MuscleMeat

Noord Hollanders zijn eigenlijk rest materiaal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar het lijkt erop dat jij ook niet echt meer in je "Mars" hebt zeg maar ;)
Ik heb niet meer in mijn mars dan mijzelf niet knap te kunnen verwoorden?
Gaat me prima af hoor kerel, don't you worry;)
 
Ik heb niet meer in mijn mars dan mijzelf niet knap te kunnen verwoorden?
Gaat me prima af hoor kerel, don't you worry;)

Buiten het feit dat daar waarschijnlijk de meningen over verdeeld kunnen zijn is mijn punt je totaal ontschoten.. jammer...
 
dat zegt meer over hun gedrag als over dat van ons.
hopelijk bemerk je nog wel het verschil tussen een cynische opmerking en terechte afzeiking

Een mens afzeiken om zijn gedrag is laag en zinloos hem daarop aanspreken is echter onderbouwend en leidt tot oplossingen van het probleem. Afzeiken is iets voor mensen met een zielig ego... die door dat ze zelf te weinig voedingsbodem houden met waar ze voor staan het gevoel hebben sterker te staan door andere af te zeiken... groeps binding noem ik dat.

Maar dat zijn geen individuelen waarden en al hellemaal geen deugden die jij graag over jezelf heen wilt hebben. Kijk nou eens naar jezelf en beantwoord dan de volgende zin:

"wat gij niet wilt dat u geschied doe dat ook een ander niet"
 
Marokkanen worden dan (veralgemeend) 11,6, Turken 6,5, Antillianen 22,3, Surinamers 13,4 en de overige allochtonen 4,4 maal zo vaak veroordeeld als autochtone Nederlanders.

bron
HEEMLAND 21 - CRIMINALITEIT ONDER ALLOCHTONEN

niet gek dat ze dan een naam krijgen he?
 
burb

:roflol:Aap van de maand?
affirmative
k*t brabander :mad:
affirmative
Een grote bek dat hebben ze zeker, maar het waarmaken hó maar.
affirmative
hi hi nee pk... hi hi ....:rolleyes:
pk is toevallig een zeer coole naam en kimi ook natuurlijk....maar dat weet iedereen. en kroes, waar blijft die negetieve karma nou (van dat andere topic) ik zit te wachten heh...:D
sorry hoor, no offence maar farghall is bij nader inzien toch echt wel een rare naam...neemt niet weg dat je best een ontzettend aardig persoon kunt zijn.
dat zegt meer over hun gedrag als over dat van ons.
hopelijk bemerk je nog wel het verschil tussen een cynische opmerking en terechte afzeiking
mooi moment om nog even onze êge mate van integratie te evalueren
het is meer DAN niet ALS! als goede NL'er weet je dat natuurlijk:D
 
Een mens afzeiken om zijn gedrag is laag en zinloos hem daarop aanspreken is echter onderbouwend en leidt tot oplossingen van het probleem. Afzeiken is iets voor mensen met een zielig ego... die door dat ze zelf te weinig voedingsbodem houden met waar ze voor staan het gevoel hebben sterker te staan door andere af te zeiken... groeps binding noem ik dat.

Maar dat zijn geen individuelen waarden en al hellemaal geen deugden die jij graag over jezelf heen wilt hebben. Kijk nou eens naar jezelf en beantwoord dan de volgende zin:

"wat gij niet wilt dat u geschied doe dat ook een ander niet"

daarom hebben we op het forum ook mooi een serieuze sectie : politiek en religie en een gare hanenhok. in het laatste worden idd wel eens afzeikende reacties geplaatst, lekker belangrijk het is een onzintopic jammer dat jij dat dan allemaal voor serieus opvat.
 
daarom hebben we op het forum ook mooi een serieuze sectie : politiek en religie en een gare hanenhok. in het laatste worden idd wel eens afzeikende reacties geplaatst, lekker belangrijk het is een onzintopic jammer dat jij dat dan allemaal voor serieus opvat.

Jammer dat jij het leuk vindt om andere af te zeiken...
maar dat is serieuzer jammer, dan dat ik iets serieus opvat...
 
En dan ben ik niet eens van buitenlandse afkomst

Heb je eigenlijk wel enig idee hoeveel buitenlanders daar in werkzaam zijn ?
buitenlanders wel, maar ik zie weinig turken of marrokanen, vooral polen...
 
idd en portugezen mensen die fatsoenlijk werken voor hun geld
 
Doel je op belachelijk maken? Nu wil ik het weten kerel;)

ok.. ik zal het maar voor je uitkouwen :D

Je bekritiseerd iemand om het feit dat iemand iets niet kan verwoorden of dat ie niet de kwaliteiten in zijn posts bezit om jou naam op een leuke manier belachelijk te kunnen maken..

Vervolgens gebruik je de "nickname" die hier geintroduceert zijn door Mars en eigenlijk door iedereen zonder inspiratie voor eigen "grappen" zijn overgenomen (zoals hier wel vaker het geval is) en die al tot vervelends toe zijn uitgemolken en probeert zo je stelling kracht bij te zetten... dat was mijn punt;)
 
Wie weet wordt dit nog eens een topic dat oplevert dat er in ieder geval een aantal zijn die horen dat er t.a.v. buitenlanders / allochtonen / of plaatsgebonden bijna nederlanders / nederlanders met een huidskleurtje veel minder is aan te merken dat we over het algemeen via de media tot ons krijgen.... en Bench markten waarin wordt aangeduid dat de bovenstaande medelanders vaker met de politie in aanraaking zijn heeft mogelijk betekenis.

Het blijkt ook dat er meer Noord Hollandse moorden en roofovervallen zijn dan in de rest van het land... zijn jullie daarom nu ook crimineler of moet ik het nu in eens anders gaan zien??
 
veel plezier nog met dit topic ik moet swieberen
 
ja i know jij bent portugees. ik ken er zelf ook een aantal hoor.
 
veel plezier nog met dit topic ik moet swieberen

Een goede gatsheer verlaat nooit het feest voordat ie is afgelopen...







ok..ok.. ik hou al op... begin weer in een irritant melige bui te raken.. :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven