AndroidHealthClinic

Nooit meer zweten onder je oksels! Ode aan Odorex Extra Dry! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al dat overmatig zweten zit tussen de oren. Net als zoals zoveel andere kwaaltjes. Wel vervelend om er weer af te komen lijkt mij. Zou op google eens zoeken naar mind-body connection.

Hoe bedoel je? Zweet vlekken onder je oksels is gewoon ranzig.
 
Syneo5 en de imitatie daarvan van Therme zijn de bom!
 
Ik gebruik het nu ongeveer 2 jaar. De 1e maand had ik ook even de angst dat het minder goed ging werken. Ik ben het gewoon om de dag blijven gebruiken toen en elke week de oksels scheren, dan werkt het toch wel. Het kan zijn denk ik dat je zo bang bent dat dit niet meer werkt (en je dus out of options bent) dat je veel angstzweet krijgt, zo erg dat je door dit spul heen zweet. Ik zou het een maand om de dag gebruiken en dan langzaam afbouwen, moet werken. Je brengt het wel direct op de kale huid aan?

Ik breng het op de kale huid aan nadat ik het heb geschoren.
Ik ben niet meer bang om te zweten. Die angstzweet ben ik gelukkig kwijt:)
 
Dit spul nu ook sinds een maand in gebruik, echt top!
Tijdens het sporten zweette ik natuurlijk ook uit mijn maar vond ik het nooit zo'n probleem, dat hoort erbij. Maar als ik bijvoorbeeld op een feestje ben of gewoon op school zit en ik kreeg weer eens een zweetplek onder m'n oksels was dat gewoon niet fijn.
Nu neem ik om de dag, 1 uur voor het slapen gaan 2 spraytjes onder elke oksel en twee dagen lang heb ik weinig tot geen zweet meer onder m'n oksel.
Het enige nadeel vind ik (vriend van me gebruikt het ook maar ervaart dit niet zo) is dat ik een uur lang met enorme kriebel onder me oksels loop na het aanbrengen van Odorex.
Heb al meerdere "speciale" deo's geprobeerd die je bij de Etos haalt bijvoorbeeld maar dit is de enige die voor mij werkt, daarom neem ik die kriebel maar voor lief!
 
Het enige nadeel vind ik (vriend van me gebruikt het ook maar ervaart dit niet zo) is dat ik een uur lang met enorme kriebel onder me oksels loop na het aanbrengen van Odorex.

Ik heb de depper, en ik ken je probleem.. Ik word er behoorlijk gek van soms, maar t is het wel waard. :)
 
Misschien moet ik maar even de depper/roller gebruiken als dit flesje leeg is, kijken of dat minder irriteert.

Tevens de tip die ik hier las om het echt alleen op het gebied waar normaal je haargroei is te spuiten werkt ook. De rest gewoon met een handdoek weggeveegd en de kriebel is al een stuk minder!
 
werkt ook voor op je voorhoofd, mocht je daar ook last van hebben.
 
Misschien eens wat druppeltjes van dat spul over mijn bilnaad laten glijden :)
 
nja odorex heb ik nu geprobeert.
het werkt wel aardig maar tis nog niet helemaal over bij mij :(
 
odaban, te verkrijgen bij de online drogist is ook een goed werkend middel.
 
Ik ben er ook super te vrede over, gebruik het nu een paar maanden, omdat ik ook wel eens last had van zweten op school of gewoon thuis. Ik heb de depper en gebruik het meestal 1 tot 2 keer per week, dat is voldoende voor mij. Ook heb ik wel eens last van de jeuk na het aan brengen van odorex, maar je moet er iets voor over hebben..
 
Als je jeuk hebt, heb je het op de verkeerde plek gedaan. Alleen waar de haartjes groeien opdoen.
 
Rob G's aandelen moeten het wel goed genoeg doen nu, tijd voor een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven