MuscleMeat

Nominaties voor Contest op 1 juli '03 - Mannen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
He iedereen,

Op vraag van f*cking ecto gaat op 1 juli 2003 een wedstrijd door in het foto forum. Het idee is om de in jou ogen, meest complete bodybuilder te verkiezen.
Het is de bedoeling om in deze thread jou nominaties uit te brengen voor wie mag deelnemen aan de wedstrijd, je mag 1x jezelf en 1x iemand anders nomineren.
Alle dubbele stemmen zullen ongeldig worden verklaard.
Doordat we beperkt zijn in middelen kunnen we niet nagaan of je al dan niet naturel bent, wij vragen dan ook om dit erbij te vermelden zodat stemmers daarmee tenminste rekening kunnen houden. Er zullen dan ook slechts 2 categoriën zijn nl. mannen en vrouwen. Voor alle regels omtrend de wedstrijd/nominaties lees de volg regels hieronder.

Ik bedank alvast iedereen voor zijn/haar medewerking hier aan. :)

Succes!

Tyl W

Nominaties volg regels:

1. Tot 1 juni 2003 mag iedereen nomineren, uiteindelijk zal iedereen die minimaal 1 x genomineerd is mee mogen doen aan de wedstrijd.
2. Je kan jezelf nomineren, dit doe je door te replyen met jou stats + de link naar je foto-thread. Vergeet niet te vermelden of je al dan niet naturel bent. (Ik weet dat dit niet 100% na te gaan is, maar meestal zien we het wel of je de waarheid zegt)
3. Maximaal 2 stemmen per persoon zijn toegelaten, dat kan zijn 1x op jezelf en 1x iemand anders, of 2 x iemand anders dan jezelf.
4.***Belangrijk!***Nominaties worden uiterlijk tot 1 juni 2003 18u (PM) GMT tijd geaccepteerd, dat is de deadline.
6. Een goede nominatie is er één die enkel en alleen op jou indruk gebasseerd is en niet beïnvloed is door externe factoren.
7. Als je een nominatie post, vergeet dan niet om duidelijk de naam (nickname) van de persoon en de link naar zijn/haar foto post te plaatsen. Alle andere posts worden genegeerd.
8. Een nominatie moet op basis van eerlijke gevoelens gebeuren, als er vriendjes politiek aan de gang is, en dit wordt opgemerkt dan zal die persoon gedisqualificeerd worden.
9. Er zijn 2 categoriën: mannen en vrouwen, voor vrouwen gelden dezelfde regels als voor mannen.
10. Iedereen die genomineerd werd, zal vanaf 1 juni '03 in een poll komen te staan, daarna zal iedereen vrij zijn om 1 stem uit te brengen op de persoon die volgens hem/haar moet winnen.
Die poll zal na 2 weken worden afgesloten en de persoon met de meeste stemmen is winnaar v/d wedstrijd.
11. Er zullen 3 'podium plaatsen' zijn: 1 ste 2de en 3de.*

* Voor elke podiumplaats is er ook een leuke prijs.

Als je nog vragen, suggesties en/of ideeën hebt over deze regels, twijfel dan niet om die in <a href="http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?threadid=2975">deze</a> thread te posten.


Enkel nominaties in deze thread!
(Alle andere posts worden verwijderd!)
 
Ik nomineer Zwier omdat hij naturel zo netjes gegroeid is afgelopen jaar.
Enne smalluser mag ook weleens wat meer pics van zichzelf maken :D dus dat is nummer 2.

wat betreft mezelf, net als Spike, I'm not nominating myself dat moet iemand anders maar doen.
 
Ik nomineer BOS en Zwier.
 
Spike en Ilya nomineren zichzelf niet... dat moet iemand anders dan maar doen... bij deze ;)

1. Spike
2. Ilya
 
1. BOS
2. Zwier
 
1. BOS
2. Zwiertje

Waarom bos: omdat ik bos gewoon echt ****ing mooi gespierd vind echt heel compleet en netjes

Waarom Zwier: Omdat zwiertje nog jong(19) is en hij heeft goede progressie gemaakt en het is een top gozer!

ADIOS
 
Kom op, we kunnen beter wat varieren. Bos en Zwier bijvoorbeeld kunnen nu echt wel meedoen. We willen toch zoveel mogelijk foto's zien? Denk aan
3XL
Ilya
Smalluser
T
En de rest van de mods... + forum-vips :)
 
Laatst bewerkt:
T?

Ik heb nog nooit een foto van hem gezien.....:(
 
je moet geen foto hebben om genomineerd te worden... de wedstrijd begint maar vanaf 1 juni... Als er tegen dan geen foto is dan doet die persoon gewoon niet meer mee.
 
Originally posted by FraGGo
Kom op, we kunnen beter wat varieren. Bos en Zwier bijvoorbeeld kunnen nu echt wel meedoen. We willen toch zoveel mogelijk foto's zien? Denk aan
3XL
Ilya
Smalluser
T
En de rest van de mods... + forum-vips :p

Helemaal mee eens
 
arg 2 maar zou van deze personen wel eens wat goede fotos willen zien: T, 3XL, Zwier, Ilya, Smalluser etc, heb ik tot dusver nog niet gezien. Als we de mensen nou een beetje varieren krijgen we wat meer te zien..!

Ik ga voor Ilya en 3XL
 
Mijn nominaties:
1. T
2. Robin

Omdat ik wel ns hun FOTO's wil ZIEN!
 
Genomineerden niet perse in volgorde ! ! !
  • Patrick
  • Ilya
  • Zwier
  • T
  • 3XL
  • BOS

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik wil best mensen gaan nomineren, maar dan wil ik natuurlijk wel foto's zien. best Old Skool en Zwier hebben we al gezien, en die hebben de nominaties al binnen. Dus die ga ik natuurlijk niet meer nomineren.

Want mensen, wat heeft het voor een zin om iemand 60x te nomineren, terwijl als ze gewoon 2x genomineerd zijn toch al mogen meedoen, en dus eigenlijk met die stemmen 29 andere deelnemers had gehad. Wel zo leuk voor de wedstrijd toch?!

mijn nominaties komen nog....

ps
BOS en Zwier, no hard feelings :D
 
Originally posted by smalluser
Genomineerden niet perse in volgorde ! ! !
  • Patrick
  • Ilya
  • Zwier
  • T
  • 3XL
  • BOS

Groet Smalluser :thumb:
maximaal 2 keuzes SU , ik weet dat de keuze moeilijk is :D
Maar tip: mensen die al 2 maal genomineerd zijn hoef je in principe niet op nieuw te nomineren.
 
Originally posted by admin

maximaal 2 keuzes SU , ik weet dat de keuze moeilijk is :D
Maar tip: mensen die al 2 maal genomineerd zijn hoef je in principe niet op nieuw te nomineren.

Aaaaaahhhh oke T ;)

The nominations are in these case ;

  • Patrick
  • Ilya

Groet Smalluser :thumb:
 
1. patrick (zodat hij zich nog meer moet bewijzen nog wat extra peper in zn reet)

2. 3xl (wil wel eens wat beters zien die negatief foto)
 
Vind het nogal moeilijk mensen te nomineren waarvan ik nog nooit een foto van gezien heb, dus daarom:

*Geurt-G
*Smalluser

Anderen die voor mij eveneens in aanmerking komen zijn al genomineerd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven