AndroidHealthClinic

Nonnen en kinderen geofferd in secte-kerken Engeland

Bezoekers in dit topic

Soms vraag ik me toch echt af waar het naartoe moet met deze wereld.
 
Huh? What the... Slaagt nergens op. Wat een zieke geesten, met hun stom geloof. :sad:
PS: DBC, het is "sekte".
 
Ik zit nu dus echt met kippenvel he :mad:
Mijn dochter is nu 5,5 en donkergekleurd,zou daar dus een potentieel slachtoffer zijn?
Wat een ongelooflijke mongolen!!
 
Je vraagt je inderdaad soms af wat er zich in het hoofd van sommige mensen afspeelt. Onbegrijpelijk.
 
Echte gelovigen zitten niet in de kerk
 
Ach ja die gekke Afrikanen
 
It uncovered allegations of witchcraft spells, child trafficking and HIV-positive people who believe that by having coïtus with a child they will be "cleansed".

Ik heb hier weleens een reportage over gezien, het ging over Zuid Afrika. Afrikanen geloven in een soort hekserij/voodoo onzin, coïtus met een maagd zou AIDS genezen.
 
We kankeren hier vaak over fundamentalistische moslims, maar wat mij betreft mogen ze fundamentalistische christenen en joden ook levenslang geven.
 
sick, fundamentalisten zijn k*tvolk.
 
Marc W zei:
Ik heb hier weleens een reportage over gezien, het ging over Zuid Afrika. Afrikanen geloven in een soort hekserij/voodoo onzin, coïtus met een maagd zou AIDS genezen.


coïtus met een pasgeboren kind zou aids genezen ik heb een lezing bijgewoond .
 
Marc W zei:
Ik heb hier weleens een reportage over gezien, het ging over Zuid Afrika. Afrikanen geloven in een soort hekserij/voodoo onzin, coïtus met een maagd zou AIDS genezen.

dit is een van de redenen dat aids zich nog sneller verspreid..
steeds jongere meisjes (die dus nog veel partners te gaan hebben)
krijgen door deze 'gedachte' aids
 
Back
Naar boven