Fitness Seller

Nolvadex

Bezoekers in dit topic

thebeast1983

Novice
Lid geworden
4 mei 2015
Berichten
29
Waardering
6
Lengte
1m90
Massa
100kg
Heb 11 weken deca 250 13 weken test 500 gespoten week 15 t/m 18 nu aan de nolva 20 Mg per dag met wat testo boosters erbij. Ik had geloof ik in week 10 ofzo al dat me libido erg ging zakken en lul bijna niet eens meer omhoog kreeg. Heb daar dus heel lang last van gehad nu laatste weekje van de nolvadex merk ik een klein beetje vooruitgang wat meer gevoel erin en me ballen ietsjes groter. Lijkt wel of 1 bal ook wat kleiner dan de andere is hahaha trekt dit wel bij?

Mijn vraag is dus heeft het nog zin om nolvadex door te slikken ?? Heb t nu precies 4 weken gedaan. Ik moet zeggen heb me de afgelopen maand echt kut gevoeld ben doodmoe en niet lekker in me vel. Dus voor mij was dit dus ook gelijk de laatste keer dat ik gekuurd heb. Ik ken er gewoon niet mee omgaan ben ik gewoon eerlijk in. Heb eerste kuurtje winstrol only gedaan nergens last van maar bij dit kuurtje echt extreem. Ben echt lusteloos en daar komt nog eens bij dat ik nu 4 weken al een bicep blessure heb dus niks zwaars ken pakken dat helpt natuurlijk ook echt niet mee! Ik wil gwn snel al die troep uit me lijf en lekker naturel doorgaan. Zou ik dus beste gewoon die nolva laten liggen en die testoos ook niet meer nemen?. Graag serieuze reacties aub
 
Laatst bewerkt:
Gewoon stoppen en geduldig zijn. Herstellen doe je toch maar dat kan een tijdje duren. Ik heb wel libidoproblemen gehad die minstens drie maanden konden duren.
 
Back
Naar boven