MuscleMeat

Noord Korea doet kernproef

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
't Is inderdaad niet best gesteld. Grappig trouwens, dat China dit officieel veroordeelde, geeft wel aan dat die NK echt alleen staan in deze kwestie.

haha en jij gelooft die chinezen, die lui zijn spelen gewoon onder een hoedje let maar op!
China pompt meer geld in de oorlogs industrie dan ooit tevoren, dat is niet voor niks.
En vooral als je nagaat dat we tegewoordig in een heel andere tijd leven als twintig jaar terug!
 
vreemd dat bush nog steeds niet gereageerd heeft.
 
vreemd dat bush nog steeds niet gereageerd heeft.

hehe die heeft wat anders aan zijn kop,iran, en de marine schepen varen al weer uit naar de persieze golf!
 
hehe die heeft wat anders aan zijn kop,iran, en de marine schepen varen al weer uit naar de persieze golf!


Precies.

Het leuke is wanneer het andersom was gebeurd (kernproef) iran hebben we het dan over dan was de oorlog direct begonnen tegen dat land.
 
Bush kan lekker boos zijn, maar wat wilt hij tegen NK doen?
 
haha en jij gelooft die chinezen, die lui zijn spelen gewoon onder een hoedje let maar op!
China pompt meer geld in de oorlogs industrie dan ooit tevoren, dat is niet voor niks.
En vooral als je nagaat dat we tegewoordig in een heel andere tijd leven als twintig jaar terug!

Ze zullen het misschien niet menen, maar voor china zijn japan en de us belangrijker. Maar inderdaad, china is erg druk bezig om het leger uit te breiden. Maar ik vraag me ook af welke positie china inneemt als de vn of japan sancties treffen.
 
Bush kan lekker boos zijn, maar wat wilt hij tegen NK doen?

haha in ieder geval geen grondoffensief, reken erop dat als die koreanen gaan kloten, dat er heel wat bommen tegelijk vallen in een keer!
 
Ze zullen het misschien niet menen, maar voor china zijn japan en de us belangrijker. Maar inderdaad, china is erg druk bezig om het leger uit te breiden. Maar ik vraag me ook af welke positie china inneemt als de vn of japan sancties treffen.

indd dat wordt heel interessant! maar ik vertrouw die chinezen gewoon niet en dat heb ik ook met die russen op een of andere manier!
 
Mijn god. Noord Korea kondigt nog meer kernproefen aan wanneer amerika niet met ze om de tafel gaan zitten.

A defiant North Korea meanwhile, stoked tensions by threatening more tests or the firing of a nuclear tipped missile if the United States does not engage in direct talks.

"We hope the situation will be resolved before an unfortunate incident of us firing a nuclear missile comes," the unnamed official said a day earlier, according to Yonhap. "That depends on how the U.S. will act."

meer testen of zelfs raketen vuren.:eek:



N. Korea faces threats of harsh sanctions - Asia-Pacific - MSNBC.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven