MuscleMeat

Nominaties voor Contest op 1 juli '03 - Mannen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, dan omdat ze me opvielen
1. Man of Magic , wil zien welk lijf de 'man of wisdom' heeft. Voor de insiders.. hij weet veel over stacks!

2. Olimantado... ik ben gewoon benieuwd wie achter het lijf zit dat zoveel kokosnoten eet.. (200 g per dag was het niet?)

Espi, die anders Chad ook wel zag zitten, maar het verder belangrijker vind dat zoveel mogelijk mensen meedoen, dan dat er nominaties komen..
 
Thread opgekuist... gelieve enkel nominaties te posten, voor discussie omtrend de wedstrijd kan je in deze thread terecht.
Andere posts zullen door mij en de moderators worden verwijderd.
 
Originally posted by bestoldschool
Ooohh,
ik ben sinds 20 dec op vakantie in suriname en ben nu even in een cybercafe en zie dat ik genomineerd ben voor een wedstrijd!!
Cool!! Bedankt voor de steun jongens en meisje (Daffy).

Moet je dan voor de wedstrijd weer nieuwe foto's plaatsen? Of gelden de foto's die je reeds gepost hebt als deelname?

Ik nomineer hierbij:
Richard (motivatie om droog te trainen?)
****ing ecto (deze wedstrijd was zijn idee)

Tnx. Idd. en ben daar al mee bezig.

1. Bij deze nomineer ik Big cat.
2. En spike (is toch een buitenbeentje met zijn powerlifting roots)!!
 
wooohoooo !! i'm in!
:D


en eigenlijk heb ik bb roots, en ben ik overgestapt naar powerlifting ;)
 
Ik nomineer WoUz omdat ik weet dat hij het in zich heeft en 100% naturel is..

En ik nomineer Ilya..

zoo dat wassut:D
 
and the nominies are:
1. Hulk
2. M@k@vElI

(reden: zo veel mogelijk verschillende mensen moeten mee doen en beide zijn toch fanatieke BBers)
 
Mijn 1e nominatie gaat naar AVG, omdat hij dit jaar goede vorderingen heeft gemaakt en ik wel een keer voor en na foto's wil zien.

2e is Geurt G
 
Aangezien mister X niet meer mag doen, mag ik nog een nominatie doen, en ga die aan onze Aziatische vriend geven.
 
ik nomineer:

(1) Patrick
(2) Diver2000

Patrick omdat ik hem zeer gediciplineerd vind en Diver2000, omdat hij in een redelijk korte tijd zeer goede vorderingen heeft gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Frenkpie: dit zijn de nominaties enkel voor mannen, ga naar de andere thread voor vrouwen om weg2 de nomineren aub.
 
Ik nomineer SQUAT .... :D
 
Originally posted by admin
Frenkpie: dit zijn de nominaties enkel voor mannen, ga naar de andere thread voor vrouwen om weg2 de nomineren aub.

ok. 2e mannelijke BB die ik nomineer is T
omdat ie in zn avatar er al goed uit ziet en ik meer wil zien met ong. 90 kg en mijn lengte :)
 
zal ik ook maar eens egoistisch doen en me zelf nomineren ... nee maaruhh ik train ook wel hard haha vind ik zelf dan

en verder nomineer ik uhhhhh oja john sustanon omdat ik wel van sus houw en omdat hij die coole pose van arnold na doet
 
1.Hulk
2.mezelf,aangezien niemand anders dat doet..m'n foto's zijn er binnen 2 weken.
 
Ik nomineer t0mm1e en Champ
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven