MuscleMeat

Nolvadex only?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GerardR

Novice
Lid geworden
12 mrt 2020
Berichten
6
Waardering
5
Lengte
1m95
Massa
132kg
Vetpercentage
26%
Beste allemaal,

Ben nu al 5 jaar zwaar aan het trainen ging best lekker allemaal maar nu ben ik 36 en het wordt allemaal minder krijg ook een best buikje, naar de doktor geweest voor testosteron meting was laag 12.3, nu wilde ik eigenlijk een sustanon kuurtje gaan doen maar heb me gelukkig goed ingelezen en erachter gekomen dat dit voor mij niet weggelegd is aangezien ik al 2x trombose heb gehad in mijn been en dus ook aanleg heb, nu zit ik te denken aan oestrogeen blockers om misschien toch mijn test iets omhoog te krijgen al is dit tijdelijk mijn voorkeur gaat uit naar Clomid of Nolvadex, wie kan mij iets meer vertellen uit ervaring?
 
Dat slaat echt nergens op en je test is niet te laag..
 
Je waarde moet tussen 12 en 35 zijn naar mijn weten?
 
Die wil er verder niks aan doen, mijn "supplier" heeft dit niet alleen testocaps van Andriol of sustanon.... T boosters geloof ik niet in
 
Prikken, aansteller. Van TRT ga je echt niet doodvallen.
 
weet ik ook, maar gaat meer om mijn trombose waar ik nu nog steeds aan de bloedverdunners zit volgende week mag ik daar mee stoppen en week daarna bloedprikken voor de onstekingswaarde
 
Wat dacht je van dit met je dokter te bespreken? Ik zou met bloedverdunners maar even afblijven van wat dan ook. Best bekend dat daar ook nog we veel interacties zijn met andere zaken. Geen idee hoe dit zit met AAS, maar vind het een hee vreemd risico dat je blijkbaar bereid bent te nemen.
 
Ben ik ook niet hoor heb me goed ingelezen en zie er daarom ook vanaf, zou wel iets anders willen proberen maar weet niet wat
 
Nolvadex kan in sommige gevallen leiden tot een bloedprop...
 
Beste allemaal,

Ben nu al 5 jaar zwaar aan het trainen ging best lekker allemaal maar nu ben ik 36 en het wordt allemaal minder krijg ook een best buikje, naar de doktor geweest voor testosteron meting was laag 12.3, nu wilde ik eigenlijk een sustanon kuurtje gaan doen maar heb me gelukkig goed ingelezen en erachter gekomen dat dit voor mij niet weggelegd is aangezien ik al 2x trombose heb gehad in mijn been en dus ook aanleg heb, nu zit ik te denken aan oestrogeen blockers om misschien toch mijn test iets omhoog te krijgen al is dit tijdelijk mijn voorkeur gaat uit naar Clomid of Nolvadex, wie kan mij iets meer vertellen uit ervaring?
En clomid of nolvadex gaan geen invloed hebben op je aanleg voor trombose? En wat testosteron betreft, is 12,3 nmol/l een normale waarde waar dokters geen testosteron voor gaan voorschrijven.
 
Beste allemaal,

Ben nu al 5 jaar zwaar aan het trainen ging best lekker allemaal maar nu ben ik 36 en het wordt allemaal minder krijg ook een best buikje, naar de doktor geweest voor testosteron meting was laag 12.3, nu wilde ik eigenlijk een sustanon kuurtje gaan doen maar heb me gelukkig goed ingelezen en erachter gekomen dat dit voor mij niet weggelegd is aangezien ik al 2x trombose heb gehad in mijn been en dus ook aanleg heb, nu zit ik te denken aan oestrogeen blockers om misschien toch mijn test iets omhoog te krijgen al is dit tijdelijk mijn voorkeur gaat uit naar Clomid of Nolvadex, wie kan mij iets meer vertellen uit ervaring?
Je kunt ook proberen niet als een varken te eten
 
Is natuurlijk makkelijk en absoluut niet nodig om te zeggen want dit is absoluut niet het geval, VARKEN
 
Het vetpercentage van een varken varieert tussen de 9,3% en 24,3%. Je geeft aan in je stats dat jouw vetpercentage 26% is.

Ik wil niet lullig doen, maar ehmm... in verhouding ben je dus vetter dan een varken.
 
Eerlijk is eerlijk, 26% is in mijn ogen echt overgewicht. Een goede cut lijkt me op z’n plek. Wellicht dat goede voeding, gezonde nachtrust en forse trainingen je test vanzelf doen groeien. Steroids op deze stats zullen met veel nadelen komen. Dat wil je simpelweg niet ;)
 
Back
Naar boven