MuscleMeat

nooit gekuurt en meteen een jaar on..... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tja, kan me voorstellen dat de echt ingewijde als Pipo, Jamesss, Elmo, DBC01, Testo, Skydirk, Rodge, Eclipse en de oude rotten zich allang niet meer kunnen vinden in dit platform en daardoor dit forum hun lats toekeren.
 
Tja, kan me voorstellen dat de echt ingewijde als Pipo, Jamesss, Elmo, DBC01, Testo, Skydirk, Rodge, Eclipse en de oude rotten zich allang niet meer kunnen vinden in dit platform en daardoor dit forum hun lats toekeren.

Vandaar dat wij toekomstige ingewijde zoals sisevano en herkuul met beide biceps omarmen:D
 
Goede post marky
 
Respect voor je beslissing.
Ik wil je verder geen tips geven omdat ik er persoonlijk nogal tegen ben.

Mijn idee is dat je als aas maagd niet met maximale zal houden na een dergelijke kuur, laat staan dat ik DENK dat het niet zo gezond is.
Je lichaam heeft nergens aan kunnen wennen, en krijgt nu een jaar lang op zn kloten.


Beantwoord gewoon zijn vraag man, beetje lopen zeiken.
Normaal zeg je toch ook als je verstandig gebruikt dat het niet slecht is.

-2
 
zo een stierenpoep, meteen een jaar te willen kuren als eerste kuur... :P :rolleyes:

probeer het eerst eens (kort) uit, en beslis dan of het je bevalt of niet .....
 
Effe wat zelfreflectie toepassen... we zijn een maand verder en het gedachtengoed heeft een kleine wijziging ondergaan.




Het realistische oog...



Met de geblufte borstkas naar voren anderen wijsheid op het hart drukken...




De guru presenteert zich met abstractie en pronkt opzichtig met z'n diepgaande kennis bronnen... weet precies de juiste aanpak en informeerd anderen hierover.




Moderation is a good thing... obviously the guy knows...



Het napratertje....


Iemand heeft hier tijd teveel...
 
Vandaar dat wij toekomstige ingewijde zoals sisevano en herkuul met beide biceps omarmen:D


sisevano,een goed voorbeeld.....hahahahaha
 
Ik zou eerst ff een basis leggen als ik jou was.
 
Dit topic is te sip. Doe eerst een "normale" kuur zodat je ziet wat het met je doet en of je er tegen kan.
 
kuren wordt IMO door vele aas-maagden zwaar onderschat!


kijk eerst maar eens wat een klassiek 8 weken kuurtje met je doet. ;)
 
je kent het wel, de krantenkoppen die aandacht trekken. zo ook mijn topic titel, echter als je door leest zie je staan dat ik vraag hoe je het meeste uit een jaar kunt halen.

als je een antwoord geeft, lees dan vantevoren eventjes alles.


en @ beast, die niet zo zielig man, zelf alles erin stouwen. en nu een facking ecto zijn.
 
je kent het wel, de krantenkoppen die aandacht trekken. zo ook mijn topic titel, echter als je door leest zie je staan dat ik vraag hoe je het meeste uit een jaar kunt halen.

als je een antwoord geeft, lees dan vantevoren eventjes alles.


en @ beast, die niet zo zielig man, zelf alles erin stouwen. en nu een facking ecto zijn.

Beast is echt geen ecto hoor geloof me maar!!
 
jaartje kuren en daarna weer actief aan de sameleving meedoen ?????:windup: en dat als eerste kuur
ik ruik een zware depressie opkomen

lees eerst ma eens goed door.
 
Zou gewoon lekker beginnen.Kijken wat het voor je doet.Maar in je achterhoofd houden dat je het eventueel door wilt trekken.Imo hier zijn teveel jongens die eens het spreekwoord "pot verwijd de ketel" eens na moeten zoeken.
Als hij zin heeft dat te doen......waarom niet.Gezever over teugkeren in de maatschappij blabla,wat een crap.

Zou er in gaan,kijken hoe het gaat.Beetje zoals sisvano gedaan heeft,maar dan normaal gedoseerd.Heb je na een paar mnd je buik ervan vol,ga je der gewoon uit,nix verkeerds aan
 
idd, ik praat over 250mg test in de week, strombatje erbij, primo'tje en als ik een keer 6 weekjes gek wil doen een dianabolletje....

niks extreems, het enige dat ik vraag is hoe ik het maximale uit 1 jaar kan halen. ik zeg helemaal niet dat ik er daarna mee stop, of daarna ga zuipen of wat dan ook. gewoon een jaartje maximaal verantwoord knallen.

sommige bedankt voor de reacties, andere jammer dat jullie mijn droom niet begrijpen. we beoefenen allemaal de zelfde sport, hebben min of meer dezelfde droom maar het enige dat gedaan word is elkaar afzeiken, of zeggen dat hij/zij dom bezig is of geen verstand heeft. ik heb nog niks onverantwoords gedaan en word al als zijn "dom" afgestempeld. als ik er nou 2 gram per week in zou jassen, alsjeblieft bescherm me tegen mezelf maar dat doe ik niet, en ben ik niet van plan.

dus nog een keer; hoe kan ik verantwoord het maximale uit 1 jaar halen? kun je de tijd die je off bent ook on zijn? of moeten er langere pauzes tussen zitten. zijn korte cycles beter of langere cycles?

nou, nu hoop ik dat jullie alwetende beesten allemaal snappen wat mijn vraag is. ben benieuwd naar het antwoord. en als het onverantwoord is mag je dat ook zeggen maar onderbouw het.
 
idd, ik praat over 250mg test in de week, strombatje erbij, primo'tje en als ik een keer 6 weekjes gek wil doen een dianabolletje....

niks extreems, het enige dat ik vraag is hoe ik het maximale uit 1 jaar kan halen.

Daar spreek je jezelf toch wel een beetje tegen. Over doseringen zijn de meningen verschillend, maar als jij afkomt met 250 test de week en je het daarna hebt over het maximaale eruithalen..tja

edit: en nee ik wil hier niet mee eggen die het à la sisevano
 
Te snel willen groeien in de bb wereld is vaak niet zo verstandig...
 
Back
Naar boven