XXL Nutrition

Nooit meer zweten onder je oksels! Ode aan Odorex Extra Dry! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Naar aanleiding van een topic over zweten:

Omdat we wat buffere mensen dan de gemiddelde persoon vaak ook meer zweten even dit topic. Ik zweet zelf namelijk ook altijd veel, en dan met name onder mijn oksels. Daar is het eigenlijk een gebed zonder einde want het loopt daar altijd, of het nou koud of warm is. Heel lastig als je eens een overhemt of een shirtje aan wil. Ik heb ook gekeken naar botox behandeling enzo maar dat is rete duur.

Nou had ik jaren geleden al eens een flesje Odorex extra dry gekocht en het gebruikt volgens de de gebruiksaanwijzing; op een doekje doen en wat onder de oksels deppen, zonder noemenswaardig resultaat.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Afgelopen zomer werd ik echt goed ziek van die eeuwig zwetende oksels en om overal met zweetvlekken rond te lopen. Toen ben ik de odorex wat anders gaan gebruiken met fantastisch resultaat!

Het spul werkt dus wel voor 100% bij mij, je moet alleen wel eerst ff je oksels kaal scheren. En dan moet je de voeistof niet op een doekje doen, maar het direct vanuit het flesje op de huid gieten (flesje zonder dop tegen je oksel aan zetten en dan wat schudden, stukje verplaatsen en opnieuw, enz.) totdat de hele oksel vochtig is van de odorex. Dan ff 15 minuutjes met de armen omhoog zitten en het er in laten trekken.

Toen ik de volgende dag in 30 graden stond te trainen kreeg ik de schrik van mijn leven. Geen enkel druppeltje zweet onder mijn oksels, gewoon helemaal droog!

HEERLIJK!

Ik gebruik het nu ongeveer een half jaar 2x per week en ik zweet echt nooit meer onder mijn oksels (1 keer per week of per 2 weken oksels goed kaal scheren als je dat nog niet doet). Echt chill, overhemden, shirtjes, ik kan alles weer aan zonder zorgen te hoeven maken voor zweetoksels. In het begin nog wel wat fantoom zweet, dat je het gevoel hebt dat je een druppel voelt rollen omdat ik dat altijd had, maar het blijft altijd droog!

Misschien voor vele al bekend, maar voor degene die er niet vanaf wisten, voor mij is het echt een exteem goede oplossing, hopelijk hebben anderen er ook wat aan.
 
Ok, klinkt goed.

Hoeveel ben je kwijt voor zon fles?
 
Nice. En waar haal je dat?
 
Flesje kost 2 euro, en daar doe je wel ongeveer een half jaar mee ofzo.

Je kan het in nederland kopen bij kuidvat, drogist, etc. Misschien ook wel in sommige supermarkten.

Als je het aanbrengt dan kan het wel wat kietelen en prikken gedurende de nacht, maar mensen die een echt okselzweet probleem hebben, hebben dat er graag voor over om zonder zweetvlekken rond te lopen, ik wel iig.
 
ik moet zeggen dat die deo-rollers altijd een stuk langer werken dan die spuitbussen.
 
Heeft dit geen nadelige effecten op je lichaam?
 
Zweet je dan niet gewoon meer op andere plaatsen? Uw lichaam moet toch zweten als het wil afkoelen dus zou je toch meer moeten zweten op andere plaatsen lijkt mij ???
 
Voor zover ik weet heeft het geen nadelige effecten. Ik heb nooit last van een gevoelig huid onder mijn oksels of uitslag ofzo. Ik heb er dus vertrouwen in dat het geen kwaad kan.

Ik gebruik nog steeds wel een klein beetje normale deo, maar meer dat je wat ruikt, het zou in principe niet nodig zijn. Ik heb nu ook shirtjes wel eens 2 a 3 dagen aan, waar ik eerst niet eens aan zou denken want na een paar uur waren de oksels al nat.
 
Zweet je dan niet gewoon meer op andere plaatsen? Uw lichaam moet toch zweten als het wil afkoelen dus zou je toch meer moeten zweten op andere plaatsen lijkt mij ???

