MuscleMeat

Nolvadex VS Clomid

Status
Niet open voor verdere reacties.

fer

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Wie zijn er allemaal voor Nolvadex en wie voor Clomid als nakuur. Vermeld er ook bij waarom.

dit kan een lange discussie worden, ik heb mijn standpunt al klaarliggen, dus barst maar los.

Nolva. sterker als clomid en minder bijwerkingen.. clomid geeft vaak gigantisch veel acne en depressie.. dat laatste wil je na een kuur gewoon niet.

ik heb alleen ervaring met clomid! Deze is erg goed. je iegen productie is snel weer op peil, wel last van puisten/acne. Verder prima

Ik ken mensen die met clomid een aardige depressie hebben gehad.
Diezelfd mensen heb ik nolva aangeraden en hebben nu nergens meer last van.
Ook minder acne idd.

Maar tegenwoordig gaan steeds meer gebruikers de 2 combineren, om 1 of andere reden zou het elkaar aanvullen...

Mijn ervaring is dat ik depressief van clomid word en van nolvadex heb ik geen ervaring.
Wel wil ik weten wat beter is en hoelang je het beste kunt nakuren.
Van mijn vorige kuur heb ik 2 weken clomid gebruikt.
1 de week 150 gr per en tweede week 100 gr per dag.
Naar mijn idee is dit goed, maar ik lees ook vaak dat men een maand na kuurt met clomid of nolvadex.

Wie geeft mij een goed advies?

Mogelijkheid :

2 weken Clomid 100 mg 2 weken Clomid 50 mg. of
2 weken Nolvadex 40 mg 2 weken Nolvadex 20 mg.

Of Nolva of Clomid dus voor 4 weken.

Groet Smalluser :thumb:

Nolvadex is eigenlijk niet gemaakt om de eigen testesteron produktie op gang te helpen, clomid daarintegen wel!

Nolvadex remt de oestrogenen en is bedoeld voor borstkanker.

Clomid remt de oestrogenen ook, en zorgt voor een betere rijping van de zaadcellen.

Dit is tenmiste wat ik er van weet, ik heb zelf geen ervaring met nolvadex maar ik zal het eens uitproberen.

Originally posted by Smalluser
Mogelijkheid :

2 weken Clomid 100 mg 2 weken Clomid 50 mg. of
2 weken Nolvadex 40 mg 2 weken Nolvadex 20 mg.

Of Nolva of Clomid dus voor 4 weken.

Groet Smalluser :thumb:

Oke dus jij doet 2 weken Clomid 100 mg 2 weken Clomid 50 mg bij de kuur waar je nu mee bezig bent.

Thanks, ik ga voor Clomid , alleen jammer dat ik er depressief van word, nolvadex is volgens mij toch iets slechter voor je eigen testosteron op gang te brengen.

Dus geen twee dingen achter elkaar gebruiken, heeft geen nut, heb het ook nergens gezien dat ze dat na de kuurtje doen.

Waarom zou dat geen nut hebben?

Originally posted by ccnp

Oke dus jij doet 2 weken Clomid 100 mg 2 weken Clomid 50 mg bij de kuur waar je nu mee bezig bent.

Thanks, ik ga voor Clomid , alleen jammer dat ik er depressief van word, nolvadex is volgens mij toch iets slechter voor je eigen testosteron op gang te brengen.

Dus geen twee dingen achter elkaar gebruiken, heeft geen nut, heb het ook nergens gezien dat ze dat na de kuurtje doen.
Waarom zou nolvadex minder goed zijn? Je kan wel iets aankaarten maar dan ook graag uitleg erbij en onderbouwing...

Verder ook geen onderbouwing van niemand waarom de 2 niet samen mogen gebruikt worden of na elkaar, wat misschien wel beter zou kunnen zijn.

Originally posted by admin

Waarom zou nolvadex minder goed zijn? Je kan wel iets aankaarten maar dan ook graag uitleg erbij en onderbouwing...

Verder ook geen onderbouwing van niemand waarom de 2 niet samen mogen gebruikt worden of na elkaar, wat misschien wel beter zou kunnen zijn.

Oke, ik heb altijd begrepen dat clomid meer aan je zaad en testikel grote doet en dat nolvadex hier helemaal niets mee doet.

Zoals ik uit jou woorden begrijp kun je het allebei tegelijk als na kuur gebruiken.
Ik heb ze allebei in huis clomid en nolvadex, wat is jullie advies om als na kuur te doen en dan wel in combinatie van deze twee

2 weken clomid en dan 2 weken nolvadex

Originally posted by Big Steve
Waarom zou dat geen nut hebben?

Volgens mij heeft het geen nut, heb het ook nooit ergens bij een cycle zien staan dat clomid en nolvadex als nakuur samen worden gebruiken.

