Fitness Seller

nooit stoppen met blowen:P (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jeffreyl

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 mrt 2007
Berichten
1.451
Waardering
0
bodybuilding en slaapproblemen gaan niet echt samen. de oorzaak van mijn slaapprobleem heb ik eindelijk gevonden. dit kan misschien ook voor andere leden gelden.

"Wanneer er eerdere ervaring is met een tijdje niet blowen en daaruit kan worden opgemaakt dat er ontremming begon op te treden dan zal met een herhaling daarvan rekening moeten worden gehouden. Niet kunnen slapen, drukke gedachten, dadendrang en mogelijk ook zelfoverschatting, kortom een maniform beeld zal op kunnen treden. Dat is gevaarlijk. Cannabis blijft relatief lang op de receptoren in de hersenen zitten waardoor de echte “crisis” pas na een dag of 10-15 te verwachten is."

meer info: Cannabis
 
ik slaap altijd als een baby, of ik nou smoke of een tijd niet smoke ;)
 
mazzeldick
 
ook na 2 weken niet blowen ?
 
Lekker blijven blowen , helpt ook goed om te groeien :cool:
 
bodybuilding en slaapproblemen gaan niet echt samen. de oorzaak van mijn slaapprobleem heb ik eindelijk gevonden. dit kan misschien ook voor andere leden gelden.

"Wanneer er eerdere ervaring is met een tijdje niet blowen en daaruit kan worden opgemaakt dat er ontremming begon op te treden dan zal met een herhaling daarvan rekening moeten worden gehouden. Niet kunnen slapen, drukke gedachten, dadendrang en mogelijk ook zelfoverschatting, kortom een maniform beeld zal op kunnen treden. Dat is gevaarlijk. Cannabis blijft relatief lang op de receptoren in de hersenen zitten waardoor de echte “crisis” pas na een dag of 10-15 te verwachten is."

meer info: Cannabis
wat een rare text?:scratch:
 
na een paar weken geen drugs gebruikt te hebben, krijg ik last van een gedachtenstroom wat nog drukker is op a2 snelweg in een spits uur. kan niet slapen. ik moet steeds heel diep in ademen waardoor ik weer duizelig word. soms wekt dit ook depressieve buien op. maar dit gaat wel over na 3 maanden. bij mij iig. en dan ga ik weer verder met blowen. domme ik.
 
Jij bent wel triest hè.
 
Stoppen met cannabis is a piece of cake
Waar een wil is, is een weg
 
Ik ben nu langer dan een jaar gestopt en kon na een aantal weken weer gewoon slapen en was ook veel beter uitgerust sochtends.
 
Goed excuus om te blijven blowen; kom je er straks helemaal niet meer vanaf.
 
Rook het eens puur uit de pijp en skip de tabak, bloedvaatverwijding en bloedvaatvernauwing gaat namelijk niet echt samen.

Pure wiet is zelfs genezing voor mensen met een tabaksverslaving in het verleden, verwijd je vaatstelsel. Conditie heeft er dan ook nauwelijks onder te lijden.
 
Je eigen afberen wil ook wel helpen hoor:D
 
Back
Naar boven