AndroidHealthClinic

Noord-Korea zegt wapenstilstand vaarwel

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Biobeast

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 nov 2010
Berichten
3.752
Waardering
760
Lengte
1m94
Massa
110kg
Vetpercentage
15%
Noord-Korea heeft het niet-aanvalsverdrag met Zuid-Korea opgezegd. Dat maakte het communistische land in de nacht van donderdag op vrijdag bekend. Het heeft ook de 'hotline' met Seoul, de militaire telefoonlijn voor contact met Zuid-Korea, afgesneden.

De aankondiging volgde enkele uren op de beslissing van de VN-Veiligheidsraad om nieuwe sancties uit te vaardigden tegen Pyongyang, de hoofdstad van Noord-Korea. Met die sancties reageerde de Veiligheidsraad op de kernproef die het land op 12 februari uitvoerde.

Noord-Korea en Zuid-Korea zijn formeel nog altijd in oorlog. Na de Koreaanse oorlog van 1950 tot 1953 werd alleen een staakt-het-vuren gesloten, een vredesverdrag is er niet gekomen.

Noord-Korea herroept nu 'alle niet-aanvalsakkkoorden tussen het noorden en het zuiden', zo heeft het comité voor de vreedzame hereniging van Korea laten weten in een verklaring verspreid door KCNA.

Noord-Korea dreigde donderdag bovendien met een 'preventieve nucleaire aanval' op de Verenigde Staten. Het land zei daar recht op te hebben gezien de 'bedreigingen van vijandige landen'.

Volg de Volkskrant op TwitteR

Noord-Korea heeft grote bedreigingen geuit en nu ook al dit. Zouden t dreigingen blijven of krijgen we hier ook een voorloper van een mogelijk WWIII
 
nice :) altijd vermakelijk dit soort praktijken
 
nice :) altijd vermakelijk dit soort praktijken

Vermakelijk? De rest van de wereld zie ik niet zo gauw een nucleare aanval starten, noord-korea zie ik er nog serieus voor aan om zon ding af te vuren..
 
Preventief met de grond gelijk maken, die mensen zijn daar totaal geflipt.
 
Gezien China zich ook al tegen hen heeft gekeerd, not bloody likely.
 
Vermakelijk? De rest van de wereld zie ik niet zo gauw een nucleare aanval starten, noord-korea zie ik er nog serieus voor aan om zon ding af te vuren..

Vergeet Iran niet :rolleyes:

Gezien China zich ook al tegen hen heeft gekeerd, not bloody likely.

+1 ze zouden wel gek zijn..
 
Gaan ze nooit doen. Zou inderdaad zelfmoord betekenen. China steunt ze niet meer en Iran is ook echt niet dwaas genoeg om hun kop uit te steken voor die gekke commies.
 
Vermakelijk? De rest van de wereld zie ik niet zo gauw een nucleare aanval starten, noord-korea zie ik er nog serieus voor aan om zon ding af te vuren..


Wordt de hoogste tijd dat Amerika is een x aangevallen wordt. ****ing idioten daar slopen de hele wereld(economie).
 
Ik vind het interessanter om nou te weten of die nieuwslezeres in haar roze pakje met haar zware mannenstem nou echt een vrouw is of een tranny.
 
Dit hebben ze in augustus ook al gedaan en eigenlijk elke keer als er een oefening is. Ik meen dat ze dat soort ferme uitingen en het veinzen van een crisis doen om het publieke moraal te manipuleren.
 
Waarom bedreigen ze Amerika?
 
Wist niet dat China zich ook al tegen hen had gekeerd? Nu hebben ze helemaal geen 'vrienden' meer :roflol:
 
noord korea is de xyzyx van de wereld
 
844617-kim-jong-un.jpg



Ziet er gezellig uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven