MuscleMeat

Nolvadex tijdens kuur ?

Bezoekers in dit topic

upinsmoke

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
142
Waardering
0
Kan ik tijdens mn deca/susta/winstrol kuur al nolvadex pakken van in het begin ofzo of is dat overbodig ? Of moet je dat gewoon erna doen ,3weken na laatste injectie dan ?
 
Dude wat een vraag...

Waarom zou je die willen pakken tijdens je kuur? Last van gyno?

Al die vragen, daar zijn antwoorden op in de sticky's van deze sectie.. effe zoeken will do the trick..
 
Kan ik tijdens mn deca/susta/winstrol kuur al nolvadex pakken van in het begin ofzo of is dat overbodig ? Of moet je dat gewoon erna doen ,3weken na laatste injectie dan ?

Denk dat je iets van Aromasin bedoelt,dat word vaker dagelijks genomen naast de kuur.
Nolvadex gebruik je in je nakuur 2 weken na je laatste inject.
 
Laatst bewerkt:
Ik neem mijn gehele kuur al Nolva en Provi. Ik heb vreselijke last van gyno. Heb heel wat kuurtjes achter de rug dus ik weet bij mezelf dat het noodzakelijk is...

En nee Nolva is niet alleen voor de nakuur...
 
Ik neem mijn gehele kuur al Nolva en Provi. Ik heb vreselijke last van gyno. Heb heel wat kuurtjes achter de rug dus ik weet bij mezelf dat het noodzakelijk is...

En nee Nolva is niet alleen voor de nakuur...

+ 1.

zie de stickies. Werd hierboven ook al aangeraden.
 
Alleen als je er erg veel last van hebt.

Tis ook maar de vraag of het echt de IGF-1 productie omlaag trekt.Zou zelf liever dan femara oid gebruiken,hierbij krijgt je igf ook nog een leuke boost.
Bij nolva gaat hij zo een 30% naar beneden.Zou echter niet weten wat dat uiteindelijk in kiloos zou betekenen.
Maar een C17 zal weer voor een verhoging zorgen.......we blijven puzzelen
 
Nolvadex was toch 3 weken na laatste injectie i.p.v 2 weken dacht ik,of maakt dat niet zoveel uit ?
 
Back
Naar boven