AndroidHealthClinic

nooit gekuurt en meteen een jaar on.....

Bezoekers in dit topic

sjapendoedel

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2007
Berichten
2.155
Waardering
71
Lengte
1m88
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
beste ddb'ers,

ik heb dit jaar besloten om er een bb jaartje van te maken. ik kom net terug uit australie en was te laat om nog met een studie te beginnen. een maand terug ben ik begonnen in de sport te werken(bevalt echt super).

het doel is om eind dit jaar iets berijkt te hebben; wedstrijdje, fotoshoot, streeffysiek..maakt niet uit.


aangezien er in een jaar naturel weinig kan veranderen zal ik aan AS moeten denken(iets wat ik geen probleem vind, mits laag gedoseerd). wat is het maximale dat je in een jaar kunt kuren; is dat de tijd die je on bent minstens of, of kun je cycles vlotter achter elkaar doen.

ik weet dat dit echt belachelijk klinkt. bij mij is het zo dat ik iets kan "afsluiten" als er ook daadwerkelijk iets behaald is(natuurlijk zal ik nooit stoppen met trainen, maar tijdens mijn studie wil ik daar weer helemaal voor gaan).


simpel; HOE KAN IK HET MEESTE UIT DIT JAAR HALEN?
 
Respect voor je beslissing.
Ik wil je verder geen tips geven omdat ik er persoonlijk nogal tegen ben.

Mijn idee is dat je als aas maagd niet met maximale zal houden na een dergelijke kuur, laat staan dat ik DENK dat het niet zo gezond is.
Je lichaam heeft nergens aan kunnen wennen, en krijgt nu een jaar lang op zn kloten.
 
Respect voor je beslissing.
Ik wil je verder geen tips geven omdat ik er persoonlijk nogal tegen ben.

Mijn idee is dat je als aas maagd niet met maximale zal houden na een dergelijke kuur, laat staan dat ik DENK dat het niet zo gezond is.
Je lichaam heeft nergens aan kunnen wennen, en krijgt nu een jaar lang op zn kloten.

heel zeker +1


Maar ik begrijp je beslissing..

Succes man!
 
ik heb geen respect voor jouw 'beslissing' maar dat terzijde

het antwoord is toch simpel? je wil year round kuren.. => doe dat dan.
wat is het probleem? wat is de vraag? cycles genoeg te vinden, rek ze uit, plak ze aan mekaar, bingo.
er bestaat géén beste manier, je zal het zelf moeten ontdekken.

tot ziens
 
Waarom niet gewoon 1 of 2 normale kuurtjes?

2maanden on, 2maanden off.. kom je op 6 maanden met 2 kuurtjes.. past precies..

Begin gewoon is met 1..
 
tja, eens met al het bovenstaande. Zowiezo vind ik als je 1 jaar tekeer wil gaan, je goed moet verdiepen in de stof, omdat je binnen 1 jaar een boel kunt verkloten. Zodra je genoeg kennis tot je hebt genomen, kun je voor jezelf opmaken hoe dat jaar het beste in te vullen. Nu komt het een beetje over als een bevlieging, wat me absoluut geen goede instelling lijkt voor iets als dit.
 
week:
1-8 on 1
9-16 off
17-25 on 2
26-34 off
35-47 on 3


zo kom je al makkelijk aan 3stuks op een jaar laat gewoon altijd evenveel tijd off als on

1: 500susta en 400deca(8weken)
2: 750test en 600bold(8weken)
3: 750test e en 600tren e (en laatste 6weken winny)(12weken)


en daarmee raak je wel aan deftige foto's

btw: ik ben wel geen voorstander van dit soort opgaves en bevliegingen om 1jaar alles voor bb te doen en dan............
maar maak gewoon zeker dat je telkens evenveel tijd off gaatanyway succes
 
1e kuur zou beginnen eerst winstrol only voor 6 weken
2e kuur sustanon + deca voor 8 weken + 4 weken nakuren
3e kuur test prop + trenbolone voor 8 weken en 4 weken erna masteron en test p daarna 4 weken nakuren

daar ben je wel een jaartje zoet mee en dan ben je al aardig op weg en uiteraard time on is time off en de truc is om iedere keer andere gear te gaan gebruiken omdat je kort achter mekaar kuurd. veel succes !!!!!!
 
week:
1-8 on 1
9-16 off
17-25 on 2
26-34 off
35-47 on 3


zo kom je al makkelijk aan 3stuks op een jaar laat gewoon altijd evenveel tijd off als on

1: 500susta en 400deca(8weken)
2: 750test en 600bold(8weken)
3: 750test e en 600tren e (en laatste 6weken winny)(12weken)


en daarmee raak je wel aan deftige foto's

btw: ik ben wel geen voorstander van dit soort opgaves en bevliegingen om 1jaar alles voor bb te doen en dan............
maar maak gewoon zeker dat je telkens evenveel tijd off gaatanyway succes


nu reken je de nakuur dus niet mee als on, wat doorgaans wel gebruikelijk is. Als het om een zo kort mogelijk tijdsbestek gaat, zou k alleen voor korte esters gaan.
 