Nou, kijk het zweten onder mijn oksels was niet iets waarvan ik het idee had dat mijn lichaam echt nodig had om op temperatuur te blijven. Ook als ik het koud had ofzo liep het gewoon door. Ik kan niet echt zeggen dat ik significant meer zweet op andere plekken nu. Ik zweet sowieso ook altijd wel veel op mijn voorhoofd enzo, zeker na een stukje lopen enzo. Dat is nu nog steeds wel zo, het is er niet meer of minder om geworden.
 
Ik heb het ook gebruikt vorig jaar. Je zweet idd zo goed als niet meer onder je oksels, maar ik ging toen idd op andere plekken zweten. Het moet er toch ergens uit! Gelukkig heb ik er nu absoluut geen last meer van, zweet gewoon helemaal niet meer behalve in de sportschool.
 
Zit er ook "ALUMINIUM CHLORHYDRAAT" in ? Schijnt kankerverwekkend te zijn (nou ja, althans een verhoogd risico op bortskanker, dus misschien valt het mee voor mannen).
 
Man zweten heeft een functie!!! Wat denk je nou waar die gifstoffen blijven in een van de meest vervuidle gedeeltes van je lichaam (Je oksel met lymfeklieren eronder)Dat moet ergens eruit maar als jij die porien dicht gaat stoppen met een of ander chemisch middeltje dan kan dat nergens heen!

maja zelf weten...
 
Man zweten heeft een functie!!! Wat denk je nou waar die gifstoffen blijven in een van de meest vervuidle gedeeltes van je lichaam (Je oksel met lymfeklieren eronder)Dat moet ergens eruit maar als jij die porien dicht gaat stoppen met een of ander chemisch middeltje dan kan dat nergens heen!

maja zelf weten...


Je wilt niet weten hoe k*t het is dat je continu aan je bewegingen moet denken met je armen om je oksels niet te laten zien.
 
Je wilt niet weten hoe k*t het is dat je continu aan je bewegingen moet denken met je armen om je oksels niet te laten zien.

+1

vooral met een lichtblauw shirtje:mad:
 
Man zweten heeft een functie!!! Wat denk je nou waar die gifstoffen blijven in een van de meest vervuidle gedeeltes van je lichaam (Je oksel met lymfeklieren eronder)Dat moet ergens eruit maar als jij die porien dicht gaat stoppen met een of ander chemisch middeltje dan kan dat nergens heen!

maja zelf weten...

zweten heeft idd een functie, maar daar valt gifstoffen of -stoffen uitscheiden niet onder. zweten dient ENKEL om je lichaamstemperatuur onder controle te houden, je verliest er geen afvalstoffen mee.
dus in de sauna kruipen om al je innerlijke vuil er eens uit te persen is gewoon een volks fabeltje.
 
Ik ken het spul en het werkt goed, maar ik breng het zeker geen 2x per week aan. Volgens mij kan dat wel minder vaak.
 
Ik ken het spul en het werkt goed, maar ik breng het zeker geen 2x per week aan. Volgens mij kan dat wel minder vaak.

je doucht toch elke dag , dus dan breng je het elke dag aan????
 
ik heb wel ooit zo'n flesje gehaald, maar nog niet gebruikt haha... dan denk ik, datwil ik wel uitproberen maar ja...
 
Ik vind het maar eng spul. Ik ga niet met mijn lichaamsfuncties kloten en bovendien schijnt er kankerwekkende shit in dit soort deo's te zitten.
 
je doucht toch elke dag , dus dan breng je het elke dag aan????

Nee je brengt aan savonds voor het slapen. Dus niet smorgens na het douchen ofzo. Ik gebruik het nu zelf ook ongeveer om de 5 dagen ofzo. Werkt nog steeds perfect, geen last van mijn okselhuid ofzo.

Kijk voor mensen die echt last hebben van extreme zweetoksels (dus nooit een t-shirt kunnen dragen zonder een dikke vlek onder je arm, altijd kleding moeten kopen met in achterhoofd de gedachte of je er zweetvlekken goed in ziet en je het wel warm genoeg kan wassen om het er weer uit te krijgen) is het een verademing.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven