XXL Nutrition

Noodles gezond of niet

Bezoekers in dit topic

Recepp

Novice
Lid geworden
11 feb 2014
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Dag Heren & Dames

ik heb een vraag waar ik al redelijk lang mee zit,

Is het bijvoorbeeld gezond op 3 pakjes noodles zonder toevoegingen van de kruiden die erbij zitten of olie met een blik tonijn naar binnen te werken. (yumyum).

Kelp noodles zijn mij al eerder aangeraden alleen vind ik deze veel te duur en niet weg te eten.


ik hoor graag iets,


GR??????
 
Zelfde als normale pasta, wordt van wit meel gemaakt. Is dus ongeveer hetzelfde als witbrood.

Je kan ook volkorenpasta eten, hetzelfde kruiden als de noodles. wordt het weer wat gezonder :)

Maar als het in je macro's past, no problemo toch?
 
Ik denk dat de pure noodles een goede koolhydraat bron zijn, maar waarom koop je dan in godsnaam yum yum? Dan kan je beter gewoon een groot pak noodles halen, dat lijkt me goedkoper!
 
Die yum-yum wel goed schoonmaken.

Zit een soort wax laag over dat niet zo gezond is :)
 
Zo een probleem zijn die kruiden niet hoor.
 
ga naar de toko en haal udon noodles super lekker zijn die dingen zijn ongeveer 4 keer zo dik als normale noodles
 
Bedankt voor de reacties allemaal hier heb ik wat aan

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

Zo een probleem zijn die kruiden niet hoor.

In de kruiden die erbij zitten zit veel zout wat redelijk slecht voor de mild is, En aangezien ik dit redelijk vaak eet voeg ik het niet toe het heeft ook niet een bijzondere smaak
 
Lijkt mij niet zo gezond neen, als je de nadelen van granen wilt neutraliseren zou je er groenten bij moeten eten want de meeste granen op zich zijn ontsteking bevorderend.
 
Lijkt mij niet zo gezond neen, als je de nadelen van granen wilt neutraliseren zou je er groenten bij moeten eten want de meeste granen op zich zijn ontsteking bevorderend.

Uiteraard doe ik er groenten bij zoals, broccoli in water koken en het water dat overblijft doe ik de noodles in zodat de noodles de vitamines opnemen die in het water blijven zitten.
 
Lijkt mij niet zo gezond neen, als je de nadelen van granen wilt neutraliseren zou je er groenten bij moeten eten want de meeste granen op zich zijn ontsteking bevorderend.

??? ontsteking bevorderend?:rolleyes:
 
gewoon pasta man.....
 
noodles zijn goed te gebruiken naar mijn mening als je bulkt. Het vezelgehalte is natuurlijk lager dan volkoren producten, maar als dit in de rest van je voedingsschema wel verwerkt is dan is het geen probleem. kruiden moet je wel mee oppassen inderdaad, kijk even na hoeveel zout er per pakje in zit en vergelijk dat met de aanbeveling van zout. Naar mijn idee kan je als sporter wel wat meer zout tot je nemen
 
Back
Naar boven