XXL Nutrition

nolvadex (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Quicksilver 82

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2007
Berichten
53
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
als je tijdens je hele kuur elke dag 10mg nolva erbij neemt om gyno tegen te gaan kan dit nadelige effecten hebben op de gains van je kuur?
 
ja houd gains tegen
en als het kleine gyno trekt het na de kuur meestal gewoon weg en als je nergens nog last van heb zeker niet bij nemen nolva is geen snoep
 
ja houd gains tegen
en als het kleine gyno trekt het na de kuur meestal gewoon weg en als je nergens nog last van heb zeker niet bij nemen nolva is geen snoep

+ dat 10mg nolva geen **** doet tegen gyno. Dan heb je minstens 20mg nodig.
 
ah zo want kheb er wel vrij hard problemen mee... maar kga het late wegsnijden in juni en wil echt ni da het weerkomt
 
ah zo want kheb er wel vrij hard problemen mee... maar kga het late wegsnijden in juni en wil echt ni da het weerkomt

Misschien een idee om dan te kuren met niet al te androgene middelen. Als je er gevoelig voor bent denk ik dat het gewoon terug kan komen. Succes, hoop voor je dat niet terugkomt bij een volgende kuur.
 
Ik dacht als het eenmaal weggesneden is, dan zijn de klieren waaruit de gyno ontstaat ook grotendeels weg.

Volgens mij krijg je het dan veel minder snel, of helemaal nooit meer.
 
Misschien een idee om dan te kuren met niet al te androgene middelen. Als je er gevoelig voor bent denk ik dat het gewoon terug kan komen. Succes, hoop voor je dat niet terugkomt bij een volgende kuur.

enige voorstellen?

---------- Toegevoegd om 06:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:26 ----------

Ik dacht als het eenmaal weggesneden is, dan zijn de klieren waaruit de gyno ontstaat ook grotendeels weg.

Volgens mij krijg je het dan veel minder snel, of helemaal nooit meer.


Idd is waar wat je zegt dokter zei ook da de kans zeer klein is maar kon niet 100% garanderen als je nog gebruikt aangezien er altijd een beetje weefsel moet blijven zitten anders heb helemaal geen tepel meer...
 
Volledig weghalen is alleen mogelijk in een privé kliniek. 10mg nolvadex is prima tegen gyno en vrijwel alle andere oestrogeen-gerelateerde sides. Mits je het preventief gebruikt tenminste, en anders werkt 10mg/dag op lange termijn ook prima mocht je pas later tamoxifen toevoegen aan je kuur..
 
Volledig weghalen is alleen mogelijk in een privé kliniek. 10mg nolvadex is prima tegen gyno en vrijwel alle andere oestrogeen-gerelateerde sides. Mits je het preventief gebruikt tenminste, en anders werkt 10mg/dag op lange termijn ook prima mocht je pas later tamoxifen toevoegen aan je kuur..

tamoxifen?
 
ja das nolvadex man

ah ja ok thnx das de medische benaming ofzo(ik kuur normaal altijd na met clomid) denk jij dat nolva nadelig is voor de gains? kheb gelezen in sticky dat je enkel minder vocht zal ophouden en minder vet maar dat spiermassa bijkomt als gewoonlijk wat dan eigenlijk goed is indien dit echt zo is maar dan anderen zeggen weer dat het nadelig werkt...
 
Back
Naar boven