Volgens Admin kan het wel degelijk:D

Ik heb twee verschillende soorten nolvadex liggen, weet iemand of er veel verschil tussen deze twee nolvadexen zitten.
Welke is beter?
Nolvadex-D van AstraZenica of Zymoplex van Genepharm S.A

Originally posted by ccnp
Ik heb twee verschillende soorten nolvadex liggen, weet iemand of er veel verschil tussen deze twee nolvadexen zitten.
Welke is beter?
Nolvadex-D van AstraZenica of Zymoplex van Genepharm S.A

Als je zeker weet dat ze echt zijn (waar je vrijwel niet aan hoeft te twijfelen bij dit spul), dan is het enkel van belang hoeveel actieve stof erin zit. Dus hoe hoog zijn de caps gedoseerd? Het gaat dan niet eens om "beter", maar meer om gemak. Hoe minder je hoeft te slikken, hoe makkelijker in feite...hoe weinig moeite het ook is. De actieve stof doet uiteindelijk hetzelfde.

Originally posted by Robin

Als je zeker weet dat ze echt zijn (waar je vrijwel niet aan hoeft te twijfelen bij dit spul), dan is het enkel van belang hoeveel actieve stof erin zit. Dus hoe hoog zijn de caps gedoseerd? Het gaat dan niet eens om "beter", maar meer om gemak. Hoe minder je hoeft te slikken, hoe makkelijker in feite...hoe weinig moeite het ook is. De actieve stof doet uiteindelijk hetzelfde.

Robin,

Ik heb even gekeken, ze zijn allebei 20 mg per tab, dus allebei hetzelfde.En ze zijn zeker weten echt.

Bedankt

:)

Originally posted by Garret
Nolvadex is eigenlijk niet gemaakt om de eigen testesteron produktie op gang te helpen, clomid daarintegen wel!

Clomid remt de oestrogenen ook, en zorgt voor een betere rijping van de zaadcellen.

Dit is tenmiste wat ik er van weet, ik heb zelf geen ervaring met nolvadex maar ik zal het eens uitproberen.

Heb recentelijk artikelen gelezen die dit verschil tussen nolvadex en clomid naar het rijk der fabelen verwijzen. Zowel nolvadex en Clomid moeten in staat worden geacht om bij een gemiddelde man met normale zaad productie de productie op te voeren (handig bij slechte kwaliteit van het zaad). Tevens zijn er aanwijzingen dta zwakke anti oestrogenen (oa clomid en nlovadex) bij mannen met een verlaagde zaad productie wel is waar de zaad productie verhogen maar de testosteron productie evenredig verlagen door de afscheiding van FSH te verhogen !

Nolvadex en clomid kunnen natuurlijk (net als steroiden) gestacked worden. Men mag hierbij het 1+1=3 effect verwachten (1 deel nolva + 1 deel clomid werkt sterker dan 2 delen nolva of clomid) Heb nog nooit van iemand gehoord die dit geprobeerd heeft.

Ik kwam net dit stukje nog tegen over de dosage van clomid.

Clomid has a long half life and as such there is no need to split up doses throughout the day. I read some where that it was 5 days (any feedback on this). Now if we used sustanon and we start using clomid 3 weeks after our last injection we anticipate that androgen levels are low enough to start sending the correct signals. If androgen levels are still a little high then the normal 50mgs/day of clomid for 1 week is not going to be effective. We need to start at a high enough amount that will work or help even if androgen levels are still a little high. 300mgs on day 1. I know I said don’t split it up due to its long half life but try and split this up 2 tabs 3 times a day. After we have finished this first day we seek to use 100mgs for 10 days and then followed by 50mgs for 10 days.

Ze hebben het over de eerste dag 300mg en dan 10 dagen 100mg en dan 10 dagen 50 mg

Het is voormij nieuw dat je de eerste dag 300mg moet nemen dat het beter voor je is.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Gezien de half waarde tijd van 5 dagen van clomid zou het afdoende moeten zijn (theorie) om een dosis eens in de 2.5 dag te nemen. Dat zou een afdoende gladde spiegel bereiken.

De 300mg vooraf is duidelijk een frontload wat gezien de lange halfwaarde van clomid zeker verstandig is.

Originally posted by Garret

Klopt niets van...

Clomid is niet eens gemaakt voor mannen...

Nolvadex werkt hetzelfde als clomid, maar beter. Volgende keer je huiswerk beter doen!

Klopt wel volgens de geneesmiddelen encyclopedie

Clomid is niet eens gemaakt voor mannen...
In eerste instantie niet, maar het wordt in de medische wereld wel voor mannen met vruchtbaarheids problemen voorgeschreven

Nolvadex werkt hetzelfde als clomid, maar beter. Volgende keer je huiswerk beter doen!
Of ze hetzelfde werken weet ik niet, ik ben geen farmaceut.
En mijn huiswerk heb ik allemaal van internet af.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven