XXL Nutrition

Nomineer jouw favoriete 'bodybuilder' van de maand

Bezoekers in dit topic

dus deze 'verkiezing' loopt tot het einde van dit jaar? en dan ist gedaan?
 
Als je de post van Big_T goed lees geloof ik idd niet !! eigenlijk mogen er alleen C-klassers mee doen ..

Grote kans dat ze voor vrouwen wat andere maatstaven hanteren.
 
Mijn stem gaat naar Own Sculpturer! Hij verdient het:)
 
Yeps. We gaan er van uit dat de samenwerking tussen DBB en Flex voor beide partijen zeer leuk uit gaat pakken. :)

Jeps, T kan z'n geld voor z'n voeding zo wel opstrijken en z'n zakken vullen. Daarom denk ik dat hij in aanmerking moet komen voor flex, die arm en pec pics waren al superieur 2 jaar geleden, maar de full body pics zijn er nooit gekomen. Waarschijnlijk een stokpaardje om BFFM's te verkopen? I wonder.
 
haha marky goes to ''bashing tyl'' land ? :D
 
Nee hoor. ;) Ben alleen nieuwsgierig naar z'n progressie, m'n PM wordt niet beantwoord dus vermeld ik maar iets wat z'n reactie zal opwekken. Positieve provocering zullen we maar zeggen.

En MrJ had 't over een leuke kant, en ik licht die leuke kant bij deze toe.

En Ryu, als er iets te halen valt of er een fysiekvergelijking is, ben je wel haantje de voorste niet?
 
mag je jezelf ook nomineren?:o
 
Nee hoor. ;) Ben alleen nieuwsgierig naar z'n progressie, m'n PM wordt niet beantwoord dus vermeld ik maar iets wat z'n reactie zal opwekken. Positieve provocering zullen we maar zeggen.

En MrJ had 't over een leuke kant, en ik licht die leuke kant bij deze toe.

En Ryu, als er iets te halen valt of er een fysiekvergelijking is, ben je wel haantje de voorste niet?

Nee hoor, maar jij hapt zo heerlijk dat je niet eens ziet wanneer iets een geintje is. :D

Maar och.. Verschil moet er wezen.
 
mag je jezelf ook nomineren?:o

Pffff lezen is wel heel lastig voor vele is het niet.
Jij voldoet aan GEEN van de criteria.
- Geen 4 fotos geplaatst
- Te weinig posts
- NEE je mag niet jezelf nomineren
 
Vind dit trouwens de meest onlogische verkiezing ooit. Ik persoonlijk zou mensen 20 dagen de tijd geven namen voor te dragen. Vervolgens een poll aanmaken en mensen dan laten stemmen. Stuk overzichterlijker en helderder voor iedereen.
 
Goed punt James, misschien hebben ze er wat aan. Voor volgende maand wel te verstaan :thumbs:
 
re

reus ;) krijgt mijn stem !!!!
 
haha als er iets leuks te halen valt wordt er gelijk "gebitched" tegen elkaar! :D
heel leuk idee idd dit bodybuilder van de maand, heb dr sinds kort pas van gehoord maar lijkt me echt een super doel om naar te streven!
train ze mannen! greets Wil
 
Ik lees net ff die regels aangezien ik ook genomineerd ben :) , maar eigenlijk mag ik dus niet meedoen?? Ik heb 3 wedstrijden gedraaid waarvan 1 natural, maar de andere 2 wedstrijden waren van een stuk hoger niveau (NK = toch A?). Dus eigenlijk mag ik dan helemaal niet meedoen? :treuren:

da's toch raar? bb is toch bb? Ik zou wel weten op wie ik zou moeten stemmen hoor!! Het begint met aan A en eindigt op imee ;):D
 
Back
Naar boven