XXL Nutrition

Nieuws Noord-Afrikaanse jongeren roepen op tot rellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben geen wetgever, maar er worden ook al Marokkanen naar Marokko gestuurd om daar gevangenisstraf te gaan uitzitten, in samenspraak met de regering daar. Marokko zou hen een extra straf kunnen opleggen om verplicht in binnenland te blijven wonen oid?

Goed, is dit op basis van dubbelpaspoort? Ik bedoel hiermee: Marokkanen die alleen een Nederlands paspoort/Belgisch paspoort hebben moeten die ook weg? En dan vraag ik mij ook af: waarom zou Marokko haar ex-onderdanen terug willen hebben als het alleen maar criminelen zijn?
 
Goed, is dit op basis van dubbelpaspoort? Ik bedoel hiermee: Marokkanen die alleen een Nederlands paspoort/Belgisch paspoort hebben moeten die ook weg?
Dat is een moeilijke, ken de materie daarvoor niet goed genoeg.

En dan vraag ik mij ook af: waarom zou Marokko haar ex-onderdanen terug willen hebben als het alleen maar criminelen zijn?
Je kan deals sluiten met Marokko net zoals bij die gevangenisstraffen. Hoe dat allemaal in zijn werk gaat weet ik niet. Maar er moeten toch mogelijkheden zijn.
 
Er staat toch echt dat ze eerst zijn aangevallen door skinheads ^^

Terugmeppe = ok
 
Er staat toch echt dat ze eerst zijn aangevallen door skinheads ^^

Terugmeppe = ok

Wil toch niet zeggen dat je dan iedere blanke mag aanvallen? Als ik word beroofd door een Marokkaan is het toch niet rechtvaardig als ik een willekeurige andere Marokkaan op zijn bek sla?
 
Met de knokploeg naar Anderlecht dan maar? Ik ben wel de Bob.
 
Wil toch niet zeggen dat je dan iedere blanke mag aanvallen? Als ik word beroofd door een Marokkaan is het toch niet rechtvaardig als ik een willekeurige andere Marokkaan op zijn bek sla?


true.. maar voetbalsupporters .. who cares :D
 
Ik kan je garanderen dat Spier een dergelijke actie verre van zal steunen.
Klopt, die pakt het meteen groots aan. Bomgordel aan en gaan met die banaan :thumbup:
 
Klopt, die pakt het meteen groots aan. Bomgordel aan en gaan met die banaan :thumbup:
Ik weet hoe hiet gedacht wordt over Spier maar laat ook even duidelijk zijn dat hem nooit echt de kans is gegeven om zijn mening uit te kunnen dragen zonder dat hij zich aangevallen voelde.

Spier is net zo rechts als jij bent Big T, een moslim welke niets bijdraagt aan de maatschappij en van alleen een uitkering leeft omdat hij niet wil werken of die alleen maar loopt te rellen is in Spiers ogen zover mij bekend geen moslim.

Sterker nog ik probeer even Spier te citeren:

De profeet of een van zijn metgezellen heeft gezegd dat een moslim zich als een gast hoort te gedragen in een ander land en niet te lang in een niet islamitisch land mag verblijven.
 
Dat is iets heel anders dan wat ik vaak genoeg van hem heb gelezen, berichten die een islamisering van Europa aantoonden juichte hij toe, terroristen verdedigde hij geregeld, enz.
 
en niet te lang in een niet islamitisch land mag verblijven.

15 jaar is niet lang genoeg?

of is Nederland sinds een aantal jaar al een Islamitisch land geworden?
 
Hahaha, die die Noord-Afrikanen toch he jongens
 
Goed, is dit op basis van dubbelpaspoort? Ik bedoel hiermee: Marokkanen die alleen een Nederlands paspoort/Belgisch paspoort hebben moeten die ook weg? En dan vraag ik mij ook af: waarom zou Marokko haar ex-onderdanen terug willen hebben als het alleen maar criminelen zijn?

Jah, die met een paspoort moeten ook weg, het maakt niet uit of ze hier geboren zijn of een nederlands paspoort hebben.Als ze zich niet kunnen gedragen moeten ze uitgezet kunnen worden.

Het gaat er niet om of marokko ze terug wilt hebben.Ze moeten accepteren dat ze dan terug komen en ze in hun eigen land nog harder aanpakken wat we gewend zijn van deze landen.Het gaat er niet om of ze het willen, het gaat erom wat het land wilt waar ze zich bevinden.En die willen misschien een land waar de criminaliteit zeer laag ligt en dat zal het ook zijn als er nauwlijks of geen mensen van buitenaf wonen.
 
Het is de schuld van de regering. Niemand van die hoge pieten weet wat het is om tussen de criminaliteit te leven
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar] !!!!!1
 
Anderlecht maant aan tot kalmte
De gemeente Anderlecht maant iedereen aan tot kalmte. De burgemeester, Gaëtan Van Goidsenhoven (MR), neemt de bedreigingen om vanavond geweld te gebruiken tegen blanke supporters van Anderlecht, ernstig en zet extra manschappen van de politie in.

Blogs
Via een internetblog werden Noord-Afrikaanse jongeren opgeroepen om af te rekenen met de blanke supporters van voetbalclub Anderlecht. "Steek cafés, huizen en auto's in brand", luidt de boodschap. Meer dan 600 jongeren reageerden al op het bericht.

Extra politie
Van Goidsenhoven laat alvast niets aan het toeval over. "Al enkele dagen zijn sociale werkers en politieagenten ter plaatse opmerkelijk aanwezig. En ook de komende uren en dagen zal de politie massaal aanwezig zijn om elke escalatie te vermijden", aldus de burgemeester.

Anderlecht vroeg intussen al om de internetblog te sluiten. Het parket voert alleszins een onderzoek naar de initiatiefnemers van de blog. Die zouden uit het buitenland komen.

Oorsprong bekerfinale
Na de bekerfinale tussen Anderlecht en AA Gent zondagavond braken al rellen uit tussen supporters van paarswit en jongeren uit de buurt. Die rellen zouden aan de oorsprong liggen van deze oproep tot geweld. De burgemeester denkt trouwens dat ook jongeren uit andere gemeenten aan die gevechten deelnamen.

..
 
Het is de schuld van de regering. Niemand van die hoge pieten weet wat het is om tussen de criminaliteit te leven

Tuurlijk niet, die tjappies gaan daar niet tussen wonen, tussen die buitenlanders, die hebben gewoon een mooi huis in een beschaafde buurt, maar grenzen sluiten ho maar, vieze k*tregering.
 
Er staat toch echt dat ze eerst zijn aangevallen door skinheads ^^

Terugmeppe = ok

Wel even het bericht doorlezen voor je gaat reageren:roflol:
 
Asocialen zijn altijd een plaag voor de maatschappij, wat hun huidskleur ook is.
 
Back
Naar boven