Fitness Seller

Nominatie DavyO !!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2005
Berichten
5.674
Waardering
26
Hierbij wil ik DavyO nomineren voor de titel bodybuilder van de maand juni:cool:. Heb hem al een aantal malen genomineerd maar om hem nog eens een hart onder de riem te steken in zijn voorbereiding naar de NK van de YBF, doen we het nog eens.

Gefeliciteerd Davy met je sponsorship !, sportfood.nl heeft kanjer binnengehaald...kunnen we in de toekomst een leuk projectje samen opzeten;). Succes met de start van je voorbereiding...en onze mod. Centaur:eek: gaat hem daarbij helpen...knallen dus !!!!.

Klasse naturel vind ik;), dus hierbij zijn nominatie.
Fototjes van Davy staan o.a. op de site van Kneets en SPORTFOOD.NL .
 
mijn stem heb je deze keer moet je het echt worden of ik plaats het volgende topic volgende maand;). go davyo jij heb hem echt verdient:orly::yarly::thumbs:
 
mijn stem krijgt hij ook !
 
Hierbij wil ik DavyO nomineren voor de titel bodybuilder van de maand juni:cool:. Heb hem al een aantal malen genomineerd maar om hem nog eens een hart onder de riem te steken in zijn voorbereiding naar de NK van de YBF, doen we het nog eens.

Gefeliciteerd Davy met je sponsorship !, sportfood.nl heeft kanjer binnengehaald...kunnen we in de toekomst een leuk projectje samen opzeten;). Succes met de start van je voorbereiding...en onze mod. Centaur:eek: gaat hem daarbij helpen...knallen dus !!!!.

Klasse naturel vind ik;), dus hierbij zijn nominatie.
Fototjes van Davy staan o.a. op de site van Kneets en SPORTFOOD.NL .

Bedankt weer voor de nominatie Robbert-Jan :cool: :thumbup: , nu hopen dat ik deze maand wat meer stemmen krijg! :)

De voorbereidingen voor de YBF NK van start gegaan en dit jaar ben ik van plan echt te gaan knallen :D Dit jaar samen met mijn maatje Centemans, en met mijn sponsor, SportFood.nl, waar ik uiteraard heel blij mee ben :D

In de toekomst gaan we zeker samen een leuk projectje opzetten :cool:
 
ik stem ook op deze pik uiteraard!
hij mag nou eindelijk wel eens een keer winnen ;)
 
Bedankt weer voor de nominatie Robbert-Jan :cool: :thumbup: , nu hopen dat ik deze maand wat meer stemmen krijg! :)

De voorbereidingen voor de YBF NK van start gegaan en dit jaar ben ik van plan echt te gaan knallen :D Dit jaar samen met mijn maatje Centemans, en met mijn sponsor, SportFood.nl, waar ik uiteraard heel blij mee ben :D

In de toekomst gaan we zeker samen een leuk projectje opzetten :cool:

Doet Centaur ook mee? :)
Vertel eens hoe je er nu voor sta. qua kilo's en vetpercentage. Ik ben erg benieuwd ook met hoeveel kilo je het podium op wilt gaan. En hoeveel kilo je dus hebt gepakt tov vorig jaar. Waar heb je deze off-season met name aan gewerkt?

Mijn stem heb je ook ;)
 
Doet Centaur ook mee? :)
Vertel eens hoe je er nu voor sta. qua kilo's en vetpercentage. Ik ben erg benieuwd ook met hoeveel kilo je het podium op wilt gaan. En hoeveel kilo je dus hebt gepakt tov vorig jaar. Waar heb je deze off-season met name aan gewerkt?

Mijn stem heb je ook ;)

Nee Centemans doet niet mee, hij begeleid mij :D

Vorig jaar stond ik met 69kg op het podium... dit jaar is het doel zo rond de 75kg te komen en droger dan vorig jaar (en dan bedoel ik vooral mijn benen) :thumbup:

Vetpercentage < 10% (moet het weer even opnieuw laten meten), gewicht 80.5kg. Ik heb overal hard aan gewerkt, en natuurlijk ook aan de zwakke punten; buik, bovenkant borst en benen :D
 
Nee Centemans doet niet mee, hij begeleid mij :D

Vorig jaar stond ik met 69kg op het podium... dit jaar is het doel zo rond de 75kg te komen en droger dan vorig jaar (en dan bedoel ik vooral mijn benen) :thumbup:

Vetpercentage < 10% (moet het weer even opnieuw laten meten), gewicht 80.5kg. Ik heb overal hard aan gewerkt, en natuurlijk ook aan de zwakke punten; buik, bovenkant borst en benen :D

Damn, dan heb je flinke gains kunnen maken dit seizoen. Zo te zien is het nog niet zo slecht om een keer helemaal droog te komen en vanuit daar weer te gaan bouwen.
 
Bedankt weer voor de nominatie Robbert-Jan :cool: :thumbup: , nu hopen dat ik deze maand wat meer stemmen krijg! :)

De voorbereidingen voor de YBF NK van start gegaan en dit jaar ben ik van plan echt te gaan knallen :D Dit jaar samen met mijn maatje Centemans, en met mijn sponsor, SportFood.nl, waar ik uiteraard heel blij mee ben :D

In de toekomst gaan we zeker samen een leuk projectje opzetten :cool:



damn heb je nu al een sponsor je bennt goed bezig.
 
Vorige keer ook op DavyO gestemt, dus nu weer :-)
 
Mijn stem krijg je ook bro, cool dat je ook een sponsor hebt nu!
 
Bedankt voor jullie steun bro's :thumbup:
 
Jep DavyO verdient em :D!!!
 
Yo man, mijn stem heb je:thumbs:;)
 
Uiteraard heb je mijn stem, kaboutermans! :thumbup:
 
Tja wat kan ik er nog overzeggen. Een geweldige bodybuilder met een prima persoonlijkheid.

Mijn stem heb je.
 
Mijn stem gaat deze maand ook weer naar Davy.
 
Back
Naar boven