AndroidHealthClinic

nominatie dbb summer chick van het jaar 2007/2008 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bekjam, je vergeet er een paar;), ff goed zoeken.
Yep Marjolein oa maar ze is niet genomineerd nog...

Pics en poll komen eraan ik wacht nog steeds op meerdere nominaties, en pics natuurlijk.
 
Nee flower sinds je fotos hebt gemaakt van je junkmeal en ik van verschillende mensen heb gehoord dat je ook daadwerkelijk traint, hou ik me gedeist.

Tjonge, wat lief, wat een verrassing. Misschien worden we ooit nog wel vriendjes. :rolleyes:
 
Stiekem volgt "Pieter" gewoon mijn voorbeeld.. alles wat ik doe, doet hij een x aantal weken daarna ook.
 
Yep Marjolein oa maar ze is niet genomineerd nog...

Pics en poll komen eraan ik wacht nog steeds op meerdere nominaties, en pics natuurlijk.

Hahaha, wil er iemand Marjolein dan eens nomineren :dunno:
 
Stiekem volgt "Pieter" gewoon mijn voorbeeld.. alles wat ik doe, doet hij een x aantal weken daarna ook.

Haha nee Jesaja, jij kwam mij vragen over nutrition weet je nog? je bent toch niet bang dat ik voor concurrentie zorg in je quest naar dating flowergrrl?
 
Ik nomineer Marjolein.

Vollere dames zijn ook mooi :D Erg jammer dat ze van de motorsport houdt, anders was het mn droomvrouw geweest.
 
Haal mij maar uit de running, heb er niet het lichaam voor. Iemand die ook daadwerkelijk traint en ook duidelijk resultaat heeft geboekt vind ik dat de tiel mag winnen. Kan natuurlijk wel meedoen met de "nominatie dbb winter chick van het jaar 2008-2009" Met een hoop kleding aan zullen de kansen aanzienlijk stijgen voor mij :cool:
Smaken verschillen op elk potje past een dekseltje.;)
 
Mijn schatje Mikki moet erook in!
 
Haha nee Jesaja, jij kwam mij vragen over nutrition weet je nog? je bent toch niet bang dat ik voor concurrentie zorg in je quest naar dating flowergrrl?

Haha, tering gast, je kan ook te ver gaan.. ga niet dit soort leugens verspreiden :roflol:
 
Haha nee Jesaja, jij kwam mij vragen over nutrition weet je nog? je bent toch niet bang dat ik voor concurrentie zorg in je quest naar dating flowergrrl?

:rolleyes:

Jesaja en ik hebben toch al gedate?
 
Hahaha, hoelang voordat Flower bij Jesaja in de hangmat ligt jongens?
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven