Fitness Seller

Noord-Korea tikkende tijdbom

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

whami

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
28 sep 2010
Berichten
7.347
Waardering
861
Lengte
1m77
http://www.hln.be/hln/nl/15783/Noor...13/03/31/Noord-Korea-provoceert-opnieuw.dhtml

De situatie met NK komt veel in schijnwerpers de laatste tijd.

Volgens mij is het een tikkende nucleaire tijdbom.
Als ze nu niet ontmanteld wordt met mogelijk enige nucleaire gevolgen dan kunnen we mogelijk over een / enkele decennia aankijken tegen een NK dat een hitlertje doet. De situatie van NK is enigszins vergelijkbaar met die van Duitsland vroeger. Dus eenmaal de wapens van NK op punt staan zouden ze wel eens durven aanvallen denk ik.

Situatie in NK momenteel:
- 100.000+ politieke gevangenen
- Strafkampen en werkkampen
- Verplichte abortus
- Het doden van levende baby's
- Publieke executies om de domste redenen (bevolking in de hand te houden hoogstwaarschijnlijk)
- Het dwingen tot prostitutie van minderjarige meisjes (<16 tot zelfs 13?)
- Vrouwen die door machtshebbers verplicht worden te huwen
 
Laatst bewerkt:
Yup,
allemaal in de thrread te lezen......
 
Situatie in NK momenteel:
- 100.000+ politieke gevangenen
- Strafkampen en werkkampen
- Verplichte abortus
- Het doden van levende baby's
- Publieke executies om de domste redenen (bevolking in de hand te houden hoogstwaarschijnlijk)
- Het dwingen tot prostitutie van minderjarige meisjes (<16 tot zelfs 13?)
- Vrouwen die door machtshebbers verplicht worden te huwen

Dat is een uitstekend systeem zouden hier ook moeten invoeren.
 
Dat is een uitstekend systeem zouden hier ook moeten invoeren.
En wij die bang zijn voor die sharia onnozelaars :D
(al zou het niet veel anders zijn daarmee)
 
een godwin in de op.

/thread
 
jammer dat de 99% weer eens lijdt onder de 1% mongolen (hoop ik dan)
 
Noord-Korea is in de verste verte niet vergelijkbaar met nazi Duitsland. Ik zou eerst eens even wat geschiedenis boeken opentrekken voordat je jezelf belachelijk maakt.
 
Noord-Korea is in de verste verte niet vergelijkbaar met nazi Duitsland. Ik zou eerst eens even wat geschiedenis boeken opentrekken voordat je jezelf belachelijk maakt.
:roflol:
Zou jij beter doen:
Beide onder grote economische druk. Duitsland door geld dat ze moesten betalen voor WO1 en NK de economische sancties die ze krijgen. + De haat tov het buitenland die de oorzaak is.
Of klopt dat volgens jou niet? Wie maakt zich dan belachelijk?

Ik zeg niet vgl met nazi Duitsland ik zeg met de SITUATIE van Duitsland idiota.
 
Behalve dan dat de Koreaanse burgers uitgebuit en onderdrukt worden en de Duitse burgers het erg voor de wind ging.
 
Als Noord-Korea ook maar 1 atoomwapen gebruikt, dan krijgen Amerika en Japan groen licht van de internationale gemeenschap om zichzelf met atoomwapens te verdedigen. Noord-Korea zal dan binnen een paar uur een grote radioactieve stofwolk zijn.

Het gebruik van nucleaire wapens is compleet suïcidaal voor Noord-Korea. Amerika heeft genoeg ICBM's, B2's en Trident SLBM dragende onderzeeërs om dit land binnen enkele uren weg te vagen. China en Rusland weten dit en zullen zich dan ook zeker weten niet in deze strijd bemoeien wanneer Noord-Korea de eerste bom lost. Waarom denk je dat Amerika openlijk een oefening doet met B2 bommenwerpers nadat NK dreigt met kernwapens? Ze laten duidelijk blijken dat ze heel makkelijk in staat zijn om te reageren op een eventuele kernaanval.

