvraag
Is nolvadex tijdens mijn kuur beter dan arimidex tegen de gyno sides van dbol en test (vocht etc maakt me niks uit) want nolva werkt vooral remmend in borstweefsel maar stopt de aanmaak van oestrogeen niet.En is de werking van dbol dan ook beter met nolvadex omdat arimidex oestrogeen vorming voorkomt.

Dus in mijn hoofd is lijkt het dat nolvadex wel de voordelen van oestrogeen bij dbol toelaat behalve het groeien van gyno. En dat adex gyno maar ook derest van de werking van dbol tegengaat.

Verbeter me aub indien nodig, ben nog veel aan het leren :)
 
Anastrazol (Arimidex) is niet zo effectief tegen gyno, tamoxifen is een stuk effectiever.

Het kan zijn dat je de tamoxifendosering moet aanpassen aan de dosering van de aromatiserende AAS. Lang niet voor iedereen is 10-20 mg dagelijks genoeg. Als vuistregel is 10 mg tamoxifen per 100 mg testosteronenanthaat voor iedereen effectief, met als maximum 40-50 mg tamoxifen per dag.

upload_2019-4-5_15-45-36.png

https://www.facebook.com/groups/1204470432941199/
 
Anastrazol (Arimidex) is niet zo effectief tegen gyno, tamoxifen is een stuk effectiever.

Het kan zijn dat je de tamoxifendosering moet aanpassen aan de dosering van de aromatiserende AAS. Lang niet voor iedereen is 10-20 mg dagelijks genoeg. Als vuistregel is 10 mg tamoxifen per 100 mg testosteronenanthaat voor iedereen effectief, met als maximum 40-50 mg tamoxifen per dag.

Bekijk bijlage 451999
https://www.facebook.com/groups/1204470432941199/
Bedankt, en betref de werking van dbol blijf deze beter met nolvadex on cycle dan met arimidex of heb ik dit toch helemaal mis?
 
Als je aanleg hebt voor gyno, neem je toch geen dboll. Dat is toch om problemen vragen. Er bestaan toch andere AS.
 
Back
Naar boven