Fitness Seller

nooit stoppen met blowen:P

Bezoekers in dit topic

jeffreyl

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 mrt 2007
bodybuilding en slaapproblemen gaan niet echt samen. de oorzaak van mijn slaapprobleem heb ik eindelijk gevonden. dit kan misschien ook voor andere leden gelden.

"Wanneer er eerdere ervaring is met een tijdje niet blowen en daaruit kan worden opgemaakt dat er ontremming begon op te treden dan zal met een herhaling daarvan rekening moeten worden gehouden. Niet kunnen slapen, drukke gedachten, dadendrang en mogelijk ook zelfoverschatting, kortom een maniform beeld zal op kunnen treden. Dat is gevaarlijk. Cannabis blijft relatief lang op de receptoren in de hersenen zitten waardoor de echte “crisis” pas na een dag of 10-15 te verwachten is."

meer info: Cannabis

Jonko

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
30 mei 2006
ik slaap altijd als een baby, of ik nou smoke of een tijd niet smoke ;)

OP
jeffreyl

jeffreyl

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 mrt 2007
mazzeldick

OP
jeffreyl

jeffreyl

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 mrt 2007
ook na 2 weken niet blowen ?

porterhouse

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
24 jun 2007
Lengte
1m74
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Lekker blijven blowen , helpt ook goed om te groeien :cool:

MeDieViL

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
8 jan 2005
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
bodybuilding en slaapproblemen gaan niet echt samen. de oorzaak van mijn slaapprobleem heb ik eindelijk gevonden. dit kan misschien ook voor andere leden gelden.

"Wanneer er eerdere ervaring is met een tijdje niet blowen en daaruit kan worden opgemaakt dat er ontremming begon op te treden dan zal met een herhaling daarvan rekening moeten worden gehouden. Niet kunnen slapen, drukke gedachten, dadendrang en mogelijk ook zelfoverschatting, kortom een maniform beeld zal op kunnen treden. Dat is gevaarlijk. Cannabis blijft relatief lang op de receptoren in de hersenen zitten waardoor de echte “crisis” pas na een dag of 10-15 te verwachten is."

meer info: Cannabis
wat een rare text?:scratch:

OP
jeffreyl

jeffreyl

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 mrt 2007
na een paar weken geen drugs gebruikt te hebben, krijg ik last van een gedachtenstroom wat nog drukker is op a2 snelweg in een spits uur. kan niet slapen. ik moet steeds heel diep in ademen waardoor ik weer duizelig word. soms wekt dit ook depressieve buien op. maar dit gaat wel over na 3 maanden. bij mij iig. en dan ga ik weer verder met blowen. domme ik.

Tractortje

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
25 sep 2003
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Jij bent wel triest hè.

Maiskorrel

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
Stoppen met cannabis is a piece of cake
Waar een wil is, is een weg

LangeMan

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
4 aug 2003
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
Ik ben nu langer dan een jaar gestopt en kon na een aantal weken weer gewoon slapen en was ook veel beter uitgerust sochtends.

Mighty

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
21 aug 2005
Lengte
1m95
Massa
99kg
Vetpercentage
10%
Goed excuus om te blijven blowen; kom je er straks helemaal niet meer vanaf.

Marky

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
27 jun 2003
Rook het eens puur uit de pijp en skip de tabak, bloedvaatverwijding en bloedvaatvernauwing gaat namelijk niet echt samen.

Pure wiet is zelfs genezing voor mensen met een tabaksverslaving in het verleden, verwijd je vaatstelsel. Conditie heeft er dan ook nauwelijks onder te lijden.

RichardV

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
9 dec 2002
Je eigen afberen wil ook wel helpen hoor:D

Naar boven