Tevens bestaat het nucleaire arsenaal van Noord-Korea uit niet precieze low-yield fissiebommen, oftewel atoombommen van tientallen kilotonnen.
Amerika bezit over precieze waterstofbommen(fusie) van enkele tientalle megatonnen.

Noord-Korea maakt geen schijn van kans in een nucleaire oorlog. Die tjappies zijn dan misschien wel gek, maar zeker weten niet zo stupid.

---------- Post toegevoegd 31 March 2013 om 20:29 ----------

:roflol:
Zou jij beter doen:
Beide onder grote economische druk. Duitsland door geld dat ze moesten betalen voor WO1 en NK de economische sancties die ze krijgen. + De haat tov het buitenland die de oorzaak is.
Of klopt dat volgens jou niet? Wie maakt zich dan belachelijk?

Ik zeg niet vgl met nazi Duitsland ik zeg met de SITUATIE van Duitsland idiota.
Gast waar heb je het over? De situatie is TOTAAL niet te vergelijken met WWII Duitsland. Het feit dat dit conflict aan het escaleren is, komt doordat Noord-Korea kernwapens bezit en dreigt deze te gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
:roflol:
Zou jij beter doen:
Beide onder grote economische druk. Duitsland door geld dat ze moesten betalen voor WO1 en NK de economische sancties die ze krijgen. + De haat tov het buitenland die de oorzaak is.
Of klopt dat volgens jou niet? Wie maakt zich dan belachelijk?
Als je zo beredeneert is bijna elke oorlog wel vergelijkbaar.

whami zei:
Ik zeg niet vgl met nazi Duitsland ik zeg met de SITUATIE van Duitsland idiota.
whami zei:
een NK dat een hitlertje doet.
Dat doe je wel, dus doe nou maar ff rustig.
 
Laatst bewerkt:
:roflol:
Zou jij beter doen:
Beide onder grote economische druk. Duitsland door geld dat ze moesten betalen voor WO1 en NK de economische sancties die ze krijgen. + De haat tov het buitenland die de oorzaak is.
Of klopt dat volgens jou niet? Wie maakt zich dan belachelijk?

Ik zeg niet vgl met nazi Duitsland ik zeg met de SITUATIE van Duitsland idiota.

Noord Korea is een derdewereldland. Duitsland is/was een van 's werelds supermachten.
7phkXvI.png
 
Als Noord-Korea ook maar 1 atoomwapen gebruikt, dan krijgen Amerika en Japan groen licht van de internationale gemeenschap om zichzelf met atoomwapens te verdedigen. Noord-Korea zal dan binnen een paar uur een grote radioactieve stofwolk zijn.

Het gebruik van nucleaire wapens is compleet suïcidaal voor Noord-Korea. Amerika heeft genoeg ICBM's, B2's en Trident SLBM dragende onderzeeërs om dit land binnen enkele uren weg te vagen. China en Rusland weten dit en zullen zich dan ook zeker weten niet in deze strijd bemoeien wanneer Noord-Korea de eerste bom lost.

Tevens bestaat het nucleaire arsenaal van Noord-Korea uit niet precieze low-yield fissiebommen, oftewel atoombommen van tientallen kilotonnen.
Amerika bezit over precieze waterstofbommen(fusie) van enkele tientalle megatonnen.

Noord-Korea maakt geen schijn van kans in een nucleaire oorlog. Die tjappies zijn dan misschien wel gek, maar zeker weten niet zo stupid.

---------- Post toegevoegd 31 March 2013 om 20:29 ----------


Gast waar heb je het over? De situatie is TOTAAL niet te vergelijken met WWII Duitsland. Het feit dat dit conflict aan het escaleren is, komt doordat Noord-Korea kernwapens bezit en dreigt deze te gebruiken.
Lol men gaat in geen geval nucleaire wapens gebruiken tegen NK. Waarom zouden ze... sowieso veel te zwak momenteel...
En daar ga je weer in de fout in zei in op over decenia... Niet nu. En over enkele decenia dan zou de VS enzo potentieel wel atoomwapens ter verdediging kunnen / mogen gebruiken, in deze tijd gaat dat nooit gebeuren.

Zelfs in de oorzaak ga je compleet de mist in. NK doet nu moeilijk omwille van de economische sancties tegen het land (en deels ook de militaire dreiging van de VS). De oorzaak draai jij om.
 
En wij die bang zijn voor die sharia onnozelaars :D
(al zou het niet veel anders zijn daarmee)

Bang zijn voor sharia is niet nodig. Het zou juist moeten leiden tot meer vrede, helaas zijn landen als Iran die sharia extreem interpreteren waardoor mensen er bang voor worden.
 
Noord Korea is een derdewereldland. Duitsland is/was een van 's werelds supermachten.
NK kan nucleaire supermacht worden binnen een / enkele decenia. Duitsland was er eerst ook eco slecht aan toe en Duitsland was ook sterk gemilitariseerd.
 
Wat ik zo bijzonder vind elke keer als ik lees over iran, korea, of wat dan ook..

is dat er telkens staat dat ze "werken aan" nucleaire wapens. Op wikipedia kan je lezen hoe die bommen werken (nja misschien is internetcensuur dan wel de reden) en amerika heeft ze al meer dan 60 jaar.
Is die fysica zo hooggegrepen dat ze nu nog moeten testen en onderzoeken voordat ze zo'n bom hebben? Is die kennis zo goed geheim gehouden dan?
Karma voor goede reactie.
 
NK kan nucleaire supermacht worden binnen een / enkele decenia. Duitsland was er eerst ook eco slecht aan toe en Duitsland was ook sterk gemilitariseerd.

de situatie en het overheidsbeleid van beide landen zijn totaal niet te vergelijken
 
Lol men gaat in geen geval nucleaire wapens gebruiken tegen NK. Waarom zouden ze... sowieso veel te zwak momenteel...
En daar ga je weer in de fout in zei in op over decenia... Niet nu. En over enkele decenia dan zou de VS enzo potentieel wel atoomwapens ter verdediging kunnen / mogen gebruiken, in deze tijd gaat dat nooit gebeuren.

Zelfs in de oorzaak ga je compleet de mist in. NK doet nu moeilijk omwille van de economische sancties tegen het land (en deels ook de militaire dreiging van de VS). De oorzaak draai jij om.
Haha :roflol:

Jij denkt serieus, dat als NK kernwapens gebruikt tegen Amerika, dat Amerika deze dan niet terug gebruikt?
Haha, ik zou die rare hersenkronkel van je eens laten nakijken. Al deze onsamenhangende, op onzin gebaseerde troep die je uit loopt te kramen slaat kant noch wal.

Amerika geeft al geen **** om internationale regels.
Wanneer Amerika wordt aangevallen met kernwapens, geven ze al helemaal geen ene **** meer om internationale verdragen betreffende het gebruik van kernwapens. Gap, laat je nakijken.
 
Haha :roflol:

Jij denkt serieus, dat als NK kernwapens gebruikt tegen Amerika, dat Amerika deze dan niet terug gebruikt?
Haha, ik zou die rare hersenkronkel van je eens laten nakijken. Al deze onsamenhangende, op onzin gebaseerde troep die je uit loopt te kramen slaat kant noch wal.

Amerika geeft al geen **** om internationale regels.
Wanneer Amerika wordt aangevallen met kernwapens, geven ze al helemaal geen ene **** meer om internationale verdragen betreffende het gebruik van kernwapens. Gap, laat je nakijken.
Je reactie is te belachelijk voor woorden, waarom nucleaire bommen gebruiken als het zonder kan.
Nucleaire bom gebruiken levert enkel vijanden op. Dit is exact waarom er zo veel mensen anti NK zijn. De VS is zo dom nu niet... (jij wel?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven