MuscleMeat

nominatie dbb summer chick van het jaar 2007/2008 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hoe kan ze zo het tegendeel bewijzen flapdrol.
 
niet haaten negert
net vond ik je nog aardig want gaf je karma

Ik moest wat karma kwijt voordat ik aan andere mensen kon geven.. da's de enige reden dat je karma kreeg en ooit zult krijgen.
 
Ik moest wat karma kwijt voordat ik aan andere mensen kon geven.. da's de enige reden dat je karma kreeg en ooit zult krijgen.

wat een mooi rede
het streelt men ego weer
zo veel andere members toch koos je mij :rolleyes:
 
wat een mooi rede
het streelt men ego weer
zo veel andere members toch koos je mij :rolleyes:

Jouw Karma Power is 37 Punten Laatst Gegeven Karma
Onderwerp Datum Gegeven Aan Opmerking
nominatie dbb summer chick v... 23 May 2008 15:59 herkuul 12312313
nominatie dbb summer chick v... 23 May 2008 15:59 Kubus86 12312312
nominatie dbb summer chick v... 23 May 2008 15:59 Fitness 4 me 123123
nominatie dbb summer chick v... 23 May 2008 15:59 bekjam 1231231
nominatie dbb summer chick v... 23 May 2008 15:59 Jizza 1231231

:o
 
en nu weer braaf zijn allebei

Mag het wel iemand zijn die zich stiekem voordoet als vrouw. :cool: Want anders moet je je lijstje misschien aanpassen. :D :D :D

Ik mag trouwens ook niet meedoen. Heb mijn fysiek niet gepost staan op het forum en was dat ook even niet van plan deze zomer.
Uuuhm Purple, wie a zegt, moet ook b zeggen, hé.
 
edit
 
Laatst bewerkt:
Hmm, bedankt voor de nominatie, maar zal toch ook met Purple mee moeten gaan, ik heb nooit foto's van mijn fysiek gepost. :)
 
Hmm, bedankt voor de nominatie, maar zal toch ook met Purple mee moeten gaan, ik heb nooit foto's van mijn fysiek gepost. :)

Dat hoeft ook niet. 'Fysiek posten' wil gewoon zeggen 'aanwezig zijn', in levenden lijve ofzo. Lijkt me. Of ik begrijp de zin weer verkeerd of bekjam heeft het krom opgeschreven, dan heb je wellicht wel gelijk. :p
 
Heb hem al aangepast, schatje :aai:
 
Hmm, bedankt voor de nominatie, maar zal toch ook met Purple mee moeten gaan, ik heb nooit foto's van mijn fysiek gepost. :)

Rofl, volgens mij heb jij het meeste van je fysiek getoond:p;)
 
Dat hoeft ook niet. 'Fysiek posten' wil gewoon zeggen 'aanwezig zijn', in levenden lijve ofzo. Lijkt me. Of ik begrijp de zin weer verkeerd of bekjam heeft het krom opgeschreven, dan heb je wellicht wel gelijk. :p

We zien wel ^^
 
maak van die namen links, zodat we naar een pagina gaan met fotos van diegene

Zonder pics schiet het niet op
 
Ik denk dat de pic's het niet veel mooier gaan maken en dat dit een truc is om ons erin te laten lopen.

Krijgen we na de stemming ineens pic's te zien van die bakbeesten waar we op gestemd hebben...trannylovers united!!:p
 
ik nomineer BlaqPoet!
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven