Fitness Seller

Nooit meer zweten onder je oksels! Ode aan Odorex Extra Dry!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al meer nieuws over dit product ? :).

heb het al een paar dagen, maar ik ben 3 dagen geveld geweest door buikgriep, vandaag wordt het echt getest.
 
Werkt perfect. Altijd grote zweetplekken onder mn oksels, ook door angstzweet. Nu helemaal geen last, zelf met sporten zweet ik daar niet.
 
kan je dit spul niet gewoon overgieten in een parfumverstuiver in plaats van de depmethode toe te passen?
 
kan je dit spul niet gewoon overgieten in een parfumverstuiver in plaats van de depmethode toe te passen?

Dat zou in principe goed moeten werken denk ik. Maar zo lastig is het deppen toch niet?
 
Dat zou in principe goed moeten werken denk ik. Maar zo lastig is het deppen toch niet?

Het zal wel aan mijn techniek liggen maar ik heb met de depmethode best wel last van een druiper :D
 
Ja de druiper is onvermijdelijk. Die moet je ook ff in een tissue schieten.
 
Ik heb het gevoel dat het spul steeds minder begint te werken.

Maar ik heb nooit last van een druiper. Doen jullie er veel op dan?

Hoelang doe je met 1 flesje?
 
Zit er ook "ALUMINIUM CHLORHYDRAAT" in ? Schijnt kankerverwekkend te zijn (nou ja, althans een verhoogd risico op bortskanker, dus misschien valt het mee voor mannen).
zou bagger zijn :D
 
kan je dit spul niet gewoon overgieten in een parfumverstuiver in plaats van de depmethode toe te passen?

Er zijn verschillende soorten. Depper,roller, verstuifer. Ik heb gewoon de verstuifer. 3x sprayen en op laten drogen.
 
ik doe het eens in de 3 dagen op voordat ik ga slapen.
ik laat het dan drogen en was het de volgende ochtend er niet af. ik heb sindsdien nooit meer zweet onder me oksels gehad.

top spul!
 
Ik was het er nooit af. Wat heb je er aan?
 
ik doe het eens in de 3 dagen op voordat ik ga slapen.
ik laat het dan drogen en was het de volgende ochtend er niet af. ik heb sindsdien nooit meer zweet onder me oksels gehad.

top spul!



om de 3 dagen ? bij mij werkt het minsten 1,5 week en dan is het pas weer nodig. Maar ik doe het alleen als het broeierig is opzich zweet ik niet zoveel.
 
om de 3 dagen ? bij mij werkt het minsten 1,5 week en dan is het pas weer nodig. Maar ik doe het alleen als het broeierig is opzich zweet ik niet zoveel.

tja, is denk ik per persoon verschillend.
ik zweet echt als een mongool toen ik het nog niet gebruikte.
maar om de 3 dagen is wel nodig bij mij hoor.
 
spul werkt bij mij heel goed, gebruik het al een aantal jaren nu.

toen ik het pas had aangeschaft deed ik het 1x per 3 dagen onder mijn oksels deppen, tegenwoordig doe ik het ongeveer 1x in de 3 weken. ( odorex extra dry ) geweldig product.

ik merk zelf wel, dat de zweet er toch uitmoet, en zweet nu ietsje gemakkelijker tussen mijn billen en op mijn rug.. maar dat is het wel waard om van die verschrikkelijke zweetplekken onder je armer af te zijn imo.!
 
Kan iemand van de Belgen die axitrans gebruikt zeggen of dit spul nu ook werkt? Anders lijkt mij de Odorex Extra Dry Deo 50ml die ik via newpharma.be kan aankopen wel interessant.
Ik sukkel nu ook al enkele jaren met dat overmatige zweten in de oksels en voel me hier echt vaak k*t door. Het zweten heeft bij mij ook niets te maken met de warmte of de geleverde inspanning maar veeleer met stress/angst in bepaalde situaties. Eens je dan begint te zweten begin je je daar op te focussen en zit je in een vicieuze cirkel. Ben blij dat ik dit topic gevonden heb, kan me wellicht helpen.
 
spul werkt bij mij heel goed, gebruik het al een aantal jaren nu.

toen ik het pas had aangeschaft deed ik het 1x per 3 dagen onder mijn oksels deppen, tegenwoordig doe ik het ongeveer 1x in de 3 weken. ( odorex extra dry ) geweldig product.

ik merk zelf wel, dat de zweet er toch uitmoet, en zweet nu ietsje gemakkelijker tussen mijn billen en op mijn rug.. maar dat is het wel waard om van die verschrikkelijke zweetplekken onder je armer af te zijn imo.!

1x per 3 weken is dat spul toch allang uitgewerkt?

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Kan iemand van de Belgen die axitrans gebruikt zeggen of dit spul nu ook werkt? Anders lijkt mij de Odorex Extra Dry Deo 50ml die ik via newpharma.be kan aankopen wel interessant.
Ik sukkel nu ook al enkele jaren met dat overmatige zweten in de oksels en voel me hier echt vaak k*t door. Het zweten heeft bij mij ook niets te maken met de warmte of de geleverde inspanning maar veeleer met stress/angst in bepaalde situaties. Eens je dan begint te zweten begin je je daar op te focussen en zit je in een vicieuze cirkel. Ben blij dat ik dit topic gevonden heb, kan me wellicht helpen.

Mechelen ligt toch tegen NL aan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven