• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

Nooit meer dronken met synthetische alcohol

Bezoekers in dit topic

Na 1 keer overdoseren met GHB kijk je voortaan wel uit en doseer je normaal. Alcohol maakt overmoedig en velen zijn het na 1 keer verkeerd gaan niet verleerd. Juist doordat je maar 1 dosis neemt ga je er in het vervolg voorzichtiger mee om.

Dan let je er zeker wel beter op.
Maar de grens tussen out gaan met ghb ligt veel lager als met alcohol.
Als iedereen aan de ghb zou gaan gaat het veel vaker voorkomen dat iemand bewusteloos geraakt.
Alleen is met ghb out gaan wel een stuk gezonder.

Ja ok, maar uiteindelijk kan je zoiets niet zomaar via een automaat verkopen bij het café bedoel ik. En dat zou nou net nodig zijn als je dit nuttig wil maken.

Idd, het zal snel uit de rekken gehaald worden dan.

Dit hele initiatief is trouwens toch onzin, alcohol is alcohol door zijn bepaalde smaak, bereiding etc..
Andere stofjes zijn leuk, maar dan bestel je ze gwn maar in een bepaalde dosis etc, een wannabe alcohol hebben we niet nodig.

Dat komt door het gebruik van benzodiazepines, waaronder diazepam dat ook in het kalmeermiddel Valium zit. Wetenschappers hebben al duizenden van deze "benzos" geïdentificeerd en de ploeg van Nutt selecteert nu welke het best geschikt zijn om te worden verwerkt tot een vloeistof die, net als alcoholische dranken, kleur- en smaakloos is.

woohoo vloeibare diazepam, kom maar op met die drank! :D

maja aan de andere kant, blijven hangen op het punt dat je aangeschoten bent is ook saai.. liever na 50mg diazepam en een sloot alcohol out gaan en de volgende dag niks meer weten! of ubergeile coïtus wat leuk is als je in je benzoroes zit :P alleen daar weet je dan ook niks meer van de volgende ochtend..

Laatst bewerkt:
waarom zou je willen drinken en NIET zat worden, cola smaakt toch stukken beter dan bier

en "alle voordelen, zonder de nadelen van bier"
het enige voordeel van bier is toch net het feit dat je dronken wordt:dunno:

Laatst bewerkt:
Ben ik de enige die alcoholhoudende dranken (ook wel eens) drinkt voor de smaak? Weet natuurlijk niet hoe deze nieuwe drankjes gaan smaken.

Ben ik de enige die alcoholhoudende dranken (ook wel eens) drinkt voor de smaak? Weet natuurlijk niet hoe deze nieuwe drankjes gaan smaken.

zeker niet, het is wel eens lekker om een fris pintje te drinken, maar meestal verkies ik toch wel frisdrank boven bier qua smaak.
maar in het algemeen als ik bier drink, drink ik het toch meestal om zat te worden, of gewoon omdat er de hele tijd rondjes gegeven worden:D en in zulke gevallen is het gewoon idioot om een alcoholvrij bier te drinken.

Wat een bak vol met ONZIN !

Het is opzich wel geinig . Maar iedereen heeft wel eens dat ze helemaal van de kaart willen zijn van alcohol. Maar voor de gezelligheid en daarna weer in de auto stappen is dit goed nieuws. Ookal geloof ik dat dit heel veel jaren gaat duuren voordat het eerste glas met dit soort alchohol verkrijgbaar is.

Het enige voordeel dat ik hierin zie is dat de vieze en lelijke chicks nooit meer gepaald worden door zatlappen...

Denk dat er hier niet veel begrijpen wat ze bedoelen.
Ze willen benzo's er in doen inplaats van alcohol (Valium is een benzo)
Daar blijf je ook niet nuchter van hoor.

Terug
Naar boven