XXL Nutrition

Nomineer jouw favoriete 'bodybuilder' van de maand (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fromamsterdam

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2003
Berichten
445
Waardering
2
Flex en DBB stellen voor 'Bodybuilder van de Maand'

Nomineer elke maand jouw favoriete bodybuilder(ster) op het forum. Het hoeft geen wedstrijdatleet te zijn, als je maar kunt motiveren waarom deze persoon bodybuilder van de maand zou moeten worden op de site van Flex. Aan het eind van het jaar bepalen de leden van dit forum wie de bodybuilder van het jaar wordt en in het magazine verschijnt! De reacties op een nominatie worden in overweging genomen en uiteindelijk bepaald Dutchbodybuilding.com wie het deze maand wordt. Afkraken wordt niet op prijs gesteld, opbouwende kritiek wel.

Voor je begint met nomineren, lees eerst even de sticky: http://forum.dutchbodybuilding.com/f153/regels-voor-deelname-bodybuilder-maand-96605/.
 
Alle informatie en regeltjes hieromtrend te vinden in deze sticky.
 
Leuk initiatief.

Ik nomineer Bascross.
 
Leuk initiatief.

Ik nomineer Bascross.
Lees de sticky met regeltjes maar even, nominaties mag je doen in een bestaand topic als er al een nominatie is, of anders mag je een nieuw topic starten :)
 
Wat een ontzettend leuk initiatief! Super!
 
Yeps. We gaan er van uit dat de samenwerking tussen DBB en Flex voor beide partijen zeer leuk uit gaat pakken. :)
 
leuk in ieder geval

vraagje wel nog ... niet om te nomineren, maar om een nominatie
te bevestigen, moet je dan ook die 100 posts of meer hebben?

en hoe zit het met op meerdere nominaties instemmen?
 
Leuk initiatief...

Wat ik me wel afvraag is of er ook vrouwen genomineerd mogen worden. Niet dat ik genomineerd wil worden. Maar vroeg het me wel af.
 
leuk in ieder geval

vraagje wel nog ... niet om te nomineren, maar om een nominatie
te bevestigen, moet je dan ook die 100 posts of meer hebben?

en hoe zit het met op meerdere nominaties instemmen?
Dat klopt! Je mag meerdere nominaties starten en bevestigen. Als het goed is staat dit ook in de andere sticky :)


Leuk initiatief...

Wat ik me wel afvraag is of er ook vrouwen genomineerd mogen worden. Niet dat ik genomineerd wil worden. Maar vroeg het me wel af.
Dat is een goede vraag, ik kan er alleen niet direct op antwoorden omdat Harry ook mee beslist, ik zal het eens aankaarten voor het geval hij je vraag niet meer zou lezen :)
 
Leuk initiatief...

Wat ik me wel afvraag is of er ook vrouwen genomineerd mogen worden. Niet dat ik genomineerd wil worden. Maar vroeg het me wel af.

Echt niet lullig bedoeld ofzo maar ik weet bijna zker dat een vrouw geen bb van de maand wordt. Simpelweg omdat er veeeel meer mannen hier zijn te vinden.
 
Hoe zit het met wedstrijd bbers?
 
Echt niet lullig bedoeld ofzo maar ik weet bijna zker dat een vrouw geen bb van de maand wordt. Simpelweg omdat er veeeel meer mannen hier zijn te vinden.

Dan zijn er misschien meer mannen. Maar als 1 persoon een vrouw nomineerd heeft zij toch kans. Misschien een kleinere kans maar toch. ;)

Tenminste als vrouwen genomineerd mogen worden.
 
Hoe zit het met wedstrijd bodybuilders?
Ik heb deze en Purple's vraag even voorgelegd aan Harry van FLEX dus we zullen het snel weten :)
 
Dan zijn er misschien meer mannen. Maar als 1 persoon een vrouw nomineerd heeft zij toch kans. Misschien een kleinere kans maar toch. ;)

Tenminste als vrouwen genomineerd mogen worden.

Ik zou niet weten hoezo het niet zou mogen. Anders zou het gewoon discriminatie zijn! Haha. Maar ok, ze hebben zker een kans. Alleen is die kans vele malen kleiner dan dat een mannelijke bb'er het wint. Maar ik ben dingen aan het zeggen die je ws zelf ook al weet.
 
ik vind het echt een heel goed initiatief, het wordt mijn doel om, als ik eenmaal blessurevrij ben, ooit BB'er vd maand te worden!! Nog meer motivatie thanx! ;)
 
de titel van de maand zou dan ook echt op de maand moeten slaan. waarom is hij/zij juist die maand onze bb'er die in de picture mag staan.
Anders krijg je het geval dat de goed uitziende bb'ers hier elke maand om en om de bb'er van de maand gaat worden.
 
Ik heb ondertussen zekerheid over de vrouwen en wedstrijdatleten:
vrouwen mogen zeker mee doen! Wat betreft wedstrijdjongens ga ik met je mee. Natural wedstrijd okay, andere C wedstrijden max 3, hogere wedstrijden niet meer. Dat denk ik.

Iedereen tot max 3 amateur/naturel wedstrijden mag dus meedoen, hoger niveau niet.
 
Ik heb deze en Purple's vraag even voorgelegd aan Harry van FLEX dus we zullen het snel weten :)

En wat als je tijdens de verkiezing wedstrijdatleet wordt??? Ga eind dit jaar beginnen met wedstrijden en ik ben blijkbaar ook genomineerd.Hoe zit dat dan???Of word het nu te ingewikkeld.lol
 
Back
Naar boven