XXL Nutrition

noodles gezond of niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
IS wel makkelijk spul goed te eten en snel klaar maar is het ook nog een beetje gezond?
 
Wel heel zout en natuurlijk zit er verder weinig in..
Maar wel lekker als je net gezweet hebt. Ik was er vroeger gek op, vooral die styrofoam bekers waar je kokend water bij doet en dan na 1 minuut al kunt oplepelen...

Is er nu ff niet meer bij...

Espi
 
lol, dan moet je ook niet de noodles uit die bekertjes kopen he espi... :p die zijn zout ja omdat alles al door elkaar zit en je nix meer zelf kan varieren..

als je zo'n chinese toko in de buurt heb, koop je gewoon zo'n doos met die pakjes bami, de kruiden kan je zelf bepalen hoeveel je erbij doet, dus hoe zout 't wordt, blikje tonijn erbij... mmmm lekker... :)
 
Ik at ze vooral in Amerika, daar was zo'n klein winkeltje met bijna alleen maar junkfood te koop en daar kocht ik die voorverpakte bekers.. wel makkelijk. Ik deed er water bij, in de magnetron (die hadden ze bij dat bedrijf wel, maar geen kantine) en klaar was Kees...

Espi
 
ik at ze vroeger altijd,

2 pakjes per dag. Maar er zit nog best wel een behoorlijke hoeveelheid verzadigd vet in.
 
Ik koop ze bij de chinese groothandel, daar zit minder vet in als die van uno bv. en redelijk wat eiwit..
 
Ik zou als ik jullie was niet die Noodles van die tv-reclame nemen. Dat is wel zo ranzig, dat je meteen geen honger meer hebt! Dus voor een dieet is het wel handig spul ;)
 
Idd.. ik heb die beker-variant een paar keer gekocht hier. Of de smaak is anders OF ik ben veranderd. De zakjes vond ik haast nooit lekker, zeker niet met die specerijenzakjes erin. Bijna steeds eindigde het hele zaakje (zakje OF beker) in het :toilet:

Espi
 
Originally posted by soulreaver
Ik koop ze bij de chinese groothandel, daar zit minder vet in als die van uno bv. en redelijk wat eiwit..

dure zakjes trouwens?
welk merk?
en wat zijn de voedingswaarden..

in enschede zitten namelijk wel een paar chines winkeltjes..
 
gewoon in de chineze toko zo'n doos kopen waar 24 pakjes in zitten voor 8 euro ofzo. verschillende smaken, van kip, garnalen, gebakken met ketjap.

wat 't vet erin betreft, denk zelf dat er niet zoveel vet in de bami zelf zit, maar 't meeste in 't zakje wat erbij zit, dus ook 't vet kan je zelf bepalen...

in de bulk eet ik meestal 2 a 3 pakjes met een blikje tonijn, nu in cut-periode 1 pakje met een blikje tonijn...
 
Noodles .. Is dat niet hartstikke geraffineerd? Of zijn die er ook in een volkorenvariant? Anders lijkt het me alleen maar je insuline omhoogschoppen.
 
Zout=Natrium=Onnodig.Alleen eten bij gebrek aan ander voedsel.
 
Back
Naar boven