XXL Nutrition

nominatie dbb summer chick van het jaar 2007/2008

Bezoekers in dit topic

Zou best lachen zijn, maar mag dan wel wat beter geregeld ;-). Poll, meteen foto's in begin onder elkaar.

Aangezien er toch regeltjes zijn over het meedoen vind ik wel dat de vrouwen wel sportief moeten zijn, wat niet alle hier zijn volgens mij ???.. het blijft toch wel een dbb forum!
Zelf train ik mij zelf 4x p.week in kt vorm pilates en daarnaast nu cardio, maar dat vind ik zelf ook niet passen onder de regeltjes. Het is hier geen pilates forum :D (dan zou het forum doodsaai zijn)

Ik heb mij aangemeld, vooral vanwege de nuttige en interessante informatie die ik hier kan vinden over sport+voeding :rolleyes: en ben het ook wel eens met EricR.

Als je een fullbody post zonder enige vorm van bedeking. Dan doen we de hand voor de ogen en vergeten we dat je aan pilates doet. :rolleyes:
 
Waarom nemen al die vrouwen die poll toch zo serieus. Dit is gewoon het zoveelste onzin topic en iedereen gaat er serieus op in.
 
Waarom nemen al die vrouwen die poll toch zo serieus. Dit is gewoon het zoveelste onzin topic en iedereen gaat er serieus op in.

Omdat vrouwen van aandacht houden:dunno:
 
Waarom nemen al die vrouwen die poll toch zo serieus. Dit is gewoon het zoveelste onzin topic en iedereen gaat er serieus op in.

en toch Mikki diep van binnen wil je eigenlijk toch gewoon winnen ....;)
 
Waarom nemen al die vrouwen die poll toch zo serieus. Dit is gewoon het zoveelste onzin topic en iedereen gaat er serieus op in.

Voor echte dbb vrouwen vind ik het wel een leuke poll. Toch hele knappe prestatie als je echt bezig bent met krachttraining als vrouw, aangezien er ook niet zo héél veel vrouwen zijn die zich hier mee bezig houden voor zo ver ik weet. Zeker respect voor.

Maar zoals ik al zei, moet het onder de regels passen. En niet zomaar meiden nomineren die zich niet met echte body building bezig houden.
 
12 paginas en nog nie 1 fdoto van de dames wtf? wat een waardeloze verkiezing.
 
en toch Mikki diep van binnen wil je eigenlijk toch gewoon winnen ....;)

Nee want het gaat gewoon nergens over, en al zou het wel ergens over gaan dan nog hoef ik niet te winnen. Wat de een mooi vindt, vindt de ander niet mooi :)

Voor echte dbb vrouwen vind ik het wel een leuke poll. Toch hele knappe prestatie als je echt bezig bent met krachttraining als vrouw, aangezien er ook niet zo héél veel vrouwen zijn die zich hier mee bezig houden voor zo ver ik weet. Zeker respect voor.

Maar zoals ik al zei, moet het onder de regels passen. En niet zomaar meiden nomineren die zich niet met echte body building bezig houden.

Tuurlijk is het een leuke poll voor echte bb vrouwen, maar dan is dit de verkeerde sectie ervoor en sowieso zijn er veel te weinig vrouwen op dit forum die écht aan bb doen en er ook zo uitzien, dus heeft zo'n poll weinig nut.
 
Waarom nemen al die vrouwen die poll toch zo serieus. Dit is gewoon het zoveelste onzin topic en iedereen gaat er serieus op in.



Ik ben het zomaar helemaal met onze Mik eens!:D

Dan ben je een vd weinige meiden die dit board rijk is, je weet dat er veel gegeint wordt hier, en dan ga je even lekker serieus in op een nominering waarvan iedereen weet dat ie ruk is....

Sommige meiden hier zijn niet alleen dom, maar ook nog eens op een verkeerde manier aandachtsgeil.

''nee , ik wil niet in die poll hoor, ik weet dat ik te lelijk ben en toch ga verliezen dus wil je me alsjeblieft uit de poll haluh?''

:rolleyes::rolleyes:
 
Ik ben het zomaar helemaal met onze Mik eens!:D

Dan ben je een vd weinige meiden die dit board rijk is, je weet dat er veel gegeint wordt hier, en dan ga je even lekker serieus in op een nominering waarvan iedereen weet dat ie ruk is....

Sommige meiden hier zijn niet alleen dom, maar ook nog eens op een verkeerde manier aandachtsgeil.

''nee , ik wil niet in die poll hoor, ik weet dat ik te lelijk ben en toch ga verliezen dus wil je me alsjeblieft uit de poll haluh?''

:rolleyes::rolleyes:

Ik heb hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
HAP* HAP* HAP*

Heb dr niks te zoeken.. ben een plank dus ook geen reden om genomineerd te worden. Geen spiertje te zien! Zeg niet dat ik lelijk ben, zo'n minderwaardigheidscomplex heb ik nou ook weer niet haha! :D
 
Ik nomineer mezelf, altijd wel een bikini willen dragen.
 
eens met mikki en dat komt niet vaak voor.

ik snap die trutjes niet. wat boeit het nou of je aan bb doet ja of te nee. het enige wat wij willen zien, is jullie in bikini. is dat nou zo moeilijk?
dus aantrekken die lapjes stof en showen die handel.
 
En Muuske dan? Die staat er niet bij.... Die zijn jullie toch niet vergeten he jongens haha
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven