AndroidHealthClinic

Nominaties voor Contest op 1 juli '03 - Vrouwen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
He iedereen,

Op vraag van f*cking ecto gaat op 1 juli 2003 een wedstrijd door in het foto forum. Het idee is om de in jou ogen, meest complete bodybuilder te verkiezen.
Het is de bedoeling om in deze thread jou nominaties uit te brengen voor wie mag deelnemen aan de wedstrijd, je mag 1x jezelf en 1x iemand anders nomineren.
Alle dubbele stemmen zullen ongeldig worden verklaard.
Doordat we beperkt zijn in middelen kunnen we niet nagaan of je al dan niet naturel bent, wij vragen dan ook om dit erbij te vermelden zodat stemmers daarmee tenminste rekening kunnen houden. Er zullen dan ook slechts 2 categoriën zijn nl. mannen en vrouwen. Voor alle regels omtrend de wedstrijd/nominaties lees de volg regels hieronder.

Ik bedank alvast iedereen voor zijn/haar medewerking hier aan. :)

Succes!

Tyl W

Nominaties volg regels:

1. Tot 1 juni 2003 mag iedereen nomineren, uiteindelijk zal iedereen die minimaal 1 x genomineerd is mee mogen doen aan de wedstrijd.
2. Je kan jezelf nomineren, dit doe je door te replyen met jou stats + de link naar je foto-thread. Vergeet niet te vermelden of je al dan niet naturel bent. (Ik weet dat dit niet 100% na te gaan is, maar meestal zien we het wel of je de waarheid zegt)
3. Maximaal 2 stemmen per persoon zijn toegelaten, dat kan zijn 1x op jezelf en 1x iemand anders, of 2 x iemand anders dan jezelf.
4.***Belangrijk!***Nominaties worden uiterlijk tot 1 juni 2003 18u (PM) GMT tijd geaccepteerd, dat is de deadline.
6. Een goede nominatie is er één die enkel en alleen op jou indruk gebasseerd is en niet beïnvloed is door externe factoren.
7. Als je een nominatie post, vergeet dan niet om duidelijk de naam (nickname) van de persoon en de link naar zijn/haar foto post te plaatsen. Alle andere posts worden genegeerd.
8. Een nominatie moet op basis van eerlijke gevoelens gebeuren, als er vriendjes politiek aan de gang is, en dit wordt opgemerkt dan zal die persoon gedisqualificeerd worden.
9. Er zijn 2 categoriën: mannen en vrouwen, voor vrouwen gelden dezelfde regels als voor mannen.
10. Iedereen die genomineerd werd, zal vanaf 1 juni '03 in een poll komen te staan, daarna zal iedereen vrij zijn om 1 stem uit te brengen op de persoon die volgens hem/haar moet winnen.
Die poll zal na 2 weken worden afgesloten en de persoon met de meeste stemmen is winnaar v/d wedstrijd.
11. Er zullen 3 'podium plaatsen' zijn: 1 ste 2de en 3de.*

* Voor elke podiumplaats is er ook een leuke prijs.

Als je nog vragen, suggesties en/of ideeën hebt over deze regels, twijfel dan niet om die in <a href="http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?threadid=2975">deze</a> thread te posten.


Enkel nominaties in deze thread!

(Alle andere posts worden verwijderd!)
 
1. WEG2
2. Hardcore BB Espi
 
1e Diverin

2e WEG2
 
1. weg2
2. diverin
 
diverin

mooi bovenlichaam, harmonieus en toch met genoeg massa
 
Ik ga ook voor Diverin. Ik ben wel vereerd met mijn naam hier ;) maar zij is al stukken verder IMHO.

edit: oh ja, haar pics staan hier
 
Laatst bewerkt:
1. spike
2. BC

de grootste wijven hier.. :p
 
1. Diverin
2. wateengedoe2

groetjes Daffy
 
Ik nomineer nog niemand, omdat anderen dan ook de kans hebben om hun foto's te plaatsen
 
En ik nomineer:

Wateengedoe2 en Dutchgirl !



Ps: Kunnen niet gewoon alle dames meedoen? We zijn nou eenmaal met niet zoveel...?
 
diverin
diverin
 
dan nomineer ik dutchgirl nog een keer.

Hebben ongeveer alle vrouwen 2 nominaties.
Ben het eens met Diverin's idee.
 
mijn foto hebben jullie nog nooit gezien.. en kheb ook nog geen goede foto en nog niet het gewenste resultaat voor de foto.. dus sja nog even wachten dus ;)
 
precies, ik vind het nog te vroeg om iemand te nomineren...
 
Eh, misschien een domme vraag, maar ik weet geeneens wie hier allemaal een vrouw is!
Bijv. van NewbieNeo vraag ik me dat steeds af omdat de avatar een vrouw is, maar in wat ik lees lijkt het een man te zijn.. bijv ik herinner me een stat van 75 kg en een vrij laag vet% (15% of zo?) dat voor een vrouw zeer extreem is en ook een hoog gewicht, dus???

Ik heb net ff op members geklikt en naar NewbieNeo gezocht.. en er staat geeneens een cat coïtuse (man/vrouw) in, alleen leeftijd.. nou ja!

Ik wacht nog even met nomineren tot meer mensen foto's gepost hebben. Die van Diverin vond ik erg gaaf (afgezien van de mindere kwaliteit van de foto zelf en eh, benen, benen, benen wil ik zien ;) )

Espi
 
NewbieNeo is een man (nou ja, ik heb nooit echt gecheckt, maar dan nog :D)

Enne idd, ik wil ook wel de benen van Diverin zien, zo'n zwarte broek verhult dat te veel :(
 
1)Girl
2)NaiaD

En idd Diverin alle vrouwen moeten meedoen.
(eindelijk een goed excuus om foto's van de vrouwen te zien hier zonder dat het teveel opvalt dat ik de vrouwen wil zien!!! :D )
 
Ehh bij het nomineren mag je 2 bij de mannen en 2 bij de vrouwen nomineren of 2 bij allebei de categorien? Ik heb al 2x bij mannen genomineerd dus wil weten of ik nu nog 2 hier mag nomineren.
 
je mag volgens mij 2 mannen en 2 vrouwen nomineren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven