AndroidHealthClinic

Nominaties voor Contest op 1 juli '03 - Mannen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by jaap2
1. patrick (zodat hij zich nog meer moet bewijzen nog wat extra peper in zn reet)

2. 3xl (wil wel eens wat beters zien die negatief foto)


Ik hoop dat ik aan je verwachtingen kan voldoen jaap.

En Small, thnx for the nomination :D. Zal me best doen er goed uit te zien op de volgende fotoserie
 
Originally posted by patrick
.... Small, thnx for the nomination :D. Zal me best doen er goed uit te zien op de volgende fotoserie ....

Your Welcome bro ben bang dat de volgende fotoserie een huge MOFO serie wordt :D :D :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Let the battle begin :D

Mogen we nu ook aka King kamali modder na elkaar gaan gooien :D
 
1.Bos
2.Smalluser

p.s. waarom niet in 3 klasse, lichtgewicht, middelgewicht? en zwaargewicht?

Groetjes Daffy
 
1 T
2 Robin
 
1 Patrick
2 T

Patrick omdat zijn foto's er toch wel erg indrukwekkend uit zag met zijn vetpercentage van zo'n 4 % of zo.

En T omdat we wel allemaal van zijn kennis hebben mogen delen, enkel hebben we nog geen foto van hem gezien en ik ben toch erg nieuwsgierig geworden?
Wanneer kunnen we foto's verwachten van je T? Als je genoeg genomineerd bent zul je ons toch wel uit de spanning halen he?
 
Just remember dat kennis niet noodzakelijk gelijk staat aan grootte...
 
roflol.... T wil je ons iets duidelijk maken of zo? ;) ;)

nah just kidding bro!
 
Blijkbaar is iedereen hier al genomineerd die een pic gepost heeft..., behalve ik :( Wheeeiieeeei, ik ga blijten
 
Ik post over een paar maandjes wel nieuwe foto's van mijn vooruitgang.
 
Ik nomineer hierbij mezelf en "banned member"
 
Ik dacht er eigenlijk aan dat diegene die mee willen doen hun foto's voor juni plaatsen met bepaalde poses (front double biceps, lat spread, back double biceps, most muscular), zo kan je elkaar ook beter vergelijken. En desnoods een foto een blaadje met je naam erop voor de ongelovigen :D
 
Originally posted by f*cking ecto
Ik dacht er eigenlijk aan dat diegene die mee willen doen hun foto's voor juni plaatsen met bepaalde poses (front double biceps, lat spread, back double biceps, most muscular), zo kan je elkaar ook beter vergelijken. En desnoods een foto een blaadje met je naam erop voor de ongelovigen :D

Goed idee! ;)
 
Ik nomineer twee keer Geoffke, dan heeft ie een motivatie om wat droger te gaan staan ;)
 
Ik nomineer enkele mensen die er al heel hard voor gewerkt hebben, ook al zien ze er (nog) niet uit om het podium op te gaan ;) -> Dylan en F*cking ecto (hee, Ecto, waar zijn je foto's .. Kan alleen die van je homegym vinden :D)
 
thx Wateen :), oude foto's staan gewoon in foto members hoor en over een paar maanden (voor juni) post ik nieuwe foto's
 
Ik moet kiezen tussen bos en patrick en als natural heeft Ilya mijn stem.
  • Patrick
  • Ilya
 
Originally posted by Big Byron
Ik nomineer twee keer Geoffke, dan heeft ie een motivatie om wat droger te gaan staan ;)

Waw, thanks Big Byron....
'k ben trouwens al 3kg afgevallen en zie er al beter uit....
'k ga pics posten als ik nog 6 kg afgevallen ben...
Je bent mijn maatje nu hoor! :D
 
Ooohh,
ik ben sinds 20 dec op vakantie in suriname en ben nu even in een cybercafe en zie dat ik genomineerd ben voor een wedstrijd!!
Cool!! Bedankt voor de steun jongens en meisje (Daffy).

Moet je dan voor de wedstrijd weer nieuwe foto's plaatsen? Of gelden de foto's die je reeds gepost hebt als deelname?

Ik nomineer hierbij:
Richard (motivatie om droog te trainen?)
****ing ecto (deze wedstrijd was zijn idee)
 
Laatst bewerkt:
Niemand die BC nomineert?
Ik ben wel benieuwd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven