XXL Nutrition

Nolvadex

Bezoekers in dit topic

koedeloe

Novice
Lid geworden
12 aug 2021
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hey allemaal, heb 5 jaar geleden een kuur gedaan van winstrol, halverwege gestopt omdat ik er te agressief van werd. Daarna geen nakuur gepakt, en daardoor heb ik een soort van gyno gekregen. Ben naar de huisarts geweest, maar hij zegt dat alles in orde is. Ik heb niet veel lichaamsvet, maar mijn tepels worden maar niet kleiner. Ze zien er 'puffy' en groot uit. Als ik een dunne t-shrit draag, komen m'n tepels erdoor, wat me soms onzeker maakt.

Ik heb via dit forum naar een oplossing liggen zoeken. Nolvadex is het middel dat me opviel. Is het een soort van nakuur waardoor je hormonen terug op balans komen en je oesterogeen doet zakken? Ik heb gelezen dat de aangeraden dosis 20mg/dag is. Hoe lang moet ik dit pakken? 14 dagen of 30 dagen?

Dus ik denk eraan om dit te bestellen en 14-30 dagen te pakken en zo te zien of mijn gyno beter wordt. Nog tips/advies?

Dankje voor het lezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey allemaal, heb 5 jaar geleden een kuur gedaan van winstrol, halverwege gestopt omdat ik er te agressief van werd. Daarna geen nakuur gepakt, en daardoor heb ik een soort van gyno gekregen. Ben naar de huisarts geweest, maar hij zegt dat alles in orde is. Ik heb niet veel lichaamsvet, maar mijn tepels worden maar niet kleiner. Ze zien er 'puffy' en groot uit. Als ik een dunne t-shrit draag, komen m'n tepels erdoor, wat me soms onzeker maakt.

Ik heb via dit forum naar een oplossing liggen zoeken. Nolvadex is het middel dat me opviel. Is het een soort van nakuur waardoor je hormonen terug op balans komen en je oesterogeen doet zakken? Ik heb gelezen dat de aangeraden dosis 20mg/dag is. Hoe lang moet ik dit pakken? 14 dagen of 30 dagen? Ik heb een potje online zien staan, 35 euro voor 30 tabletten van 20mg.

Dus ik denk eraan om dit te bestellen en 14-30 dagen te pakken en zo te zien of mijn gyno beter wordt. Nog tips/advies?

Dankje voor het lezen.
Als het echt gyno is gaat nolva nu echt niks meer doen.
 
Ik zou het nu niet pakken als je 5 jaar geleden hebt gekuurd. Veel mensen hebben gewoon puffy tepels. Ik ook al sinds mn 14e. Enige wat je volgens mij kan doen is een operatie. Of je vetpercentage verlagen.
 
Ik zou enclomiphene proberen... Bij mij hielp het.. geen garanties uiteraard 😜
 
Een foto zou al veel meer duidelijkheid geven. Je vergist jezelf er echt in hoeveel vp je op je lichaam hebt staan.
 
De kans dat het werkt is niet supergroot, maar als je het doet dan moet je zeker rekening houden met 20mg voor een maandje of drie
 
Hey allemaal, heb 5 jaar geleden een kuur gedaan van winstrol, halverwege gestopt omdat ik er te agressief van werd. Daarna geen nakuur gepakt, en daardoor heb ik een soort van gyno gekregen. Ben naar de huisarts geweest, maar hij zegt dat alles in orde is. Ik heb niet veel lichaamsvet, maar mijn tepels worden maar niet kleiner. Ze zien er 'puffy' en groot uit. Als ik een dunne t-shrit draag, komen m'n tepels erdoor, wat me soms onzeker maakt.

Ik heb via dit forum naar een oplossing liggen zoeken. Nolvadex is het middel dat me opviel. Is het een soort van nakuur waardoor je hormonen terug op balans komen en je oesterogeen doet zakken? Ik heb gelezen dat de aangeraden dosis 20mg/dag is. Hoe lang moet ik dit pakken? 14 dagen of 30 dagen?

Dus ik denk eraan om dit te bestellen en 14-30 dagen te pakken en zo te zien of mijn gyno beter wordt. Nog tips/advies?

Dankje voor het lezen.
Wat je beschrijft is geen gyno (dat had je huisarts ook eenvoudig kunnen diagnosticeren) en het niet doen van een nakuur heeft er ook niets mee te maken. Ik vrees dat tamoxifen daar weinig voor gaat uithalen. Je tepelhof (en tepel) kunnen nog enigszins groeien tot ongeveer je 20ste. Ik denk dat het eerder daarmee te maken heeft aan de hand van je beschrijving.
 
Back
Naar boven