Nou, via de zoek functie zijn er 2 prima logs te vinden over een kuurder van jou leeftijd die ook uit het niets effe een jaar vol on ging.

Het voelt alweer zo lang geleden voor um. ;)
 
Hardlopers zijn doodlopers.
 
IMO: belachelijk en best zielig eigenlijk...

20 jaar... en omdat je stom bent geweest (gebrek aan planning) en je nu dus een jaar nix zinnigs te doen hebt ga je maar een heel jaar kuren? en je doelen, "iets bereiken" maakt niet uit wat... jeez, wtf kerel.

en net wat Marky zegt is er best wel een log te vinden van een soort gelijk 'geval' (no offence, you know who you are).. vraag hem anders eens wat hij van je ingeving vind.

ohja en hoe wil jij aan je studie beginnen na een jaar on te zijn geweest? denk je dat je nog iets waard bent de eerst komende maanden na het staken van de kuur ???

misschien moet je hier *nog* eens heeeeel rustig over nadenken...

ik wens je veel wijsheid toe!
grtz
 
nu reken je de nakuur dus niet mee als on, wat doorgaans wel gebruikelijk is. Als het om een zo kort mogelijk tijdsbestek gaat, zou k alleen voor korte esters gaan.

hier geef ik je inderdaad gelijk in
 
Hoop niet dat je dit echt meent....1e kuur en dan direct eentje van een jaar willen doen!!!

Begin maar eens eerst met je eerste kuurtje van 8-10 weken, incl nakuur ca 12-14 weken (3-3.5 maand). Hou daarna 6 maanden rust en doe dan evt weer een kuurtje van 8-10 weken. Zo kun je in een jaar heel wat massa bouwen, en kan je lichaam toch weer volledig hertellen na het eerste kuurtje.
 
Hoop niet dat je dit echt meent....1e kuur en dan direct eentje van een jaar willen doen!!!

Begin maar eens eerst met je eerste kuurtje van 8-10 weken, incl nakuur ca 12-14 weken (3-3.5 maand). Hou daarna 6 maanden rust en doe dan evt weer een kuurtje van 8-10 weken. Zo kun je in een jaar heel wat massa bouwen, en kan je lichaam toch weer volledig hertellen na het eerste kuurtje.


I agree
 
Effe wat zelfreflectie toepassen... we zijn een maand verder en het gedachtengoed heeft een kleine wijziging ondergaan.


sjapendoedel zei:
met een testo'tje en wat winstrol in de voorbereiding moet je ook een heel end kunnen komen.

Het realistische oog...

sjapendoedel zei:
ik ben echt helemaal niet tegen anabolen, ik verdedig het anabolen gebruik juist heel vaak. het hoort erbij, maar gebuik het "verantwoord."

Met de geblufte borstkas naar voren anderen wijsheid op het hart drukken...


sjapendoedel zei:
geloof me ik heb heel wat mensen gesproken met de beste fysieken(goed scoren op wedstrijden) en veel van die jongens zitten niet aan de hgh en insuline en shit....en ook niet op meer dan 1gram test per week.

De guru presenteert zich met abstractie en pronkt opzichtig met z'n diepgaande kennis bronnen... weet precies de juiste aanpak en informeerd anderen hierover.


sjapendoedel zei:
fysieken die strak staan van de medicijen scoren niet jaar in jaar uit, dat zijn 1 dags vliegen.

Moderation is a good thing... obviously the guy knows...

sjapendoedel zei:
een groot gedeelte van jezelf en de puntjes op de i met AAS. als je dit niet kunt zonder die producten ben je gewoon niet gemaakt voor deze sport.

Het napratertje....
 
offtopic: marky wrm kan ik jou niet pmen?
 
welke logs zijn er van year on cycles? (sis niet meegeteld)
 
Te funny toch soms dit forum...(of laten we zeggen deze sectie):D
 
Back
Naar boven