XXL Nutrition

Nomineer jouw favoriete 'bodybuilder' van de maand

Bezoekers in dit topic

Mogen er mensen genomineerd worden die overduidelijk aan de AAS zitten? Aangezien het gepubliceerd word in de FLEX en de link dan naar DBB word gelegd en dan iemands voltallige kuurverleden zichtbaar is?

Iederen weet dat er veel AAS gebruikt word in bodybuilding maar meestal kan men er nog omheen draaien. Als er complete logboeken hier staan kan dat mss verkeerd opgepakt worden door de lezers van FLEX
 
En wat als je tijdens de verkiezing wedstrijdatleet wordt??? Ga eind dit jaar beginnen met wedstrijden en ik ben blijkbaar ook genomineerd.Hoe zit dat dan???Of word het nu te ingewikkeld.lol

Zie bovenstaande ??? ;)
 
Ik heb ondertussen zekerheid over de vrouwen en wedstrijdatleten:

vrouwen mogen zeker mee doen! Wat betreft wedstrijdjongens ga ik met je mee. Natural wedstrijd okay, andere C wedstrijden max 3, hogere wedstrijden niet meer. Dat denk ik.

Iedereen tot max 3 amateur/naturel wedstrijden mag dus meedoen, hoger niveau niet.

Dan weten we dus voor de komende aantal maanden al wie dit worden ... jammer voor de rest van de jongens van het forum ..

Niet dat ik het de jongens niet gun hoor, maar iedereen weet gewoon wie dus de komende tijd de BB-ers van de maand gaan worden.
 
En wat als je tijdens de verkiezing wedstrijdatleet wordt??? Ga eind dit jaar beginnen met wedstrijden en ik ben blijkbaar ook genomineerd.Hoe zit dat dan???Of word het nu te ingewikkeld.lol
Het gaat erom hoe de situatie is bij eerste nominatie.
 
Hiekie wat zeur je dan als je het ze gun.

En als jij al weet wie dit dan de komende maanden gaat worden. Vertel het dan eens hier. Ik ben namelijk niet helderziend.
 
Dan weten we dus voor de komende aantal maanden al wie dit worden ... jammer voor de rest van de jongens van het forum ..

Niet dat ik het de jongens niet gun hoor, maar iedereen weet gewoon wie dus de komende tijd de BB-ers van de maand gaan worden.
Jongens/meiden die een paar beginners-amateurwedstrijden hebben gedaan zijn toch niet perse toppers waar niemand tegenop kan?

BB van de maand wilt vooral het opkomend talent tonen, zoiets als Idols dus maar dan voor bb :)
 
Jongens/meiden die een paar beginners-amateurwedstrijden hebben gedaan zijn toch niet perse toppers waar niemand tegenop kan?

BB van de maand wilt vooral het opkomend talent tonen, zoiets als Idols dus maar dan voor bb :)

Zo bedoel ik het ook niet :) klonk misschien weer negatiever als dat het gemeent was, maar ik geef toch Ryu ,Davy, Mass_builder, Reus, Own Sculpturer en de anderen met dat soort knetterdroge goed uitziende fysieken zowieso wel de kans dat ze BB-er van de maand worden.
 
Zo bedoel ik het ook niet :) klonk misschien weer negatiever als dat het gemeent was, maar ik geef toch Ryu ,Davy, Mass_builder, Reus, Own Sculpturer en de anderen met dat soort knetterdroge goed uitziende fysieken zowieso wel de kans dat ze BB-er van de maand worden.
Er zijn 12 maanden in een jaar, groepje is dus niet zo elitair als je denkt en iedereen kan natuurlijk maar 1x aan de beurt komen.
 
waar?

Waar post ik dan wie ik genomineerd heb?

Kun je een link geven?
 
Mag je ook op verschillende stemmen?
 
Dan weten we dus voor de komende aantal maanden al wie dit worden ... jammer voor de rest van de jongens van het forum ..

Niet dat ik het de jongens niet gun hoor, maar iedereen weet gewoon wie dus de komende tijd de BB-ers van de maand gaan worden.

ja daar ben ik dus ook een beetje bang voor. Dus daarom vind ik ook dat het echt om de maand zelf moet gaan. Anders worden genomineerden van deze maand die het niet zijn geworden het gewoon volgende maand wel. maar ik wacht af, we zien het wel!
 
hoe recent moeten foto's zijn en wil iedereen wel genomineerd worden?
Ik zie bv dat 3XL genomineerd is maar ik vraag me af of hij daar wel op zit te wachten. Niet dat hij het niet zou verdienen ofzo maar hij lijkt me meer iemand die z'n ding "low-profile" wil doen.
 
Agreed with prelude ..

Persoonlijk vind ik het jammer dat de regels zo zijn, jongens met minder goede genetics zul je er gewoon nooit zien, terwijl ze er ook kei- en keihard voor werken om er zo uit te zien. (jongens die van nature endo of juist ecto zijn, of mensen die het maar niet lukt bepaalde spiergroepen een beetje mee te krijgen in verhouding)
 
Zo bedoel ik het ook niet :) klonk misschien weer negatiever als dat het gemeent was, maar ik geef toch Ryu ,Davy, Mass_builder, Reus, Own Sculpturer en de anderen met dat soort knetterdroge goed uitziende fysieken zowieso wel de kans dat ze BB-er van de maand worden.

Vergeet sahr niet fullbody pic:D
 
Mogen er mensen genomineerd worden die overduidelijk aan de AAS zitten? Aangezien het gepubliceerd word in de FLEX en de link dan naar DBB word gelegd en dan iemands voltallige kuurverleden zichtbaar is?

Iederen weet dat er veel AAS gebruikt word in bodybuilding maar meestal kan men er nog omheen draaien. Als er complete logboeken hier staan kan dat mss verkeerd opgepakt worden door de lezers van FLEX

Daar heb je een heel goed punt!!
Helemaal mee eens, alleen jammer dat iedereen er weer overheen leest!!
 
Ik lees net ff die regels aangezien ik ook genomineerd ben :) , maar eigenlijk mag ik dus niet meedoen?? Ik heb 3 wedstrijden gedraaid waarvan 1 natural, maar de andere 2 wedstrijden waren van een stuk hoger niveau (NK = toch A?). Dus eigenlijk mag ik dan helemaal niet meedoen? :treuren:
 
Als je de post van Big_T goed lees geloof ik idd niet !! eigenlijk mogen er alleen C-klassers mee doen ..
 
Back
Naar boven