AndroidHealthClinic

Nooit meer zweten onder je oksels! Ode aan Odorex Extra Dry! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

ik heb het ook thuis liggen, maar als je gaat douchen was je het er dan niet allemaal weer af waardoor je het weer opnieuw aan moet brengen? of is gewoon 2x per week genoeg en kan je je ook gewoon wassen onder je oksels tijdens het douchen?
 
syneo werkt ook prima,is wel duurder!!
 
Ik gebruik wel eens vaker Axitrans, werkt super. Ik had overlaats een rode t-shirt aan en ging toen lopen. Rug was een grote zweetzee, maar oksel waren zo droog als kurk.
 
Zal deze wel eens proberen, hoop dat het werkt :)
 
ik heb het ook thuis liggen, maar als je gaat douchen was je het er dan niet allemaal weer af waardoor je het weer opnieuw aan moet brengen? of is gewoon 2x per week genoeg en kan je je ook gewoon wassen onder je oksels tijdens het douchen?

Nee je brengt het savonds aan en dan kan het de hele nacht in trekken. Volgende ochtend gewoon douchen en je oksels wassen. Het spul blijft dan wel een kleine week werkzaam.
 
Nee je brengt het savonds aan en dan kan het de hele nacht in trekken. Volgende ochtend gewoon douchen en je oksels wassen. Het spul blijft dan wel een kleine week werkzaam.

okee bedankt karma voor jou!
 
Ik gebruik wel eens vaker Axitrans, werkt super. Ik had overlaats een rode t-shirt aan en ging toen lopen. Rug was een grote zweetzee, maar oksel waren zo droog als kurk.

Ik gebruik ook Axitrans. Ik herken het. Mijn oksels zijn dan droog, maar als het warm is, is m'n rug nog kletsnat. :D
 
ik heb het vorige week aangeschaft. die dag erna vond ik het al vaag.. normaal als ik auto rijd dan zijn me oksels echt zijk en zijknat. dus ik aldoor voelen maar ze waren gewoon droog! tijdens het uitgaan ook, het was gruwelijk heet daarbinnen maar me oksels waren droog! dit heb ik nog nooit meegemaakt. echt gruwelijk goed spul, dit werkt tenminste. odorex is de bom:)
 
Oderex dus, ook maar even halen.
 
net hetgeen ik nodig had..
 
odorex werkte voor mij niet zo goed, gebruik nu vichy en die werkt perfect: [Link niet meer beschikbaar]
 
Bedankt voor de tip Rob
Je hebt deze wereld weer een klein beetje schoner gemaakt :)
 
odorex werkte voor mij niet zo goed, gebruik nu vichy en die werkt perfect: [Link niet meer beschikbaar]

Er zijn veel deo's die gebruik maken van dezelfde stof. Deze odorex is volgens mij wel het goedkoopst. Met een flesje van 2 euro doe ik wel een jaar.
 
Er zijn veel deo's die gebruik maken van dezelfde stof. Deze odorex is volgens mij wel het goedkoopst. Met een flesje van 2 euro doe ik wel een jaar.

dat kan, maar odorex werkt voor mij dus niet en deze wel :P vichy is een stuk krachtiger volgens mij.
 
dat kan, maar odorex werkt voor mij dus niet en deze wel :P vichy is een stuk krachtiger volgens mij.

Doe je het met de clean shave en direct uit het flesje op de oksels? Naja, als je maar droge oksels hebt daar gaat het om.
 
Ik zweette eens ook als een paard, meer hoge intensiteit cardio (meer conditie) en 9 kilo afvallen heeft het probleem bijna compleet verholpen. Ik heb geen idee of dat voor iedereen werkt maar ik ben blij om van druppels zweet op je voorhoofd af te zijn terwijl het -3 graden is.

Maf stofje eigenlijk dat AlCl:
http://en.wikipedia.org/wiki/Aluminium_chloride

PS meer over kankerverwekkende werking etc:
http://en.wikipedia.org/wiki/Antiperspirant
 
Laatst bewerkt:
Ach ja, je krijgt overal kanker van dus kan dit er ook nog wel bij.
 
had net totaal geen zweet onder de zonnebank terwijl ik normaal een plas achterlaat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven