- Lid geworden
- 8 okt 2002
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 6%
Big'r zei:You should be aware that Proviron is also an estrogen antagonist which prevents the aromatization of steroids. Unlike the antiestrogen Nolvadex which only blocks the estrogen receptors (see Nolvadex) Proviron already prevents the aromatizing of steroids.
Moeten we dan ook voortaan maar stoppen met proviron dan
Ik had altijd wel begrepen dat proviron minder sterk zou zijn dan liquidex/femara.
En aangezien proviron een androgene werking heeft zou dit toch ook licht op de axis moeten drukken....?
Proviron zou dan alleen nog nuttig zijn bij impotentie.
proviron heeft een aantal andere gebruiken. De druk op de axis is zeer, zeer klein, zou zelf eens de referentie daarvan moeten opzoeken, ben die eens tegengekomen op CEM maar heb ze niet bijgehouden.
Ik raad ook zeker geen proviron aan. Hoewel ik hetzelf in zeldzame gevallen met dat doel gebruikt heb bij, weliswaar meer ervaren, athleten.
Er is geen enkel bewijs dat proviron een anti-e is trouwens. Dat verhaal gaat al lang mee, en ik kan persoonlijk getuigen dat het ook zo werkt, maar er is nooit een wetenschappelijk bewijs voor geweest, dus ik ga zeker niet beweren dat het zo is.
Proviron is dan inderdaad VEEL lichter estrogeenwerend dan arimidex en consoorten, maar juist daarom dat het dan wel minder problemen veroorzaakt door feedback.