Fitness Seller

Nooit meer zweten onder je oksels! Ode aan Odorex Extra Dry! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ga het van de zomer proberen geen zweet onder de oksel is wel handig
 
is scheren een voorwaarde of kan wat kort getrimd ook?
 
Scheren is eigenlijk wel een voorwaarde, zodra je haren langer worden dan ongeveer 0,5 cm begint het spul aanzienlijk minder goed te werken. Bij mij werkt het nu bijna 2 weken, maar ik gebruik het gewoon 1x per week. Ben nu al bijna een jaar okselzweetplekvrij! Flesje kost 2 euro, maar als het 100 euro zou kosten zou ik het nog steeds kopen. Kan écht niet meer zonder.
 
Nice dat het zo goed voor je werkt rob, goeie zaak. Ik ben zelf geen hevige zweter maar vochtige oksels kan wel eens voorkomen. Misschien toch maar eens scheren dan, heb alleen hier wat moeite mee omdat ik ook borst en buikhaar heb, en alles regelmatig bijhouden vind ik niet de moeite waard. Maarja goed om te weten dat dit product iig werkt. Thx.
 
Ja als je je oksels gewoon 1x in de 2 weken max een maand scheert dan zit je wel goed.
 
dacht dat ik de enige was die hier last van had :D ook maar eens z'n flesje gaan proberen
 
Heeft dit geen nadelige effecten op je lichaam?

In veel deo's zit Aluminum Chlorohydrate wat de kans op kanker vergroot, maar dat zit tegenwoordig in 90% van alle deo's, er zijn enkele die het niet hebben, moet je maar ff checken.... Verder geen EXTRA nadelige effecten geloof ik :rolleyes:
 
OKee luister,, mijn zus zweet niet normaal veel, zij heeft dit middel gebruikt en zich er in verdiept. En het is bewezen dat er kankerverwekende middelen in zitten. Ik dacht ik meld het maar even. Weet niet wat je ermee doet maar zoek het in iedere geval goed uit voordat je het gebruikt!
 
^Ja, ik zou ook goed oppassen.

Ik begrijp het probleem, ik heb er ook heel veel last van, zweetplekken. Maar ik zou dit niet te vaak gebruiken.

Af en toe is niet gevaarlijk, maar een jaar 2x per week dit gebruiken KAN niet goed voor je zijn.

Dan zit je over een paar jaar met kanker. Lekker dan. Niet doen dus.

Ik ga het overigens wel doen zo nu en dan als ik iets belangrijks heb waar ik echt niet bij wil zweten.
 
Werkt het ook voor zweetvoeten? :)
 
OKee luister,, mijn zus zweet niet normaal veel, zij heeft dit middel gebruikt en zich er in verdiept. En het is bewezen dat er kankerverwekende middelen in zitten. Ik dacht ik meld het maar even. Weet niet wat je ermee doet maar zoek het in iedere geval goed uit voordat je het gebruikt!

In 2004 waren er inderdaad berichten dat Aluminium Chlorohydrate kankerverwekkend zou zijn, dit is hierna weer tegen gesproken. Wel je eigen er echt goed in verdiepen als je iets wilt weten he ;)
 
Je krijgt overal kanker van, je hebt ook een paar middeltjes zonder aluminium chloride.
 
Het werkt zonder je haren te scheren!

Bij mij iig. Is inderdaad wel heerlijk, niet zweten...

Ik vind scheren toch echt verwijfd, dus mij zul je dat niet zien doen. Heb het voor vandaag eens geprobeerd (het spulletje direct aanbrengen) en heb nog helemaal niet gezweet, terwijl ik nu anders wel met natte oksels zou zitten. :p
 
@Bob25, ja het werkt vast ook wel met beharing, maar stukken minder goed. Voor de mensen met echte hardcore zweetoksels zal het dat niet doen.
Het werkt ook het beste om het savonds voor het slapen aan te brengen en dan de volgende ochtend goed de oksels wassen.
 
@Bob25, ja het werkt vast ook wel met beharing, maar stukken minder goed. Voor de mensen met echte hardcore zweetoksels zal het dat niet doen.
Het werkt ook het beste om het savonds voor het slapen aan te brengen en dan de volgende ochtend goed de oksels wassen.
Correct, voor het slapen is wel een vereiste, toch?

Bedankt voor de tip sowieso, maar ik zal het niet te vaak doen. Durf dat toch niet ivm potentieel vergif in het spul.;)
 
Ach het spul is al minstens een jaar of 10 op de markt volgens mij en wordt door duizenden mensen gebruikt. Ik maak me daar eerlijk gezegt niet zo'n zorgen over. Ik weer dat dat geen reden is om zomaar alles te vertrouwen, maar toch. Ik zou me eerder zorgen maken over het gebruik van aldi deo ofzo.

Ik gebruik het nu 1x per week en op die manier ben ik van een probleem af wat me dusdanig vaak stress en kopzorgen bezorgde dat ik me er gewoon veels te vaak arelaxed door voelde. Dan moet je toch een afweging maken. Stel je hebt een 5% grotere kans op kanker en wel 50 jaar met een relaxer gevoel door het leven gegaan, is het je dat waard. En dat is nog wordt case scenario want ik geloof het eerlijk gezegt niet.
 
Dus iederreen gebruikt et zonder doekje? Gewoon erop gieten? Of eerst in je hand en dan op je oksel?

Hoe zit et dan met trainen.. Als je flink zwaar doortraint zweet je dan overal behalve onder je oksels? of is et ook weer niet zo sterk..

Heb ook altijd last.. Als net n schoon shirtje aan heb en n beetje haast heb om ergens te komen heb ik al natte plekken..
 
Dus iederreen gebruikt et zonder doekje? Gewoon erop gieten? Of eerst in je hand en dan op je oksel?

Hoe zit et dan met trainen.. Als je flink zwaar doortraint zweet je dan overal behalve onder je oksels? of is et ook weer niet zo sterk..

Heb ook altijd last.. Als net n schoon shirtje aan heb en n beetje haast heb om ergens te komen heb ik al natte plekken..
Ik scheer niet mijn oksels, maar bij sommige moet dat wel. Ligt eraan hoe erg je het hebt (en ik dacht dat ik het erg had)

Je hebt gewoon je flesje en houdt het tegen je oksel aan en draait het totdat de vloeistof tegen je huid aan komt. Dat doe je gericht totdat voor het grootste deel je oksel gericht onder de vloeistof zit.

NIET op je hand doen, das niet goed, noch de bedoeling. Door het direct op je huid te doen bespaar je ook veel vloeistof omdat alleen een druppel per huidaanraking overblijft.

Als ik het goed begrijp zweet je wel van het sporten, maar dat weet ik neit zeker.

Bij mij is het zweet vooral van nervositeit, en daar heb ik geen last meer van met dit spulletje. En daardoor raak ik mijn nervositeit ook kwijt. Waardoor ik nu onbezorgd overal ben. Lol, maar nu ruik ik wel heel erg andere mensen. :D

ps. overigens zou ik het ECHT neit te vaak gebruiken maar vooral voor de momenten dat zweten je dag belemmert, zoals een feestje, een sollicitatie, een date, etc. Echt dagen dat je zweet niet kunt gebruiken. Je oksels kunnen namelijk wel behoorlijk uitdrogen als je het te vaak doet. Trekken ze helemaal samen, is niet goed. Me vader heeft dat moeten meemaken, lol. Een wittige uitgedroogde in elkaar getrokken oksel.
 
Gaan jullie dan niet op andere plekken zweten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven