XXL Nutrition

Non stop clen

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Hey bro's , er zijn sommige bb-ers bij mij op de sportschool die zeggen dat je continu kan kuren met clenbuterol maar met tussenpozen van een maand of 2 maanden.Volgens hun kan dat om dat clen geen anabool middel is, het is wel belastend voor je schildklier maar opzich zit daar wel iets in.En er zijn ook vele dopingsgoeroe's in de states die echt non-stop dus zonder tussenpozen clen gebruiken.Dan hebben we het over het clen alleen.



Wat denken jullie?????
 
In basis over medicamenten;

- Het onderzoek naar langdurig gebruik van medicamenten (6 weken of langer) laat, ondangs de strenge test eisen tegenwoordig, te wensen over. Alleen middelen als insulinen die als landurig gebruik middel op de mark worden gebracht worden daar echt op getest.

- Zonder directe harde bewijzen te leveren kan het aannemelijk worden gemaakt dat na dat een periode lange medicijnen is gebruikt het minstens een periode van dezelfde lenmgte duurt voordat het lichaam weer volledig clean is.

Gezien de bijwerking van clen dat de beta receptoren zich terug gaan trekken in de cel wand, zou ik me persoonlijk zorgen maken over lange termijn bijwerkingen die mogelijk zelfs blijvend zouden kunnen worden.
 
met andere woorden , je kan er iets aan overhouden ,,,,
 
Ten eerste is dit complete onzin.

Paar redenen? Ok:

* Clen werkt catabool, het breekt zowel vet als spieren af en je raakt alleen vet kwijt als je onder je callorien duikt. Gebruik je dus continu dan kan je niet groeien want om te groeien heb je cal nodig.

* Clen werkt max 2 weken goed, daarna verliest het haar kracht en moet je stoppen voor tenminste 2-3 weken. daarna kan je het terug gebruiken.

* Cutten doe je in perioden, niet continu, je moet een periode bulken en een periode cutten, alebei tegelijk is niet effectief en werkt amper.

Dus als hun zeggen dat continu gebruiken kan met clen dan moet dit zowiezo in perioden gebeuren, anders is het beetje stom.
 
Je kan er blijvend iets aan overhouden
 
Originally posted by admin
Ten eerste is dit complete onzin.

Paar redenen? Ok:

* Clen werkt catabool, het breekt zowel vet als spieren af en je raakt alleen vet kwijt als je onder je callorien duikt. Gebruik je dus continu dan kan je niet groeien want om te groeien heb je cal nodig.

* Clen werkt max 2 weken goed, daarna verliest het haar kracht en moet je stoppen voor tenminste 2-3 weken. daarna kan je het terug gebruiken.

* Cutten doe je in perioden, niet continu, je moet een periode bulken en een periode cutten, alebei tegelijk is niet effectief en werkt amper.

Dus als hun zeggen dat continu gebruiken kan met clen dan moet dit zowiezo in perioden gebeuren, anders is het beetje stom.
DUs als je bijv om de 2 maanden kuurt met anabolen, en daarna 2 maanden rust , dan kan je in die 2 maanden rust clen gebruiken met een shema van 2 weken on en 2 weken off.

Want zo heb je toch een bulkperiode en een cutperioden, opzich is het best mogelijk,,,,,:D
 
Wat ik zou zeggen is:

1. lees eesrt eens de handleidng( dat papiertje wat bij de medicijnen wordt geleverd) er is op inet een online medicijnengids met alle medicijnen en hun bijwerkingen.

2. Praat met een internist en sportarts.

3. Laat "ondeskundig" advies naast je liggen.

Gezond verstand en gebruik met mate
 
Originally posted by Riki
Wat ik zou zeggen is:

1. lees eesrt eens de handleidng( dat papiertje wat bij de medicijnen wordt geleverd) er is op inet een online medicijnengids met alle medicijnen en hun bijwerkingen.

2. Praat met een internist en sportarts.

3. Laat "ondeskundig" advies naast je liggen.

Gezond verstand en gebruik met mate

1.haha, handleiding??? ik weet precies waar ik het over heb hoor, ik heb wel enige kennis over wat mijn lichaam groot en hard kan maken, daar heb ik genoeg over opgezocht,gelezen. en besproken.

2. Ik heb me eigen soort sportarts.


3.Ik kijk zowel naar deskundig advies, als naar ondeskundig advies.Want als ik naar de deskundig advies moest luisteren, dan was ik nooit zover gekomen als ik nu ben.


Ik gebruik me gezonde verstand, en met mate gebruiken; dat soms, een echte bodybuilder draait zijn hand niet om om een paar extra vials of tabs te nemen,,,,


:D
 
Levrone, je zou verstandig met je lichaam om moeten gaan, dat is all wat ik zeg.
 
ik ben verstandig met me lichaam, ik beeldhouw me lichaam.Ik ben de kunstenaar van me eigen lichaam, ik werk me ijzers als gereedschap, zoals de schilder met zijn kwasten,,,,
 
Back
Naar boven